3 sezono 8 dalis.

575 35 4
                                    

***Andželos pozicija***

Ryte atsikėlusi šalia radau laiškelį. Lėtai ištiesiau ranką ir jį išlanksčiau.

'Labas rytas, mažyte. Išvažiavau į kapines. Aplankysiu mamos kapą. Namuose rasi savo mamą. Po kapinių užsuksiu pas vaikinus. Nutarėm praleisti vakarą kartu, pažiūrėti futbolo. Kai atsikelsi - paskambink.'

Šyptelėjau ir sudribau lovoje. Išgirdau vaikų juoką. Atsidusau supratusi, kad teks keltis. Išlipau iš lovos ir pasirąžiau. Nuo spintelės paėmiau telefoną. Surinkau Hazz'os numerį.

-Labas rytas, meile,-jo smagus balsas mane prajuokino.

-Labas rytas ir tau, gražuoli.

-Neliūdėsi be manęs?-tyliai sukikeno jis.

-Ne, viskas gerai. Tu pasilinksmink. Myliu tave labai,-išleidau bučinio garsus.

-Iki, myliu,-pokalbis baigėsi.

Pasirąžiau, pasilenkiau ir pirštų galais pasiekiau žemę. Tai pakartojau kelis kartus. Paklojau lovą, kuri buvo sujaukta, pravėriau langą. Išgirdau tylų vėją ir paukščių balsus. Jaučiuosi kaip oazėje. Va čia tai svajonių vieta. Pro langą įžvelgiau ežerą. To nežinojau.  Reiks nueiti pasižiūrėti.

Išėjau iš kambario, nusižiovavau ir nukeliavau į virtuvę. Ten pamačiau mamą. Jos išvaizda buvo labai pasikeitusi. Kaip niekad sulysusi, oda sukritusi, po akimis maišeliai, o gyslos atrodo tuoj išlys iš jos rankų. Bet jos veide švietė šypsena. Svarbiausia, kad ji laiminga.

-Mama! Kaip tavęs pasiilgau!-sušukau ir pribėgusi švelniai apsikabinau gležną moterį.

-Mieloji. Kokia graži! Aš taip pat tavęs pasiilgau,-pabučiavo mano kaktą.

Atsitraukiau, pabučiavau jo žandą ir išsišiepiau kaip vaikas.

-Nesitikėjau, kad atvyksi. Kaip čia Hazz'a sugalvojo,-beeidama link vaikų, kalbėjau.

-Aš jam pati paskambinau. Labai norėjau daugiau laiko praleisti su savo šeima,-šyptelėjo ji.

-Taigi, mama, gal nori paragauti kitaip virtų kiaušinių?-pakilnojau antakius.

-Rodyk, ką moki,-nusijuokė ji ir atsisėdo šalia mažylių, kurie besijuokdami valgė košę.

Pabučiavau juos abu, jie pilnomis burnomis pasakė 'Labas' ir toliau valgė košę.

-Man atrodo, kad šie vaikai valgo viską,-nusijuokė mama.

***Po 30 minučių***

-Labai skanu, kodėl aš taip nemoku?-užsimerkusi kramtė ji.

-Labai paprasta, tiesiog įmušk kiaušinį į verdantį vandenį, druskos, pipiro ir palauk, kol išvirs. Viskas,-nusijuokiau.

Mama sukikeno ir toliau valgė. 

-Paskambinsiu Benui su Eva. Norėčiau juos pamatyti,-nusivaliusi servetėle lūpas, atsistojau ir pagriebiau savo mobilųjį.

Mama liko su vaikais, o aš užlipau į viršų. Surinkau Beno numerį.

-Klausau?-atsiliepė tikrai žemas balsas.

-Benai, čempione, kaip laikaisi?-šyptelėjau.

-Labas, mama. Nesuprantu, kaip jūs susitvarkėte su manim ir Eva, kai mes nesusitvarkome su Bobu,-nusijuokė jis.

-Tik geriausi tėvai pasaulyje tai moka,-nusijuokiau,-klausyk, mielasis, nesakiau aš dar tau nei Evai, bet močiutei nėra gerai,-atsidusau ir įėjau į Alex kambarį. 

My princess. My prince (LT) Место, где живут истории. Откройте их для себя