Šla jsem se převléct a šla do tělocvičny, tance byli docela v pohodě, ovšem někdy v půlce ani ne se u dveří objevil Luk.
Učitelce jsem se omluvila že mě bolí hlava jestli můžu odejít.
Pustila mě a já šla za Lukem, ten z toho měl strašnou radost.
Odvedl mě do hudebny, kdy byli kluci i Flynn.
Ptala jsem se jich co tady všichni dělají, řekli že já s Lukem nejsme jediný co něco tají.
Že Regie s Flynn a Alex s Willem taky něco tajili ale čekali až se přiznáme mi s Lukem.
Jen jsme se tomu zasmáli, já jsem se chtěla pomalu vytratit a jít se převléct ale Luk mě spozoroval a šel se mnou.
Zeptala jsem se ho kam myslí že jde, řekl že půjde se mnou aby na mě někdo nekoukal, řekla jsem mu že by si teda měl dávat bacha sám na sebe.
To mi věnoval pohled to jsem neměla, chtěla jsem utéct ale on mě chytil a odnesl do šatny.
Do konce hodiny zbývalo asi 20 minut, řekla jsem mu že se potřebuju převlíct, on mi na to odpověděl že mu něco dlužím.
Přitáhl si mě blíž k sobě a políbil mě.
Řekla jsem že by jsme neměli, to se mu moc nelíbilo.
Chvili jsme se libali, já ho pak pustila abych se mohla převlíct.
On si sedl na lavičku a pozoroval mě, řekla jsem mu ať tak neslinta.
Já si vzala věci a šli jsme do skříňky, a čekali na konec hodiny.
Ani mi nevadí že nechodím na hodiny, s Lukem jsme měli stejnou hodinu měli jsme zpěv.
Potkali jsme se, se zbytkem a každý pak šli na svoje hodiny.
Škola byla docela v pohodě.
Já, Luk a Regie jsme skončili dřív, neboť Flynn, Alex a Willie mají ještě hodiny.
Dneska šli kluci se mnou pro Carlose, který se divil co tady kluci dělají.
Šli jsme dneska výjimečně ke klukům než k nám.
Regie s Carlosem šli něco hrát, já jsme se Luka zeptala jestli můžeme jít někam stranou že bych se ho chtěla na něco zeptat.
Řekl že můžeme jít k němu do pokoje, ptal se co se děje.
Vyndala jsem jeho sešit z batohu, řekla jsem že když jsem odjela z toho penzionu tak jsem tohle našla v garáži, ale spadl mi a otevřel se.
Byla to písnička Nevyřčená Emily, chtěla bych vědět o kom je ale pochopím když mi to neřekne.
Když jsem řekla ten název tak Luk zesmutněl, sedl si na postel a řekl že Emily je jeho máma, napsal to když se pohádali.
Bylo mi ho líto, sedla jsem si k němu a Luk mě automaticky obejmul.
Přišlo mi že brečel ale nechala jsem ho, pak se odemě odtáhnul a omlouval se mi že brečí.
Řekla jsem že mi to nevadí chápu jaký to je.
Poprosil mě abych si to nechala pro sebe, řekla jsem mu že jsem zrovna měla v plánu jít za Regiem a říct mu to.
ČTEŠ
Julie and the Phantoms
RomantizmPříběh o dívce Julie a třech klukách, Alex, Regie a Luk. Jak se zrodí zápletky a vznikne jen kamarádství nebo něco víc.