***Andželos pozicija***
***Po metų***
Sėdėjau ant sofos ir skaičiau žurnalą.
Vaikai jau seniausiai miegojo, o Harry's jau dvi valandos negrįžta iš darbo. Kaip ir visą šią savaitę.
Iš ties matau, kad kažkas negerai. Jis piktas, irzlus, nebendraujantis ir šaltas. Kaip kiekviena moteris pamanytų, kad jis turi kitą, bet tuo įsitikinau, kad kitos moters jis neturi. Buvau pas jį darbe. Apsikrovęs popieriais. Žiūrėjau jo telefoną. Vien žinutės, susijusios su darbu. Esu tikra, kad jis manęs neišduotų, bet per tą savo darbą, jis užmiršo vaikus, šeimą. Mane.
Gyliai atsidusau ir numetusi žurnalą, atsikėliau ir nuėjau į virtuvę. Žvilgtelėjau į laikrodį. 22.05pm. Išgirdau rakinamas duris. Atsirėmiau į spintelę ir sunėriau rankas ant krūtinės.
Šiandien su juo pasikalbėsiu. Nekalbėjau apie tai, nes maniau, jog viskas grįš į savas vėžes. Bet klydau.
Jis jau norėjo praeiti pro virtuvę link laiptų, bet sustojo ir atsisuko į mane.
-Kodėl tu nemiegi?-jo balsas buvo piktas.
-Sėsk,-griežtai pasakiau.
Garbanius kiek perbalo, bet įėjo į virtuvę ir atsisėdo prie stalo.
-Dabar klausyk manęs. Suprantu, kad darbas yra svarbu ir panašiai, bet, po velnių, tu turi dar du vaikus, kurie turi vos metus, turi žmoną, kuri jau tavęs pasiilgo per visus šiuos metus. Tu sumautai pasikeitei. Esi piktas, irzlus, šaltas, agresyvus ir nebendraujantis. Ir velnias, tai tikrai nemalonu. Kai auginome Beną su Eva, viskas buvo puiku. Kai grįžau, vėl gi, viskas buvo puiku, bet dabar... Dabar pasikeitei tu. Kas tavo galvoje, tai tik darbas. Darbas, darbas ir dar kartą darbas. Man sunku vienai sėdėti namuose ir rūpintis vaikais ištisą parą. Neturiu šimto rankų, kad galėčiau juos pamaitinti, nuprausti, perrengti, išeiti į lauką, užmigdyti ir vėl pamaitinti. Harry, aš laukiu nors menkos tavo pagalbos. O ką tu darai, tai iki nakties sėdi savo biure. Nežinau, kas tau atsitiko ir kas dedasi tavo mažoj smegeninei, bet atsigauk. Pravėdink galvą ir sustok. Pagalvok, ar darai gerai apleisdamas savo šeimą... Esu nusivylusi tavimi. Su vaikais ryt išvažiuojame pas mano mamą. Šiuose namuose man per daug įtampos ir vienumos,-nusivaliau ašarą ir išėjau iš virtuvės.
Užlipau į miegamąjį ir išsitraukiau didelį, odinį krepšį. Atsidariau spintą ir pradėjau krautis rūbus. Įsiėjau ne per daugiausiai, bet pakankamai. Kai viską baigiau, nuėjau į vonią ir susirinkau makiažą bei higienos priemones. Kai viską pabaigiau, užsegiau krepšį ir išėjusi iš miegamojo, nuėjau į apačią ir numečiau krepšį prie durų. Į maišą, kurį paėmiau nuo batų dėžės, susidėjau savo batus.
Atsitiesiau ir užlipau į viršų. Įėjau į vaikų miegamąjį. Angeliukai saldžiai miegojo. Šyptelėjau.
Iš kampo paėmiau juodą krepšį. Tyliai atidariusi komodos duris, pradėjau krauti mažylių rubelius. Viską baigusi, sudėjau visus čiulptukus, buteliukus, pampersus bei šlapias nosines. Surinkau jų kremus, šampūnus, dušo želes bei ančiukus. Sukrovusi daiktus, nusileidau į apačią ir krepšį padėjau prie savo daiktų.
Praėjau pro virtuvę. Joje vis dar sėdėjo Harry's. Susiraukiau ir greit užlipau į antrą aukštą. Nuėjau į balkoną. Atsisėdau ant kėdės ir išsitraukusi telefoną, surinkau Perrie's numerį.
-Klausau?-atsiliepė ji.
-Labas...-atsidusau.
-Kas buvo, mažute?-susijaudino ji.
-Išvažiuoju pagyventi pas mamą,-lėtai pasakiau.
-Kodėl?-spėju, kad ji susiraukė.
YOU ARE READING
My princess. My prince (LT)
FanfictionŠi istorija apie merginą, kuri susipažįsta su garsios grupės One Direction nariu Harry Styles. Ji jaučiasi mylima ir saugi, bet atsitinka nemažai nelaimių, kurios labai nuliūdins ją ir Harry. Kas bus toliau? Ar pagaliau visos nelaimės dings? Ar saul...