To přehnal

94 2 0
                                    

Po asi 20 minutách byl konec hodiny a my se šli převléct.
Další hodinu jsme měli každý jinou, já měla bohužel hodinu s Nicem.
Celou dobu měl narážky na to že jsem děvka těch tří a že dám každému, dost mě to mrzelo ale hlavně by mě zajímalo proč ještě nedávno byl v pohodě a teď tohle.
Když byl konečně konec hodiny, snažila jsem se najít Luka, měli jsme 20 minut.
Našla jsem ho a odvedla ho do jedný prázdný třídy co se nepoužívá.
Otočila jsem se k němu a  obejmula ho, Luk se mnou popošel a opřel se o stůl, celou tu dobu jsem se ho nepustila.
Ptal se mě co se stalo, nebyla jsem schopna mluvit, víc jsem se namáčkla na Luka a on to pochopil že mu teď nic neřeknu.
Po chvíli jsem se ho pustila a řekla jsem že Nic, se celou hodinu navážel jak do mě tak do nich, a že prý jsem děvka jich tří a že dám každému.
Viděla jsem Luka že ho to naštvalo, vzal mě za ruku a táhl mě do třídy kde byl Nic.
Stála jsem u dveří, a mezitím Luk vytáhl Nica ven chodbou na školní hřiště.
Já se snažila najít Alexe s Regiem, když se mi to povedlo, tak jsme šli rychle za Lukem.
Regie s Alexem se je snažili odtrhnou, ale Luk má svoji hlavu, ikdyž viděl mě že mám slzy v očích, tak pokračoval dál.
Já jsem se otočila, vzala si batoh a šla domů.
Doma jsem si vzala něco na spaní, a šla spát.
Probudila jsem se na že mě někdo hladil po vlasech, byl to Luk.

Julie and the Phantoms Kde žijí příběhy. Začni objevovat