Romantika

111 5 0
                                    

Ale zajímala mě jedna věc, kdo byla ta holka u školy, řekl že to je jeho mladší sestra a že přijela aby mě poznala.
Nechci vědět co ji o mě namluvil, řekla jsem že ji chci hned poznat, on mi řekl že dokud se něpřevléknu tak nikam nejdeme.
Šla jsem si najít sukni která je trochu kratší a k tomu takový top, neboť bylo fakt teplo.
V koupelně jsem se převlékla a šla zpátky za Lukem.
Ten na mě málem vykoukal pohled, on šel extrémně blízko mě a zašeptal mi, že bude mít co dělat aby se udržel na uzdě a nekdě me neojel.
Jen sem se tomu zasmála, a chtěla jít, jenže Luk začal hledat něco co bych si mohla vzít ještě přes sebe, našel jeho košili co jsem mu jednou vzala, otrávéně jsem si ji nandala a šla z domu ven.
Řekl že půjdeme do toho parku jak vždy chodíme že tam chvili pobudeme.
Došli jsme tam a byl tam připravený stůl, večeře, svíčky taková romantika.
Otočila jsem se na Luka a řekla jsem že jsem nevěděla že je takový romantik, on mě otočil a obejmul mě ze zadu a řekl že to není jediná věc kterou nevím.
Šli jsme blíž k tomu stolu a sedli si, povídali jsme si a různě se provokovali.

Omlouvám se že teď nic nevycházelo, ale nebyl čas psát nebo jsem měla nějaké osobní důvody, teď se to budu snažit napravit a psát častěji.

Julie and the Phantoms Kde žijí příběhy. Začni objevovat