Bitva nebo Mír

293 15 2
                                    

Po asi 10 minutách jsem slyšela Luka jak jde dolů.
Ani se neuráčil mě pozdravit protože se hned vrhnul na palačinky, když je dojedl tak si mě uráčeně vsimnul a pozdravil, ale já mu neodpověděla protože jsem se mu smála.
To se mu moc nelíbilo protože šel směrem ke mě, já se zvedla a utíkala do obýváku.
Ale tam mě chytil a shodil na sedačku kde mě začala lechtat, po chvíli z toho vznikla polštářová bitva ze které nás vyrušil zvonek.
Šla jsem otevřít a byli tam kluci tím myslím Regie s Alexem, ptali se mě jestli jsem neviděla Luka.
Řekla jsem ať se jdou kouknout do obýváku a hned ho najdou.
Sice se na mě koukali jak kdyby jsme dělali bůh ví co, ale nějak jsem to neřešila.
Zeptala jsem se jich jestli chtějí kafe nebo něco.
Řekli jen kafe, tak jsem tam všechny tři nechala být a šla ho udělat.
Než se uvařila voda tak jsem se zaposlouchala do jejich rozhovoru.
Kluci se ptali Luka co tady dělal, on jim řekl naštěstí že potřeboval jen s něčím poradit a pak tady nějak vytuhnul.
Dál jsem to nevnímala a šla pro to kafe který jsem jim potom odnesla.
Původně jsem si chtěla sednout na sedačku ale když jsem si všimla jsk jsou na ni ty tři naskládaný tak jsem si to rozmyslela.
Po chvíli se mě Regie zeptala jestli zpívám nebo na něco hraju, trochu jsem se zarazila ale řekla jsem že ne.
Luk se na mě zvláštně podíval.

Jak se začnou vyvíjet vztahy, napište mi co si myslíte. 🙏?!

Julie and the Phantoms Kde žijí příběhy. Začni objevovat