***Per Annes laidotuves***
***Andželos pozicija***
Į gilią duobę leido tamsiai rudos medienos karstą. Jame buvo Anne. Tok man brangus žmogus, bet jo jau nebėra. Ašaros nepaliaujamai sruvo skruosais, kurie jau raudoni nuo jų. Pro akis vos ką matau, nes per naktį jos patino. Vilkėjau ilgą, žeme besitysiančia suknele, paprastais bateleis, skrybele ir akiniais nuo saulės. Žinoma viskas buvo juodos spalvos.
-Te ilsisi ramybėje, amen.-pasakė kunigas, persižergnojo ir palinkėjęs mums sekmės išėjo. Visi pradėjo skirstytis, bet ne aš, Harry, Gemma, mano tėvai su broliu, vaikinai, merginos. Mes pasilikome. Aš vis dar verkiau isikibusi į Harrio švarko rankovę. Jis taipat nėra geros būsenos. Nekalbėsiu apie Gemmą. Aš nusiėmiau akinius. Te žmonės mato, kaip man sunku. Pradėjau kalbą.
-Anne... Ji buvo nuostabus žmogus. Tik ji viena šypsojosi nors ir pačioje šūdiniausioje situacijoje. Negaliu pakęsti tos minties, kad dabar turėsiu naudoti būtajį laiką Annei prisiminti. Ji buvo nuostabus žmogus, spindinti pozityvumu ir nuoširdžia meile. Ko daugiau žmogui reikia? Nekenčiu to kvailio, kuris sedėjo už furos vairo. Štai kokia kančia mums. Bet Anne, prisimink visiems laikams - tu mums labai brangi ir mes tave mylime. Gemmai padėsiu su studijomis, pati atsistosiu ant kojų greičiau nei tu manai, Harry pamaitinsiu, išmiluosiu ir bus kaip kūdikis, vaikinus linksmus padarysiu. Žodžiu tavo misiją neymanomą, kurią tu buvai beveik baigusi aš užbaigsiu. Su šypsena veide priimu šį išukį. Gal ir neteisinga, kad Dievas taip nusprendė, bet galbūt Anne tu ten jautiesi laisvesnė, lengvesnė ir atitrūkusi nuo rūpeščių grandies. Dieve, kaip mums tavęs trūks. Jau dabar trūksta. Tik prisimink - blynai su dešra yra negeras derinys. Dėl jo tu ir subloguodavai, nors tai neigdavai. Mieloji, mylime tave visa širdimi. Sekmės tau. Sudiev...-nusišypsojau ir ant užpilto kapo padėjau baltą rožę. Visi pasakėme po žodį. Harry po mano kambos buvo nustebęs. Negi jis nežinojo, kad Anne man labai rūpėjo? Neapkentusi tokios įtampos apsisukusi nuėjau nuo kapo link mašinų aikštelės. Pradėjo trūkti oro. Tai tik dar vienas isterijos priepolis. Man jie pastaruojiu metu labai dažni. Parkritau ant kelių ir toliau dūsavau. Mano kūną suparalyžavo ir jis pradėjo kratytis. Pasidarė beproto šalta. Išgirdau bėgimo garsus.
***Harry pozicija***
-Šūdas... Jai dar vienas suknistas priepolis.-susiėmiau už garbanų.
-Kas toksai?-sutriko Lola.
-Jai sužinojus, kad Annes nebėra prasidėjo kažkokie isterijos traukuliai, kaip emocijos pasiglemžia tavo kūną. Pradėjau masažuoti ties širdimi. Viskas po truputį aprimo. Andž atsimerkė. Aš atsidusau.
-Ačiū Dievui...-nusišypsojau jai. Nunešiau į mašiną ir atsisveikinęs su visais išvažiavau namo.
***Po 5 mėnesių***
***Andželos pozicija***
Prasidėjo Spalis. Šiais metais jis labai šaltas Londone. Visi jau atsigavome po Annes mirties. Net Gemma. Ji šiandien baigs mokyklą. Gaus atestatą. Šiuo metu guliu lovoje atsirėmusi į Harry krutinę ir galvoju, ką veiksime dieną.
-Zuikeli...-sumrkė jis.
-Labas ir tau,-nusijuokiau.
-Kodėl mano seksova žmona nemiega?-nusijuokė jis.
-Nes ji kažko nori?-sukikenau ir atsisukusi pakilnojau antakius. Jis išsišiepė ir užgulęs mane pradėjo bučiuoti mano kaklo linkį. Išleidau šokią tokią dejonę. Na po kokių 30 min. jis nugriuvo ant manęs vos gaudydamas kvapą.
-Tu.... Nuostabi,-dūsavo.
-Ir tu, prince...-nusijuokiau. Pakštelėjau jam į lūpas ir pakilusi iš lovos nupėdinau kraipydama užpakaliuką į vonią. Atlikau ritinį procesą. Apsivilkau juodus džinsus, pilką, didelį megstinį su užrašu World,life,soul. Apsiaviau pilkus konversus ir susirišau plaukus į arklio uodegą. Man šiandien į darbą, tad Gemmos baigimo ceremonijoje nedalyvausiu. Kažkokiu būdu mane priemė dirbti psihologe mokykloje. Tai įdomus darbas. Žinoma gali būti ir taip, kad spėsiu atlėkti, bet tada suknelę jau reikia būti pasiruošus. Išėjau iš vonios. Harry klojo lovą jau rūbuose. Šyptelėjau. Priėjau prie spintos ir rinkausi suknelę. Uhh, tai taip sunku... Pamačiau labai gražią geltoną suknelę. Ji graži. Susiradau baltus smailianosius aukštakulnius ir baltą delninukę. Elegantiška,moteriška. Tinka. Sudėjau į tam tikrą maišą ir išėjau pro duris dar spėdama pagriebti telefoną. Apačioje padėjau rūbus ir nubėgau į vaikų kambarį. Jie miegojo. Tyliai spintoje suradau Evos juodus džinsus ir geltoną apkritusę maikutę. Benui rudas kelnes, baltus marškinius ir švraką, su rudos odos lopais ant alkūnių. Idealu. Nubėgau į apačią pasidaryti greit kavos. Harry jau tepė virtuvėje sumuštinius. Pasidariusi kavą ją susipyliau į termosą. Pagriebiau sumuštinį ir jį greit suvalgiau.
-Šūdas...-nusikeikiau. Laikrodis rodė 07.57. Paveluosiu.-mielasis, rūbai vaikų suruošti. Tik surask eksesuarus ir batus. Šiltai aprenk juos ir pats padoriai apsivilk. Pavalgykit ką nors labai skanaus. Galbūt susitiksime šventėje. Myliu. Sekmės,-pabučiavau jį ir pagriebusi rankinę, suknelę ir mašinos raktus išlekiau pro duris. Viską sudėjau į mašiną. Prisiminiua termosą. Grįžau į namą, pagriebiau jį ir jau tikrai išvažiavau į darbą.
***Harry pozicija***
-Sveikiname Gemmą Styles baigus visus mokslus.-pasakė universiteto direktorius. Visi pradėjo ploti. Vaikai taipat, bet staiga nutilo, pažiūrėjo į galą ir išsižiojo. Aš sutrikau ir atsisukau į tą pusę, kur jie žiūri. O ten Andžela. Su nuostabia geltona suknele ir puikiai priderintais niekučiais. Pamojau jai. Ji nusišypsojo ir pridėjo prie mūsų.
-Nieko nepraleidau?
23 dalis ♥ Tikiuosi patiko. Rašykite nuomones ir spauskite Vote ♥ Iki kitos dalies: Wolf-in-the-dark.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
My princess. My prince (LT)
ФанфикŠi istorija apie merginą, kuri susipažįsta su garsios grupės One Direction nariu Harry Styles. Ji jaučiasi mylima ir saugi, bet atsitinka nemažai nelaimių, kurios labai nuliūdins ją ir Harry. Kas bus toliau? Ar pagaliau visos nelaimės dings? Ar saul...