19 dalis.

1K 63 0
                                    

***Harry pozicija***

Sedėjau prie jos palatos ilgą laiką. Daktarai ir sesutės tai įeidavo, tai išeidavo. Sedėjau apsiašarojęs. Bijojau, kad galiu prarasti ją ir vaikutį... Suskambo mano telefonas. Pakėliau ragelį.

-Klausau?

-Harry, po velnių! Tu veluoji į repeticiją!-sušuko Paul.

-Aš ligoninei.

-Kur? Kas atsitiko?-susirūpinusiai paklausė.

-Andžela...

-Kuri ligoninė?

-Centrinė,-atsidusau. Jis numetė ragelį. Andžela ir Paulas pradėjo gerai sutarti. Žiūrėjau į palatos duris ir laukiau, kada kas nors pasakys, kas jai. Po kokių 10 minučių išgirdau kažką bėgant. Pasisukau į garso pusę. Ten bėgo visi. Perrie, Zayn, El, Louis, Niall, Dani, Liam, Gemma, Anne, Dian, Lola, Paul, Jesy, Jade, Leigh-Anne. 

-Kas jai atsitiko?-paklausė Jade.

-Tomy mama mirė... Kai važiavome namo ji nualpo mašinoje. Vos turėjo pulsą.-sukūkčiojau dar labiau. Jade mane apikabino ir ramino. Visi kiti atsisėdo ir perbalę sedėjo. Po 1 h. sedėjimo pasirodė daktaras.

-Jūs pas Andželą Loorey?-paklausė jis.

-Visi,-greit atsakiau.

-Kaip matau, jūs jos draugas. Norėčiau su jumis pasikalbėti,-pasakė jis. Nusivedė atokiau nuo visų.

-Kas jai yra?-susiraukiau.

-Na išpražių manėme, kad tiesiog stresas. Bet atlikti tyrimai rodo, kad Andželai Jonger išsivystė vėžys...-kai jis tai pasakė man pasidarė silpna.

-O vaikui nieko nebus?-paklausiau.

-Na vaikutis jau beveik 2 mėnesių, tai nemanau, kad jam kas nors atsitiks.

-Vėžys... Kurios stadijos?-nedrąsiai paklausiau bijodamas jo žodžių.

-4 stadijos... Gan sunkus, bet pasveikti gal ir bus įmanoma. Čia jau laiko klausimas...-atsiduso jis.

-Gerai... Ačiū,-perbalęs pasakiau. Grįžau prie kitų. 

-Kas jai?-paklausė Lola.

-Jai... Vėžys..-pratrūkau raudoti. Mane apsikabino Lola. Abu verkėme. Paulas vaikščiojo susinervinęs.

-Vaikinai... Aš... Ką darysime? Apdovanojimų negalime atidėti...-susiraukė jis.-Harry, ar labai baisus vėžys?

-4 stadija... Sunki,-susiraukiau.

-Vaikinai, turėsime dalyvauti koncerte ir apdovanojimuose... Harry tu padainuoji ir leki pas Andželą. Mes atvyktume vėliau,-pasakė jis. Apdovanojimai rytoi.

-Mes su ja pabūsime,-pasakė Anne. Little Mix grupei taipat apdovanojimai.

-Man nusispjauti, bet padainavusi aš važiuoju pas ją.-pasakė Perrie. El ir Dani palinkčiojo galvomis. Atsidusau. Iš oalatos išėjo sesutė.

-Galima pas ją?-paklausiau.

-Po vieną,-nusišypsojo,- ir pabai nevarginkite jos, mielieji, ji labai nusilpusi,-nusišypsojo ji ir nuėjo. Nieko neklausdamas įžengiau į palatą. Ji gulėjo ir pamačiusi mane nusišypsojo.

-Harry...

-Andžela,-pribėgau prie jos ir pabučiavau.

-Jau žinai?

-Kodėl?-paklausiau.

-Harry, pati norėčiau žinoti. O kartais žinai, ar vaikeliui nepakenks?-susiraukė ji.

-Sakė, kad kaip 2 mėnesių stiprus ir jam nieko neatsitiks.-nusišypsojau.

-Am Harry.. Man pasakė, kad gims 2 vaikučiai. Mergaitė ir berniukas,-nušvito ji. Aš nusišypsojau ir pasikabinau ją. 

***Po 5 mėnesių***

Andželai pablogėjo, bet gydimą tesiame. Vestuves atkėlėme į šiandieną. Ją išleido iš ligoninės, bet vestuvėse dalyvavo ir daktaras. Na saugumo sumetimais. Ir štai ji eina link manęs su šilkine, aptemta suknele. Matosi jau didelis pilvukas. 7 mėnesių dručkiai. 

***Po ceremonijos***

-Skelbiu jus vyru ir žmona. Galite pabučiuoti nuotaką,-nusišypsojo kunigas. Pasilenkiau ir pabučiavau Andželą. Ėjome link išejimo. Visas pasaulis žino, kad šiandien mūsų vestuvės. Mus pasitiko blykščių lavina. Andžela laikė mano ranką ir šypsojosi, bet jis susiraukė ir susijemė už pilvo apačios.

-Andžela?-sušukau.

-DIEVE, KAIP SKAUDA!-surekė ji. Atbėgo gyditojas.

-Jai prasidėjo gimdymas,-greit sumalė jis.-reikia važiuoti į ligoninę.-pasakė. Pakėliau Andželą ant rankų. Reikėjo prasibrauti pro žurnalistus. Mane nustebino tai, kad jie mus davė kelią, bet nenustojo fotografavę. Pajaučiau, kad Andželai nubėgo vandenys.

-Šūdas! Vežkit mane į sumautą ligoninę! Tie vaikai ilgai nelausk!-surekė jis. Aš norėjau nusijuokti iš jos žodžių bet jaučiau baimę sukaustant mano kūną. Nuvairavau iki ligoninės. Mus pasitiko pulkas sesučių ir daktarų. Jie nuvežė Andželą į palatą. Ten ją sutvarkė gimdymui.

-Kaklelis atsivėręs visu dydžiu,-pasakė moteris.

-Eime gimdyti,-nusišypsojo daktaras. Ėjau kartu su Andžela į gimdyklą. Kai pasiekėme ją, atėjo kita daktarė.

-Sveiki. Aš daktarė Virginija Fovis. Pasiruošę gimdyti ir pagausinti savo šeimą?-paklausė ji.

-Paskubėkite, maldauju,-sušnypštė Andžela.

-Nuostabus medaus mėnuo,-nusišypsojau jai.

-Katik susituokėte?-pasiteiravo daktarė.

-Pries 20 minučių,-nusijuokiau. Ji šyptelėjo. Kai pasiruošė visus savo reikmenis ji atsisėdo ant kedės ir pasakė.

-Kai suskaičiuosiu iki 3, jūs, Andžela stumsite kiek tik galėdama,-nusišypsojo ji.-nagi pradedas. 1.....2....... ir 3!-ligoninę perskrodė žiaurus rėkimas. Andžela suvarė savo nagus man į ranką.-šaunuolė! Nagi 1....2...3!

My princess. My prince (LT) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang