***Harry pazocija***
Su Andže apsilankėme prekybos centre. Prisipirkom vienodų megstinių, maikučių su juokingais užrašais. Aišku teko sutikti kelias fanes, kurios beproto norėjo su manimi ir Andže nusipaveiksluoti.
-Varom į parką? Dar prieš tai kavikės, a?- pasiūlė Andž.
-Žinoma, princese,- pakštelėjau jai į lūpas.
Išėjome iš prekybos centro. Įsėdome į automobilį ir nuvažiavome į kavos kavinukę šalia centrinio parko.-Sveiki. Man prašyčiau Late,- nusišypsojo Andž.
-Man Karamelinę Late.- pasakiau ir atkišau pinigus.
Kavas gavome greit. Nuėjome į parką, vaikščiojome, plepėjome, išsidirbinėjome, juokemės.-Andže?
-Ką?- su šypsena paklausė.
-Atsiprašau už šį klausimą, bet kaip dėl Tom?
-Hmm.. Viskas gerai. Žinoma, gal tokios kaip ji nebesutiksiu savo gyvenime, bet juk ir nesakau, kad ją praradau. Fiziškai taip, praradau, bet ji visuomet liks mano širdyje. Norėčiau užsukti pas jos mamą. Ji juk liko viena... Kaip ji laikosi įdomu. Po Nandos aš pas ją užsuksiu, gerai?-paklausė ji.
-Žinoma,- šyptelėjau.
-Skambinu Niall, kad mes jau varom į Nandos.- nusijuokė ji.
-Niall sakė, kad atvažiuos su visais po kokių 10 min.- nusijokė ji.
-Puiku, tada paskubam,- pakštelėjau jai į lūpas.
Nuėjom iki automobilio. Atidariau jai dureles, kad įsėstų. Ppo to pats įsėdau. Nuvžiavom į Nandos patys pirmieji. Atsisėdom prie didžiausio staliuko ir laukėm kitų. Ilgai laukti nereikėjo. Jie jau grūdosi į Nandos kabinę.-Hey!- nušuko Niall.
-Labukas,- nusijuokė Andž. Visi susėdome.
-Ko užsisakysite?-paklausė padavėja.
-Man kaprizingą picą, čysburgerį, didelę kolos, čia matau dar ir kažkokių šašlykų, tai ir šitų atneškite. Desertui įvairaus skonio ledų. O jūs ką?-nusišypsojo nekalta šypsenėle Niall.
-Man muštą kiaulienos kepsnį, įvairiaus skonio ledų ir mineralinio vandens.- pasakė Andž.
-Mūm vieną šeimyninę picą havajų ir 6 stiklines kolos.-pasakė Zayn.
-Man žuvies kotletą su kola. Ačiū.- šyptelėjau žiūrėdamas į menių.
-Viskas?- maloniai paklausė.
-Joa,- besijuokdama pasakė Andžė. - Niall baik, arba sprogsiu ši juoko,- juokėsi ji iš Niall, kuris vaizdavo tą padavėją.
Tai buvo juokinga. Atnešė mūsų maistą. Pavalgėme. Niall sugebėjo išpilti kolos stiklinę ant Zayn.-Tu idijotas,- sušnypštė jis, o mes visi žvengėm.
-Nu gi žmogau, sakau, kad atsiprašau.-zyzė Niall
-Tu visiškas kvailys, idijotas, besmegenis. Tai buvo mano nauja maikė,- susiraukė Zayn.
-Vaikinai, nebesipykit,- nusijuokė Andžė.- Niall neorėjo, tiesa?
-Na, kaip čia pasakiaus..- nutesė Niall.
-Aš taip ir žinojau, sušiktas idijote, kad tai padarei tyčia,- surekė Zayn.
Mes dar labiau juokemės.Parvažiavom mano su Andž namus, nes Zayn išsikraustė pas Perrie.
-Harry, aš važiuoju pas Tom mama, o po to pas notarą, kad sutvarkytų buto duokumentus, dėl pardavimo.- pasakė ji.
YOU ARE READING
My princess. My prince (LT)
FanfictionŠi istorija apie merginą, kuri susipažįsta su garsios grupės One Direction nariu Harry Styles. Ji jaučiasi mylima ir saugi, bet atsitinka nemažai nelaimių, kurios labai nuliūdins ją ir Harry. Kas bus toliau? Ar pagaliau visos nelaimės dings? Ar saul...