Řekla jsem ať na to ani nemyslí, protože nemám vůbec na nic chuť a už vůbec se mi nechce nic dělat.
On řekl že mu stačí když se budeme moct jen objímat.
Nahnula jsem se k němu, dala mu pusu a obejmula ho.
Po chvíli jsem začala usínat, opět.
Spalo se mi dobře, probudila jsem se a Luk ležel vedle mě a koukal na něco do mého počítače.
Když si všiml že jsem vzhůru tak zaklapl počítač a přitulil se ke mě.
Ptal se mě proč nespím, řekla jsem že se mi nechce už spát, on řekl že furt myslí na to co řekl Nick.
Řekla jsem že to nemá cenu řešit, nezměním to co si Nic myslí ale nechci aby jsme to řešili my.
Luk něco potichu řekl, dal mi pusu na čelo a odešel.
Proboha co jsem to zase řekla.
Koukla jsem se kolik je hodin, bylo něco okolo devátý večer, ještě že dneska teta vyzvedávala Carlose.
Šla jsem se osprchovat, dát si něco k jídlu a v pokoji se pustila film.
Zajímalo by mě co jsem řekla nebo co se stalo že Luk odešel.
Neřešila jsem to, film mě nebavil tak jsem se pokusila jít znovu spát.
Usnula jsem docela rychle.
Ráno jsem se probudila okolo půl osmý, štěstí že mám od devíti, vstala jsem převlékla se, umyla, a trochu upravila.
Pak jsem si udělala něco málo k jídlu, když jsem dojedla tak někdo zazvonil, šla jsem otevřít.
Byl to Nick, ptala jsem se ho co tady chce, nic neřekl a začal mě líbat, chtěla jsem se odtrhnout ale měl moc velkou sílu oproti mě.
ČTEŠ
Julie and the Phantoms
RomansPříběh o dívce Julie a třech klukách, Alex, Regie a Luk. Jak se zrodí zápletky a vznikne jen kamarádství nebo něco víc.