Musím pryč

147 2 0
                                    

Já šla ke Carlosovi, pustili jsme si film na který jsme vždy koukali s mamkou.
Kolem půl sedmý jsme si šli pro něco k jídlu, pak jsme se vrátili zpátky a koukali na další film.
Carlos u něho usnul, tak jsme to vypla, a šla k sobě na pokoj, tím že byl Luk rozvalený na celý posteli já si ustlala na sedačce.
Osprchovala jsem se a koukala chvíli na film, který mě nebavil tak jsem šla taky spát.
Ráno mě probudil Luk který se přerazil o postel.
Když si všiml že jsem vzhůru, tak se omluvil za ten včerejšek a že mě probudil.
Převlékli jsme se a šli na snídani.
Všichni čtyři vypadají příšerně, najedli jsme se, po hodině jsme se všichni vraceli na pokoje, kde jsem si začala balit, Luk se ptal co dělám, řekla jsem že se musím vráti kvůli Carlosovi a tátovi.
Řekla jsem že může jet taky, nechtěl, docela hnusně a nepříjemně to řekl, vzala jsem si všechny věci a zavolal tetě ať pro nás přijede.
Carlos měl zbaleno rychle.
Během hodiny teta přijela, se všema jsem se rozloučila, jediný Luk ten neměl potřebu přijít.
Mrzelo mě to, ale Flynn jsem poprosila ať jim to když tak vysvětlí.
Tetu jsme poprosili jestli by jsme mohli na chvíli za tátou, řekla že jo.
Přijeli jsme tam, byli jsme s ním asi dvě hodiny, byl na tom mnohem líp.
Teta pak řekla že nás odveze domů, rozloučili jsme se a jeli jsme.
Cestou jsme ještě koupili nějaký jídlo domů.
Teta nás vyhodila u domu a jela domů.
Vybalili jsme si věci, já jsem pak dala jen pizzu do trouby k obědu.
Carlos se zeptal proč předtím Luk nepřišel, řekla jsem že nechtěl, protože jsme se trochu pohádali.
Snažil se mě uklidnit že to bude v pohodě, dali jsme si oběd a koukali na seriál.
Carlos pak chtěl jestli bych mu zase nezazpívala jako když jsem hrála s mámou.
Řekla jsem že jo, aspoň přijdu na jiný myšlenky, bylo dost zajímavý zpívat Carlosovi.
Dost jsme se u toho nasmáli, zbytek dne jsme se tak různě povalovaly a koukali na filmy.
Večer jsme si vzali něco k jídlu, Carlos se šel osprchovat a pak lehnout.
Mezi tím mi volala Flynn, ptala jsem se ji co se děje, řekla že se mnou chce někdo mluvit, já ji rovnou řekla že ne, že si to měl rozmyslet dřív, doufám že aspoň pochopil proč jsem odjela.
S Flynn jsem si chvíli povídala, pak jsem se šla taky osprchovat, Carlos mezi tím usnul, byl z celého dne unavený.
Já si pak vzala netobook a chvíli na něm pracovala, pak jsme šla spát taky.

Julie and the Phantoms Kde žijí příběhy. Začni objevovat