2 sezono 19 dalis.

882 73 1
                                    

***Andželos pozicija***

Liam atrodė kažkoks susikrimtęs... Negerai...

-Na?-sukrykštavo Perrie.

-Na... Mums gimė Leila...-išsišiepė jis.

-O kodėl susikrimtęs?-susiraukiau.

-Dani labai nusilpusi. Na žinot, bijau blogiausio,-pasikasė pakaušį jis. Mačiau, kad jis tramdo ašaras. Pribėgau prie jo ir stipriai apkabinau...-man liepė palaukti čia. Jie nori įsitikinti, kad Danei viskas gerai...-sukūkčiojo jis.

-O kaip Leila?-šyptelėjau. Gražus vardas.

-Jai viskas gerai. Ji inkubatoriuje naujagymių skyriuje,-pajaučiau, kad jis nusišypso. Pagloščiau jam nugarą. Mes ir toliau kalbėjomės šiek tiek atokiau nuo visų. Jam buvo sunku apie Daniellą kalbėti. Mačiau tai. Iš gimdyklos išėjo ta daktarė.

-Kaip Daniella?-iš kart paklausė Liam.

-Ji gimusi po laiminga žvaigžde. Tikrai maniau, kad ji mirs, bet ačiū Dievui ji gyva, tik pavargusi. Davėme jai migdomūjų. Ryt ryte ji pabus ir turės pamaitinti...-pagalvojo šiek tiek,-Leilą,-nusišypsojo ji. Atsidusau iš palengvėjimo.

-Dėkui jums labai,-nusišypsojo Liam. Daktarė linktelėjo ir nuėjo savu keliu.-jūs važiuokite pailsėti... Aš pabūsiu,-greit sumalė jis.

-Aš liksiu,-šyptelėjau.

-Andžela, tu dar nepasveikai. Tu turi gyditis. Jokiu būdu. Su Harriu važiuojat namo,-griežtai liepė jis. Aš atsidusau, iškėliau rankas pasiduodama.

-Susitiksime ryt ryte. 12.00, gerai?-pasiūliau.

-Taip, tinka,-šyptelėjo visi.

-Iki,-pamojavau ir įsikibusi į Hazzos parankę nukulniavau koridoriumi.

-Buvau sunerimęs... Na žinai, kad Dani paliks mus,-susiraukė.

-Aš nujaučiau, kad viskas bus gerai. Ji stipri,-pagloščiau jo ranką ir priglaudžiau žandą prie jos. Jis pabučiavo mano viršugavį. Šyptelėjau.

-Gal važiuojame į parduotuvę maisto. Pasigaminsime vakarienę?-pasiūlė jis.

-Važiuojame,-timtelėjau jį į priekį.

*****************

-Pavargau...-susiraukiau įgriuvusi į namą su maišu, nes Hazza neleido 2 paimti.

-Eik, nesiraukyk!-nusijuokė jis.

-Žinai, o aš jau noriu valgyti,-suprunkščiau.

-Mieloji, kimbame į darbą,-apkabino mano liemenį ir atėmęs iš manęs maišą nuvedė į virtuvę. Tą maišą padėjo prie kitų. Iškraustę pirkinius pradėjome gaminti. Hazza gamino itališkus makaronus su vištiena, o aš trintą vištienos sriubą. 

-Užleidžiam ramios muzikos?-paklausė Harris.

-Jazz'o!-sušukau. Jis nusišypsojo parodydamas duobutes ir pajungė jazz'ą. Pagal ritmą grįžo į darbo vietą ir toliau tęsė savo darbą. 

************************

-Skanaus, brangusis,-nusišypsojau.

-Tau taip pat, princese,-mirktelėjo ir paragavo sriubos.-mmm, kaip skanu,-užmerkė akis. Na, buvo iš ties sakunu. Prisijuokę ir prisikalbėję baigėme sriubą.

-Vyno?-pasiūliau.

-Sedėk, gražuole,-atsistojo ir nuėjo paimti vyno. Kaip visad - raudonas. Pagriebęs 2 taures jas pripildė raudono skyščio,-prašom,-pakštelėjo į lūpas. Paragavu vyno.

-Skanus...-apsilaižiau lūpas. Toliau valgėme. Buvo tikrai labai skanu... Jazz'as maloniai pripildė kambarį, o mūsų balsai atsimušdavo į ritmą. Buvau šiek tiek apsvaigusi. Nebemąščiau taip rimtai. Pradėjome tvarkytis. Hazza judėjo pagal ritmą. Padėjusi lėkštę į kriauklę norėjau siekti kitos, bet jis pagavo mano ranką ir apsuko mane kelis kartus, apglebė mano liemenį ir pradėjo linguoti pagal ritmą. Aš sukikenau.

-Juk žinai, kad tu esi pati gražiausia?-sumurkė į ausį. Mano skuorstai įkaito.

-O tu žinai, kad esi pas geriausias?-taip pat sumurkiau. Jis nusijuokė ir palenkė mane. Vėl grąžino į tą pačią poziciją, apsuko kelis ratus ir vėl pradėjo judėti pagal ritmą.

-Tu neįsivaizduoji, kaip džiaugiuosi, kad turiu tave šalia,-paglostė mano žandą.

-Mielasis, jei neturėčiau tavęs, jau trūnyčiau kape,-sukikenau, o jis pabučiavęs manoo lūpas pakėlė mane nuo žemės ir apsuko 2 ratus. Kai pastatė vėl ant žemės švelniai suemė mano žandus.

-Tu esi geriausia, kad nutiko mano gyvenime,-sušnabždėjo.

-Myliu tave, mano prince,-sušnabždėjau jam į lūpas.

-Aš tave labiau, mano princese,-tai pasakęs sujungė mūsų lūpas. Supratau, kad esu pati laimingiausia moteris žemėje....

Naujoji dalis! Tikiuosi ji jums patiks. Myliu jus labai! Tuos 10,5k! Laukiu daug VOTE, komentarų ir iki kitos dalies :))

P.S. Džiugu, kad mano istoriją skaito tiek daug žmonių! Jūs nuostabūs! AČIŪ♥xoxo.-Wolf-in-the-dark.

My princess. My prince (LT) Where stories live. Discover now