2 sezono 9 dalis.

773 61 5
                                    

***Antroji diena***

***Andželos pozicija***

Šitame rūsyje yra net tuoletas su dušu! Radau net gi dušo želės ir šampūno. Baigusi praustis nusisausinau savo kūną. Su kitu rankšluoščiu pavaliau plaukus, kad šiek tiek pradžiūtų. Išgirdau beldimą į duris.

-Andž... Čia aš,-pasakė prikimęs balsas. Dieve, kai aš jį myliu.

-Labas, saulele,-atrakinusi duris pasakiau.

-Atnešiau rūbų,-šyptelėjo puse lūpų. Pabučiavau jam į lūpas.

-Dėkui.

-Kodėl nesakei, kad groji gitara?-sutriko jis.

-Na... Tai buvo mano pomegis. Gitara grojau kartu su seneliu, bet jis mirė, tad ir atsiminimai vis iškildavo, bet dabar jei kažką ir atsimenu, tai tik gražius dalykus,-šyptelėjau.

-Meile,-pakštelėjo į lūpas,-nepakelsiu, jei būsi liūdna,-nykščiu perpraukė per mano žandą.

-Nebūsiu, prižadu,-pabučiavau jam į lūpas.

-Atnešiu tau pusryčius,-pasakęs nuėjo. Aš užsirakinau vonioje ir apžiūrėjau, kokius rūbus jis man atnešė.

-Treningai, džemperis, palaidinė, džinsai, liemenė, kojnės, kedai, apatinis trikotažas, golfas...-burbuliavau sau po nosimi. Apsivilkau apatinį trikotažą, juodą golfą, džinsus ir kedus. Plaukai šį kart greit pradžiuvo, tad juos papūrenau ir šyptelėjau sau. Atrakinau duris ir patraukiau į savo 'kamerą'.

***Harry pozicija***

-O gal viską baigiam? Man jos gaila,-pasikasė pakaušį Zayn.

-Ne tau vienam...-numykiau nedarydamas širdutės formos kiaušinienę.

-O davai paleidžiam?-paklausė Benas.

-Šiandien vakare, kai ji miegos ją nunešiu į miegamajį. Viską taip ir baigsim.-šyptelėjau dėdamas maistą jai į lėkštę. Pridėjau agurkų, pamidorų. Į stiklinę sulčių ir nusileidau pas ją.

-Pusryčiai, meile,-nusišypsojau. Ji atrodė taip karštai... Taip pasiilgau jos kūno... Uh...

-Dėkui, garbana,-paėmė maistą iš mano rankų.

-Gražiai groji gitara, ir jau buvau spėjęs pamiršti, kaip tu gražiai dainuoji,-pašiaušiau jos plaukus.

-Ačiū,-mielai nusišypsojo. Kia ji baigė valgyti Pezz atnešė jai kavos, o tada aš ir Pezz išėjome ir ją palikome vieną.

***Andželos pozicija***

Grojau kažkokią dainą, bet niekaip neatsimenu kokią. Iki kaulų smegenų žinau šia dainą, bet kokia ji ir iš kur niekaip neatsimenu. Štai dar keli akordai, kelių stygų brūkštelėjimas iki kol pasigirsta vaikinų dainvimas:

-[Liam]

I know how it goes
I know how it goes from wrong and right
Silence and sound
Did they ever hold each other tight
Like us
Did they ever fight
Like us.

[Harry]

You and I
We don't wanna be like them
We can make it till the end
Nothing can come between
You and I
Not even the Gods above can
Separate the two of us

 Štai iš kur žinau šią dainą! Čia gi berniukų daina You and I! Kaip pasiilgau jų balsų. Dar kelis kartus pergrojau, bet pasidariau mieguista ir užmigau. Per miegus pajaučiau ant liemens kažkieno rankas, bet buvau per tingi, kad atmerkčiau akis...

Štai ir nauja dalis :)) Tikiuosi patiks :) Laukiu daug VOTE, komentarų ir iki kitos dalies: Wolf-in-the-dark.

My princess. My prince (LT) Where stories live. Discover now