Cestou jsme se stavili ještě něco koupit.
V obchodě jsem viděla Alexe s Williem, na chvíli jsem odběhla od tety a šla k nim.
Když mě viděli šli ke mě, oba jsem je obejmula a ptala se jich na Luka, řekli že je v pohodě, je doma a hraje, Willie se mě zeptala proč jsem odjela.
Řekla jsem že mi volala teta asi den před tím než jsme odjeli že je na tom taťka hůř.
A já si začala představovat tu nejhorší verzi tak jsem řekla Carlosovi že za ním pojedeme.
Kluci to pochopili, já se zeptala Alexe jestli bych se pak u nich mohla stavit za Lukem.
Řekl že jo, že oni dva tam nebudou a Regie bude asi s Flynn.
Rozloučili jsme se a já šla za tetou, a pak jsme jeli domů.
Teta nás vyhodila u domu a pak jela domů.
Carlos si šel vabalit, já mu řekla že se za chvíli vrátím.
Šla jsem k Lukovi, nechtěla jsem zvonit tak jsem si odemkla, jo Regie mi dal jejich klíče, stejně tak jako já je dala jim.
V obýváku nebyl, tak jsem šla do pokoje kde taky nebyl, našla jsem ho až v garáži.
Zkoušel hrát tu písničku o jeho mamce, chvíli jsem ho poslouchala a pak jsem začala zpívat.
Když si mě všiml, měl asi radost v očích, po chvíli přestal hrát, hned jsem se mu začala omlouvat že jsem odjela aniž bych cokoliv řekla, řekla jsem mu to co Alexovi.
On šel ke mě, a obejmul mě, řekl že to chápe.
Řekla jsem že mě to mrzí, prostě jsem si představila v tu chvíli tu nejhorší představu jakou jsem mohla.
Nechtěla jsem o tom už mluvit tak jsem řekla co tady dělá, řekl že zkoušel hrát ale když jsem teďka tady tak by chtěl dělat něco jiného.
Řekla jsem že o tom si může nechat zdát, otočila jsem se a šla zpátky do domu k nim do kuchyně.
Vzala jsem si vodu a sedla si na linku.
ČTEŠ
Julie and the Phantoms
RomancePříběh o dívce Julie a třech klukách, Alex, Regie a Luk. Jak se zrodí zápletky a vznikne jen kamarádství nebo něco víc.