Takhle ne

132 5 2
                                    

Učitelce jsem se omluvila a šla si sednout, Luk na mě vysel vražedným pohledem.
Nějak jsem se mu nevěnovala už celý den, ale dost jsem se těšila domů.
Po konečně poslední hodině jsem si šla do skříňky pro zbytek věcí, jenže mi někdo zabřel skříňku, byl to Luk.
Ptala jsem se ho o co mu jde, řekl že by si chtěl promluvit protože jsme to ještě nestihli nebo spíš že jsem já nechtěla.
Pohledem ať radši mlčí a jde se mnou, jsme odešli k nám domů.
Tam jsme si sedli do obýváku a Luk začal mluvit.
Řekl že to s Carrie, byla chyba a že je pravda že spolu někde byli, ale jen proto že mu řekla že tam jsem i já.
A on tomu věřil a tak tam šel, ale když tam přišel byla tam jen Carie a bylo mu blbý odejít tak tam zůstal, a Carrie si to asi blbě vzala a myslela si něco víc.
Řekla jsem že vím čeho je Carie schopna jen záleželo kdy to přijde, a k tomu jsme dodala že se o tom už nechci bavit.
Lukovi jsem řekla ať chvíli počká, zavolala jsem Ragiemu jestli by vyzvedl Carlose a vzal ho na chvíli k nim, řekl že jo že není problém.
Luk se ptal proč jsem to udělala, řekla jsem že bych chtěla být chvíli s ním sama.
On se na mě šibalsky podívala a začal se ke mě přibližovat.
Řekla jsem že ne takhle, a šla jsem do pokoje.
Luk to pochopil tak že má jít za mnou.
U dveří mě chytl a spadl se mnou do postele, kde začala polštářová bitva.
Po asi 20 min jsme přestali s bitvou, a Luk nás přetočil že jsem ležela pod ním.
Rukou mi začal zajíždět pod tričko, pak se ke mě sehnul a začal mi značkovat krk, řekla jsem že není dobrý nápad značkovat můj krk, lepší bude když budu značkovat já jeho.
Přetočila jsem nás a začala jsem Lukovi dělat značky.
Luk měl celou dobu ruce na mým zadku.
Když nás to takhle nebavilo tak mi Luk začal sundavat tričko.
Přišlo mi to nefér tak jsem ho sundala i Lukovi, a pošoupla se trochu víc nahoru, a Lukovi neunikl malý vzdych.
Já se mu začala smát což jsem asi neměla, protože mě Luk zase přetočil pod sebe a začal mě líbat všude kde mohl.

Julie and the Phantoms Kde žijí příběhy. Začni objevovat