Musím za ním odjet

124 3 0
                                    

Pomalu tam začali chodit další studenti, po chvíli jsem si všimla Luka, který když mě spatřil mě odtáhl na chodbu.
Čekali jsme až tam neude tolik studentů, zeptal se mě kde jsem byla, řekla jsem že jsem zaspala a můj inteligentní bratr mě nevzbudil.
Luk řekl že jsem určitě zaspala kvůli tomu že jsem myslela na něho, příblížila jsme se k němu on si asi myslel že mu chci dát pusu, ale já mu řekla ať si nechá zdát, a odešla do třídy.
On přišel chvíli po mě a věnoval mi vražedný pohled.
Já se tomu jen usmála a věnovala se hodině, všimla jsem si jak na mě Luk celou hodinu kouká.
Po hodině mě odchytla Flynn která se mě ptala snad na všechno možný, Flynn jsem taky řekla že po škole chci s Carlosem odjet na chvíli za tátou, že si tam pronajmeme nějaký hotel.
Ona se mě zeptala jestli to vý Luk, řekla jsem že ne a ani mu to neřeknu, zatím.
Škola probíhala v klidu, já se vytratila o hodinu dřív než ostatní, došla jsem pro Carlose kterému jsme řekla ať si zabalí nějaký věci, že pojedeme za tátou.
Doma jsme se zabalili a zavolali tetě aby nás tam hodila, řekla že tam zůstane s námi že tam má nějakou kamarádku u který by jsme mohli zůstat.
Cestou tam jsme jeli kolem mojí školy, před školou jsem viděla kluky.
Nechtěla jsem ale řekla jsem tetě ať na chvíli zastaví.
Došla jsem k Lukovi, obejmula ho a řekla že musím na nějaký čas odjet, dala jsem mu pusu, rozloučila se s klukama a šla zpátky do auta.
Viděla jsem Luka jak se tváří smutně, ale za tátou musím.
Luk mi hned na to volal, ale já to nezvedla.
Jeli jsme asi hodiny, když jsme tam dojeli tak nám teta řekla že tu můžeme zůstat maximálně 4 dny.
Řekla jsem že to i stačí takhle dlouho, šli jsme se přivítat s tety kamarádkou a pak zabydleli.
Luk mi několikrát volala ale já mu vždy jen napsala že buď přijedu nebo že nemám čas.
Za ty čtyři dny jsme byli hlavně s tátou, párkrát jsme se šli kouknout do města.
Když už byl den odjezdu tak jsem se tešila i netěšila.
Rozloučili jsme se s tety kamarádkou a jeli domů.

Julie and the Phantoms Kde žijí příběhy. Začni objevovat