Luk si šel odskočit, a Regie s Alexem si stoupli před piano, ptala jsem se jich co potřebují, ptali se mě co je mezi náma, řekla jsem že nic, sotva se známe, i když vím že jsem teď trochu lhala.
Oni mi to asi nevěřili protože mi řekli že včera než jsem přišla k nim domů tak o mě Luk mluvil asi hodinu.
Potěšilo mě to ale nechtěla jsem to dát znát, radši jsem nic neřekla, on stejně akorát přišel Luk.
Všichni tři jsme dělali jako by nic.
Začali jsme si různě povídat, přesněji asi hodinu.
Pak jsem se kluků zeptala jestli nepůjdeme už zpátky do obýváku.
Souhlasili, vzali si věci a šli jsme do obýváku.
Když jsem se koukla na hodiny bylo něco kolem druhé hodiny, byli jsme tam dost dlouho.
A já zapomněla na to že dneska má přijít Flynn s Willem.
Jako na zavolanou akorát zazvonili.
Kluci se divili kdo to je, já šla otevřít a předem je upozornili že tu nejsem sama.
Oba dva se divili, pustila jsem je do obýváku.
Já zůstala u dveří a koukala na Regieho s Alexem, já se hned všichni čtyři seznámili, přesněji Regie s Flyn a Alex s Wiliiem, jo Alex je gay.
Luk šel po chvíli ke mě, ptal se mě proč je tak pozoruju, řekla jsem mu to.
Po chvíli jsem si vzpomněla že jsem Lukovi něco chtěla ukázat.
Zeptala jsem se ho jestli může jít se mnou že mu něco chci ukázat.
Šel a to s nadšením, nevím co si myslí.
Byli jsme v pokoji, já jsem hledala jeden text co jsem napsala abych mu ho dala.
Ano byl to text týpísničky ze snu.
Řekla jsem ať si ji přečte a pak ať přijde dolů.
Mezi tím ty čtyři tam měli super zábavu.
Sedla jsem si k nim, a začali jsme si povídat, pak se mě Flynn zeptala proč jsem se jí nezmínila že mám tak super společnost.
Řekla jsem že kdybych ti to řekla tak se tě nezbavím.
Takhle jsem si povídali do doby než jsem slyšela Luka jít dolů, tvářil se zvláštně.
Zeptal se mě jestli můžu na chvíli.
Řekla jsem že jo, že půjdeme do garáže tam je klid, a ukázala jsem na ty čtyři.
Tomu se zasmál tak jsme šli.
Poprosil mě když jsme tady, jestli bych mu tu písničku zahrála.
Řekla jsem že klidně když si ji zazpívá se mnou.
Z toho měl radost.
Já hrala na piano a Luk na kytaru, text jsem mu nechala já ho znala.
Zpívali jsme ji a bylo to krásný.
Když jsme ji dozpívali, Luk se mě na rovinu zeptal jestli je o něm.
Já mu na rovinu řekla proč bych mu ji asi dávala kdyby byli o někom jiným.
ČTEŠ
Julie and the Phantoms
RomancePříběh o dívce Julie a třech klukách, Alex, Regie a Luk. Jak se zrodí zápletky a vznikne jen kamarádství nebo něco víc.