Zaslouží si to

109 4 0
                                    

Zeptala jsem se ho co tady dělá, řekl že ho Luk poprosil ať se na mě jde kouknout.
Odpověděla jsem mu že asi ví co se stalo, řekl že jo, a že Luk říká že s Carrie nic neměl, ani přede mnou ani když už byl se mnou.
S Regiem jsem si chvíli povídala a pak jsme se zeptala na něho a na Flynn.
Řekl že jí má fakt rád, a že si spolu skvěle rozumí, byla jsem za ně ráda.
Zmínil se i o Alexovi že s Wiliem jsou furt někdo a že si spolu taky suprově rozumí.
Pak jsem se s Regiem rozloučila a šla se osprchovat, kouknout na Carlose.
Dole jsem to trochu poklidila, a šla do pokoje.
Vzala jsem si telefon a lehla si do postele, jenže jsem si zapomněla zavřít okno, tak jsem znovu vstala a šla ho zavřít.
Všimla jsem si Luka jak sedí na posteli, upřímně vypadal zdrcený, chvíli jsem ho pozorovala ale když se začal otáčet zalehla jsem do postele.
Koukala jsem na nějaký film, jenže mě nebavili tak jsem to vypla a šla spát.
Ráno jsem vstala poměrně dlouho, šla jsem se umýt, převléct a vzbudit Carlose.
Udělala jsme nám něco k jídlu, a zavolal tetě jak je na tom taťka.
S Carlosem jsme se nasnídali a šli do školy, nejdřív jsem odvedla jeho a pak jsem šla já k sobě do školy.
Dala jsem si věci do skříńky a šla najít Carie, byla v hudebně, bylo tam pár dalších lidí a taky kluci.
Došla jsem ke Carie a jednu ji vlepila, měla jsem co dělat abych ji nevlepila ještě jednu.
Hned se začala chovat ublíženě, já jsem došla k Lukovi a vzala ho za ruku a odvedla do šaten.

Julie and the Phantoms Kde žijí příběhy. Začni objevovat