1 dalis.

3K 108 3
                                    

***RYTAS***

Prabundu nuo erzinančios saulės. Ji mane į kapus nuvaris.

-Tomy...- suburbu, bet jokio atsako.- Tomy!-užrėkiu.

-Užsikišk, Andži.

-Kiek valandų,- atsisėdau,- ir kur vaistai nuo galvos skausmo. Nekenčiu pagirių,- susiėmiau už galvos, dėl nežmoniško skausmo.

-Nežinau kiek tavo sušiktų valandų. O vaistų tai ir man pačiai reikėtų.

-Gerai. Aš keliuosi. Nežinau kaip tu, nes nuo tos sušiktos saulės ir erzinančios galvos nebeužmigsiu.- atsistojau.
Pradėjo suktis galva.

-Gerai pagėriai vakar,- nusijuokė Tomy.

-Eik šikt,- svirduliuodama išėjau iš kambario.
Nuėjau į virtuvę. Įsipyliau vandens ir užsivertusi stiklinę išgėriau.

-Velnias kaip skauda galvą.- susiraukusi ateina Tomy.

-Imk, išgerk,- padaviau stiklinę vandens.

-Kas čia?- keistu žvilgsniu pažiūri į stiklinę.

-Žinok degtinė. Vanduo gi,- nusijuokiu iš jos.

-Ačiū.

-Padarysiu sumuštinių, pavalgysim. Tada susitvarkysim ir varysim į miestą.

-Mhm,- dar gerdama stiklinę numykė Tomy.

Pagaminau sumuštinių. Pavalgėm.

-Einu renktis. O tu?- paklausiau.

-Jo, einam.

Nuėjom į kambarį. Pirmoji į dušą nuėjo Tomy. Aš tuo tarpu išsirinkau ką apsivilkti. Išsirinkau juodą odinį sjoną siekientį kelius, baltą maikutę iki bambos su kryžiu ir baltus conversus. Tomy išrinkau pieštuko stiliaus džinsus, geltonus marškinėsius ir geltonus Vansus.

-Tu ten gal ruošiesi gyvent?- pasipiktinau, nes ji ten ilgokai.

-Jau!- užrėkė per visą butą Tomy.

-Va tavo rūbai, o aš einu  praustis.- pasiėmiau rūbus ir nuėjau į dušą.
Išsiploviau galvą, nusisausinau kūną ir išsidžiovinau plaukus. Ak tiesa, esu rudaplaukė brunetė. Plaukai gan ilgi. Esu nerialios kūno formos savininkė, kaip sako Tomy. Ji blondinė, tik kad su trumpais plaukas. Ji irgi gražią figūrą turi.
Apsivilkau savo derinuką ir išėjau prie veidrodžio dažytis. Tomy jau buvo apsivilkusi ir pasidažiusi. Visada pasirenka tokį makiažą, kad derėtų su jos mėlynomis akimis ir šviesia oda. O aš bandau išryškinti savo rudas akis ir tamsoką odą. Ir tas man patinka.

-Galim eiti.- susitvarkiusi pasakiau. Tomy pašoko nuo lovos, pasiėmė mano ir savo rankinukus. Dar nuėjome prie didelio veidrodžio nusifotografuoti. KLIK! Nuotrauka padaryta. Keliam į instagramą.

-Įkėliau,- mirktelėjau jai ir užrakinau buto duris.

-Kur lemiam?-paklausė.

-Pirma į H&M, o tada kur kojos neš,- nusijuokiau, Tomy taip pat.

Nuėjom į H&M, prisipirkom visokių marškinėlių, palaidinių, aksesuarų, kelnių ir viso kito.

-Dabar į RESERVED varom.

-Einam,- nusijuokė Tom.
Ten prisipirkom šortukų, nes gi vasara. Marškinėlių ir dar sjonų.

-Manau mums reikia batų,- susimastė Tom.

-Jo, varom. Bet mes pinigų dar turim?- nusijuokiau.

-Nesinervuok dėl piginų. Jei ką, aš perku,- mirktelėjo akimi.

Nuėjom į batų parduotuvę. Ten nusipirkau dvi poras Conversų, porą aukštakulnių ir porą basučių. Tom nusipirko tą patį ką ir aš.

-Noriu valgyt,- suinkščiau.

-Lekiam va ten- parodė pirštu,- ten skanūs sušiai.

-Liuks,- pralinksmėjau.
Atsisėdom kavinukei. Užsisakėm vieną dielę porciją įvairių sušių. Kol laukėm pro duris įžengė...

Autoriaus laiškelis.

Sveikos :) Ši pirmoji dalis neįdomi, žinau. Bet kaip sakoma, pirmas blynas visada prisvilęs. Bet kitos dalys bus įdomesnės. Pažadu. Tikiuosi susidomėjusių šia istorija įra :) Tikrai stengiuosi. Kitą dalį parašysiu už kokios valandos. :))

My princess. My prince (LT) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant