***Andželos pozicija***
Prabudau ryte, bet labai tingėjau atsikelti. Čia buvo keistai minkšta ir šilta. Atrodo, kad esu lovoje. Lėtai pramerkiau akis. Buvau kažkokiame kambaryje. Pala... Ką? Juk užmigau rusyje. Ir dar nesibaigė mano 'kalėjimo' dienos. Uhh... Kokie jie minkštaširdžiai. Pasitryniau užtrešėjusias akis, garsiai nusižiovavau ir atsisėdau lovoje. Pasirąžiau ir pakilau iš lovos. Beeidama tryniau akis, bet už kažko užkliuvau ir tėškiausi į žemę.
-Kas per....? Perrie?-sutrikau. Ji gulėjo ant grindų su morka burnoje, apsikabinusi viskio butelį ir apvergtom akim. Kas per šūdas?-Perrie kelkis,-pritūpusi kračiau ją.
-Mmm...-numykė ji, bet pramerkusi akis greit pašoko, bet numanau, kad pasigailėjo,-mano galva...
-Kodėl tiek daug vakar gėrei?-paklausiau jos su piktu žvilgsniu.
-Uh... Zayn...-lūdnai ir nusivylusiai atsiduso ji.
-Kas su juo?-sugrežiau dantimis. Mano blondės niekas neskriaus.
-Jis mane išdavė...-pravirko ji. Jis jau dabar negyvas.
-Klausyk... Aš apsirengiu, susitvarkau. Tu ta patį padarai, bet apsirengusi pabūk kambarį ir pažiūrėk kokią gerą komediją su merginom, gerai?-paklausiau.
-Jie visi mus išdavė...-atsiduso ji.
-Kaip suprasti?-sušnypščiau.
-Jie vakar buvo klube ir ten pasiglamžė su mergšėm. Dėl Harrio nieko nežinau...-numykė ši. Jie visi negyvi.
-Eik daryt ką liepiau. Susirask merginas ir nutemk jas į savo kambarį. Jokių vaikinų į kambarį neįleisk, tik mane. Jei nesutiks eit į kambarį pasakyk, kad nuo manęs joms bus kabai,-viską piktai išpyškinau.
-Gerai,-tyliai pasakė ši,-eime į mano kambarį. Duosiu ką pasivilgti.-nuėjome į jos kambarį. Iš lagamino ji ištraukė aukšto liemens mėlinus džinsus, juodą, didelę maikutę su superman ženklu bei 'Nike' sporbačius (kei tokio amžiaus moteris esu savam stiliuke).
-Ačiū. O dabar eik susitvarkyti,-paliepiau. Ji linktelėjo ir dingo už vonios durų. Nulėkusi į kambarį susiradau vonią. Joje atlikau visus tuos vonios ritualus. Apsivilkau Perrie duotus rūbus pasidažiau. Spėjau iš jos nukniaupti kosmetinę. Susitvarkiusi tipo linksma nusileidau į apačia. Svetainėje visi vaikinai sedėjo ir žiūrėjo futbolo rungtynes. Aš priėjau prie televizoriaus ir ištraukiau jungiklį iš razetės.
-Andžela! Kas užėjo!? Mes žiūrėjom!-surėkė ant manęs Harry.
-Tylėk,-šaltai atsakiau, o tas sustingo,-sutvarkot visą šitą mėšlą svetainėje ir laukiat manęs čia,-griežtai pasakiau.-jei kas nors dėsit į kojas - priesiekiu rasiu ir po žemėm.-sugriežiau dantimis. Tai pasakiusi apsisukau ir nubėgau pas merginas. Jos jau buvo pas Perrie.
-Taip. Dabar viską sakot ką žinot apie vaikinų pasibuvojimą klube,-griežtai pasakiau.
-Niall prisigėręs pradėjo laižytis su kažkokia mergše, bet po to nei jo nei jos nebemačiau. Net nežinau ką manyti,-sukūkčiojo Tina. Jam kapai.
-Benas permiegojo su barmene. Šitą žinau šimtu procentų,-šaltai, be jokių emocijų pasakė Melisa. Ohh Benau tu jau negyvas.
-Ashton taip pat permiegojo su mergina, bet su prostitute klubo tuolete,-numykė Eva. Vargšelė mano zuikutė. Jie visi mirę.
-Louis prie mano akių pradėjo laižytis su kažkokia merga. Išbėgau iš to klubo, tad nežinau kas ten toliau buvo,-piktai išpyškino El.
-Jis su ja striptizą šoko,-informavo ją Perrie, o El nusikeikė.
YOU ARE READING
My princess. My prince (LT)
FanfictionŠi istorija apie merginą, kuri susipažįsta su garsios grupės One Direction nariu Harry Styles. Ji jaučiasi mylima ir saugi, bet atsitinka nemažai nelaimių, kurios labai nuliūdins ją ir Harry. Kas bus toliau? Ar pagaliau visos nelaimės dings? Ar saul...