***Andželos pozicija***
Su vaikais važiavau atgal į senąjį namą. Advokatė liepė netik, kad kartu būti su juo, bet dar ir gyventi kartu. Jaučiu didžiulį pyktį Hary'iui. Kas gali pamiršti apie savo vaikus?
Pas mamą atvyko pagyventi jos geriausia draugė iš Airijos, tad viena ji nebus, todėl jaučiuosi šiek tiek ramesnė.
-Na, pupuliukia, ar pasiruošę gana sunkiam mėnesiui?-pažiūrėjusi į juos per veidrodėlį, paklausiau.
Jie abu kalbėjosi gurguliuodami. Karts nuo karto pasigirsdavo žodis 'sese' ar 'mama', 'kamuolys'. Tai kėlė šypseną mano veide.
***Po kurio laiko***
Išlipau iš mašinos ir atidariusi galines dureles, iškėliau vaikus. Su koja uždariau dureles ir nuėjau link durų. Alkūne paspaudžiau skambutį. Staiga prasivėrė durys ir pamačiau Harry. Matosi, kad nevalgęs kurias dienas, nemiegojęs ir verkęs, bet pamatęs vaikus, nušvito.
-Štai mano princesė su čempionu!-sušuko ir paėmė abu iš mano rankų.
Aš kiek šyptelėjau.
Apsisukau ant kulno ir grįžau prie mašinos. Surinkau visus daiktus, užrakinau mašiną ir sunešiau į vidų. Visus maišus numečiau koridoriuje. Nusimoviau aukštakulnius ir basomis kojomis nuėjau link vaikų juoko. Jie sėdėjo prie virtuvės stalo ir darė keistas mimikas. Tyliai sukikenau. Štai ko aš pasiilgau.
Atidariau šaldytuvą. Jame buvo daug daržovių, vaisių ir visokių varškės gaminių. Paėmiau įvairių daržovių ir nuploviau jas. Sudėjau į dubenį ir su trintuvu sutryniau. Baigusi darbą, paėmiau rusvą ir žalią lėkštes ir į jas sudėjau tyrelę. Padėjau dvi lėkštes ant stalo, ištraukiau du šaukštukus ir atsisėdau ant vienos kėdės. Paėmiau Edward'ą sau ant kelių ir pradėjau jį maitinti. Jam šitas maistas labai patiko. Alex nelabai, bet Harry's ją vis apgaudavo ir įdėdavau šaukštą į burną. Ji nenoriai, bet valgė. Po kurio laiko šveitė išsišiepusi.
-Dar nori?-su šypsena paklausiau Ed.
-Tap,-sučepsėjo.
-Jis pasakė taip!-sušuko Harry's.
Aš nusijuokiau.
-Tėte,-lėtai ištarė Alex.
-Ji pasakė tėte!-su laimės ašaromis vėl sušuko Harry's.
Aš žiūrėjau į jį ir šypsojausi.
Jis juokėsi ir bučiavo mergaitę.
Kodėl aš norėjau skyrybų? Su tokiu žmogumi, kuris net nesistengdamas yra tobulas?...
Nes jis pamiršo vaikus, mane. Net nesureagavo, kad mano mamai krūties vėžys. Štai kodėl.
Susiraukiau ir toliau maitinau Ed. Kai baigiau, pakėliau jį ir šiek tiek pradėjau linguoti ir švelniai plekšnoti per jo nugarėlę. Kai jis atsirūgo, šyptelėjau.
-Palauk, kol ji atsirūgs ir paguldyk šią princesę į lovelę. Jiems jau metas miegučio,-pavėliau plaukučius Alex.
-Mame,-ji nusijuokė ir sučepsėjo.
Aš sukikenau ir su Edward'u užlipau į antrą aukštą. Paguldžiau jį į lovelę ir pradėjau niūniuoti švelnią melodiją. Jis merkė savo akeles ir užmigo. Atsipūčiau ir apklojusi jį, išėjau iš kambario priverdama duris. Atėjo ir Harry's. Jis įėjo į kambarį ir tą patį padarė su Alex.
Abu nusileidome į apačią. Nuėjau sutvarkyti virtuvės. Visus indus sudėjau į indaplovę ir įjungiau, kad plautųsi. Įėjau į svetainę ir atsisėdau priešais Harry.
ESTÁS LEYENDO
My princess. My prince (LT)
FanficŠi istorija apie merginą, kuri susipažįsta su garsios grupės One Direction nariu Harry Styles. Ji jaučiasi mylima ir saugi, bet atsitinka nemažai nelaimių, kurios labai nuliūdins ją ir Harry. Kas bus toliau? Ar pagaliau visos nelaimės dings? Ar saul...