2 sezono 20 dalis.

1K 62 3
                                    

***Andželos pozicija***

Jo lūpos vedė mane iš proto. Hazza nusileido link mano kaklo, pradėjo masažuoti jį bučiniais, o aš iš malonumo prikandau lūpą. Iš lūpų išsprūdo dejonė, o jis šyptelėjo. Palenkęs mane, įsisiurbė į mano lūpas. Tai ilgai netruko, nes jis mane pakėlė ir nešė link laiptų. Kažkaip sugebėjau pakelti suknelę, kad būtų lengviau kojomis apglėbti jo liemenį. Tai padariusi apsivijau jį. Harris priremė mane prie sienos antrame aukšte. Taip nubildėjome link miegamojo. Jis virstelėjo į priekį ir mes abu nugriuvom į lovą. Jo rankos keliavo mano stuburu, o aš savo rankas panardinau į jo šokoladines garbanas. Šiek tiek timtelėjau jo plaukus, o jis sudejavo. Jis vėl pradėjo bučiuoti mano kaklą. Aš sudejavau ir nusijuokiau, kai jis sukando mano odą ir pradėjo ją čiulpti. Kai man tai pabodo, aš jį apverčiau ir buvau ant jo. Jis šyptelėjo, o aš pabučiavau jam į lūpas. Lėtai jo žandikaulio linija nusileidau link jo kaklo. Sukandau jo odą ir padariau taip pat, kaip ir jis. Jis sudejavo, o tai mane dar labiau užvedė. Jis rankomis pakilo mano stuburu ir sugraibė suknelės užtrauktuką. Ją lėtai atsegė. Aš atsitraukiau nuo jo kaklo, o jis nuvilko mano suknelę. Kai likau be suknelės, tik su apatiniais aš jo maikutę nuvilkau nuo jo. Po kelių glamonių minučių likome be rūbų. Jis sužibino akimis ir lėtai įėjo į mane...

***Harry pozicija***

***Rytas***

Pramerkiau akis. Iš pirmo aukšto girdėjosi neišjunkta jazz'o muzika. Ant krūtinės mielai miegojo Andžela. Ji nuostabi visais atžvilgiais. Pradėjau glostyti jos šokoladinius plaukus. Šyptelėjau, kai ji kažką sumurmėjo. Vis dar negaliu patikėti keliais dalykais:1. ji mano žmona ir tik MANO. 2. ji sveiksta. 3. jai padeda mūsų lovos išdaigos. 4. aš dar nebuvau taip įsimylėjęs savo gyvenime. 5. turiu 2 nuostabius vaikus. Juk tai nuostabu! Perbraukiau jos stuburo linija. Ji suvirpėjo, lėtai pramerkė akis ir nusišypsojo.

-Labas rytas, prince.

-Labas mano gražiausioji princese,-pakštelėjau jai į lūpas.

-Kiek valandų?-menkai pasirąžė. Aš mestelėjau žvilgsnį į laikrodį. Buvo po 10.14h.

-Po 10,-šyptelėjau.

-Gal kilam ir eime pusryčiauti?-šyptelėjo ji.

-Tu gulėk, gražuole, o aš einu pusryčių,-pabučiavau ją ir vėl. Ji nusijuokė ir įsitaisėje lovoje. Nieko nesigėdydamas nuogas nulipau į apačią. Išjungiau jazz'ą ir pradėjau kepti bananinius blynus. Baigęs kepti blynus juos įdėjau į didelę lėkštę, apipyliau juos Nutela, pridėjau braškių ir kyvių. Griet padariau kavos su grietinėle. Viską sudeliojęs ant padėklo nunešiau į viršų. Mane pamačiusi Andž išsišiepė. Ji pamačiusi mano nuogą kūną prikando lūpą. Mane tai dar labiau sujaudino. Atsargiai įsipatoginau lovoje. Andž apsilaižė lūpas ir su šakute pagreibė blyną. Jį sukirtusi sukikeno. Jos žandas buvo išteptas nutela, tad palinkau prie jos ir pabučiavau tą vietą taip nuvalydamas žandą. Ji sukikeno ir pradėjo mane maitinti.

***Po 1 valandos***

-Ką man apsivilkti?!-supanikavo Andž.

-Sėsk, išrinksiu,-nusijuokiau. Ji atsidususi sudribo ant lovos. Suradau juodą, gelėtą suknelę, juodą, odinį švarkelį ir juodus aukštakulnius. Ji išsišiepė pamačiusi dėrinuką ir pašokusi pabučiavo mane.

-Tu nuostabus,-nusijuokė. 

-Na o dabar man išrink,-sunėriau rankas ant krūtinės ir šyptelėjau. Ji pribėgo prie spintos, pagriebė juodus, su širdutėmis marškinius, juodus, aptemtus džinsus, juodą švarką ir juodus aulinius batus.

-Nuostabu,-palinksėjau. Ji nežymiai nuraudo.-tu nuraudai!-nustebau.

-Rimtai?! Aš sveikstu!-sušuko ji. Ji kaip ir pati sakė ilgą laiką neraudonavo. Abu apsivilkę susitvarkėme plaukus. Ji dar greitai pasidažė ir griebusi juodą rankinę pagriebė du buteliukus kvepalų ir ištūmė mane iš miegamojo. Įdavė buteliuką kvepalų ir liepė pasikvepinti. Ji padarė tą patį.

My princess. My prince (LT) Where stories live. Discover now