Úžasný večer

106 4 0
                                    

Byl to úžasný večer, šli jsme k Lukovi a klukům domů.
Ovšem Carlos byl doma sám, tak jsem se zeptala Luka jestli by kluci mohli k nám hlídat Carlose, on mi řekl že už tam dávno jsou.
Nestačím se divit, šli jsme k Lukovi do pokoje, který byl opravdu krásně nazdobený.
Něco mi došlo, zeptala jsem se ho kdo doopravdy dělal tu výzdobu neboť takový podobný výzdoby dělá Flynn.
Znervózněl a řekl že Flynn mu trochu poradila, řekla jsem že mi to je jasný.
Lehla jsem si na postel a Luk vedle mě, zeptala jsem se ho proč to všechno.
Než něco řekl tak si mě posadil na sebe, koukali jsme si do očí, Luk řekl že mu došlo co všechno pro něho znamenám a že o mě nechce přijít.
Nahnula jsem se k němu a políbila jsem ho, pak jsem řekla že to cítím úplně stejně.
Luka jsem začala značkovat na krku a jela níž, rozepla jsem mu košili kterou jsem mu pak sundala.
To se Lukovi moc nelíbilo tak nás přetočil a sundal mi můj top s košilí.
Začal mi značkovat krk, a líbal mě tak různě všude.
Postupně šlo dolů všechno oblečení, no co říct ten večer byl úžasný.
Ráno jsem se probudila okolo desáté, Luk už vedle mě nebyl, tak jsem vstala oblékla se a šla dolů do kuchyně.
Vypadalo to tak jako by se snažil udělat snídani což asi úplně nevišlo neboť tam byl takový bordel že jsem se mu prostě musela začít smát.
Když si mě všiml tak na mě koukal jakože něco asi posral, šla jsem k němu.

Julie and the Phantoms Kde žijí příběhy. Začni objevovat