Luk šel ke mě a stoupl si přede mě, já si opřela hlavu o jeho rameno, Alex se rozpovídal hned po tom co rozdejchal kde je Luk, řekl že je napadlo jet někam kde se líp poznáme, Lukovi jsem potichu řekla kde se spíš ty čtyři líp poznají.
Kluci na nás koukali jak na blázny, já to neřešila.
Řekla jsem že je to dobrý nápad, pak se Regie ozval s tím jak budou pokoje, řekla jsem že už to vím, ale Regiho jsem upozornila že Flynn je dost ukecaná a nebude to s ní lehký.
Dělal že neví o čem mluvím a pak řekl že si se mnou chce promluvit.
Kývla jsem mu na náznak že si pak promluvíme.
Alex se zeptal jaký je Willie.
Řekla jsem že je to moc fajn kluk, nejraději jezdí na skate a občas hraje na kytaru ale moc mu to nejde.
Ale Alex chtěl slyšet něco jinýho, chtěl znova zjistit to jestli je gay.
Než se na to zeptal řekla jsem že je.
On to pochopil měl radost.
Kluci se na mě jen koukali co to znamená.
Pak jsme se vrátila k těm pokojům, řekla jsem že mě to nevadí, Regie potichu řekl že jde vidět že mi to nevadí.
Pohledem to si vyřídíme jsme toho nechala.
Zeptala jsem se jich, kdy se ten výlet uskuteční, řekli že v pátek odpoledne pojedeme.
Chvíli jsme něco řešili, já jsme pak Luka poprosila jestli me pusti na zem, on se prozívavě zeptal co za to, řekla jsem že když mě pustí tak v pátek večer bude spát v posteli a ne na chodbě.
Tak to mě hned pustil, já jsme kývla na Regieho at jde se mnou.
Šli jsme do skušebny, nějakým způsobem se mě asi chtěl zeptat na Flynn ale moc mu to nešlo.
Řekla jsem že Flyn tě má taky ráda, a až se dozví že jedeme pryč a ona s tebou bude na pokoji tak ji neuspí ani uspávadlo, a to bude hrozný.
Regie se mi začal smát protože jsme u toho vypadala dost komicky.
Pak se mě různé ptal na Flynn a tak, ale zeptal se i na to co mám s Lukem.
Řekla jsem že nic což mi nevěřil, pak jsme se rozmluvila, řekla jsem že si s Lukem rozumím a že u něho vždycky můžu najít oporu jako u vás všech ale s ním jsem si sedla což jsme si nechtěla přiznat, ale čím častěji jsem s ním tak se mi to akorát potvrzuje
Regie se jen culil, nedocházelo mi proč ale když jsem se koukla směrem kterým koukala tak tam stál..
ČTEŠ
Julie and the Phantoms
RomancePříběh o dívce Julie a třech klukách, Alex, Regie a Luk. Jak se zrodí zápletky a vznikne jen kamarádství nebo něco víc.