-Ši laida yra šlamštas,-nusijuokė Harry's.
Žiūrėjome kažkokį realybės šou sėdėdami ant sofos.
-Bet tu ją žiūri,-pavarčiau akis.
Jis nusijuokė ir toliau išsižiojęs stebėjo televizoriaus ekraną.
Staiga suskambo mano mobilus. Jį paėmiau nuo kavos stalelio ir pažiūrėjau, kam ko reikia iš manęs. Buvo atėjusi žinutė nuo Jesy.
'Sveika. Nori susitikti centriniame Starbucks? ♥'
-Mielasis, aš keliausiu susitikti su Jesy. Tu nieko prieš?-žvilgtelėjau į jį.
-Žinoma. Keliauk. Puikiai praleiskite laiką,-nusišypsojo ir paglostė mano ranką.
Greit sumaigiau atsakymą.
'Žinoma. Už 20 minučių būsiu. xoxo'.
-Einu persirengsiu,-atsistojusi pasakiau.
Jis tik linktelėjo. Žvilgtelėjau į laikrodį ant rankos. Rodė 5.24 pm. Nuskubėjau laiptais į miegamąjį. Priėjusi spintą, išsitraukiau geltoną suknelę. Nusimetusi vilkimus drabužius, apsirengiau ją. Ji per liemenį buvo kiek suraukta, o toliau krito lengvai mano kūnu. Susiradau baltus, lakuotus, smailia nosimi batus. Juos greit apsiaviau. Užsimečiau baltą megztinį, kuris siekė mano kelius. Palaidus plaukus gražiai surišau į arklio uodegą, o į ausis įsivėriau perlus. Lūpas perbraukiau šviesiai rožiniais lūpų dažais. Ant rankos pataisiau buvusį laikrodį ir stvėrusi baltą 'Louis Vuitton' rankinę, išlėkiau iš kambario. Atsargiai nulipau laiptais, perėjau koridorių ir priėjusi stalą, nuo jo paėmiau 'Mercedes' mašinos raktelius.
-Aš jau keliauju,-pasakiau Hazz'ai.
Jis atsisuko ir nusišypsojo.
-Vis dar sunku patikėti, kad tiek metų esu susituokęs su tokia gražuole,-jo veide pasirodė duobutės.
Aš kiek nuraudau, nusišypsojau ir priėjusi sofą, pasilenkiau ir pabučiavau jį.
-Myliu tave, mielasis,-pavėliau jo plaukus.
-Aš tave labiau, mieloji,-paglostė mano ranką ir mirgtelėjo akimi.
Tyliai sukikenau ir pasitraukusi nuo jo, priėjau veidrodį prie laukinių durų. Nužiūrėjau savo išvaizdą, patikrinau, ar viską turiu, ir sušukusi paskutinį 'Iki' ir 'Myliu tave', išlėkiau iš namų. Šokau į automobilį. Žvilgtelėjau į laikrodį ant rankos. Turėjau dar penkias minutes. Jesy sumaigiau žodį 'Vėluosiu. ♥' ir užvedusi mašiną, išvažiavau iš kiemo.
Neskubėdama vairavau Londono gatvėmis. Jaučiausi laiminga ir laisva. Žinojau, kad niekas manęs nelaiko, ar niekas nesikėsina į mano gyvybę. Turiu mylintį ir mylimą vyrą, du vaikus, kurie yra mylimi ir patys mylintys, turėsiu dar du vaikučius, kuriuos greit pasiimsime į namus, turiu nuostabius draugus, šeimą. Viskas nuostabu!
Sustojau prie šviesoforo. Starbucks buvo kairėje. Tik gavusi ženklą važiuoti, pasukau į tą pusę. Akys užkliuvo už mašinos, kurią vairavo mano tėtis. Kiek susiraukiau, bet nekreipiau į tai dėmesio. Pasistačiau automobilį aikštelėje, visai netoli tos mašinos. Išlipau iš savosios, pasiėmiau rankinę, ir uždariusi dureles, užrakinau baltutę. Ramiai kaukšėjau šaligatviu, bet sustojau ties tuo automobiliu. Pajaučiau silpnumą, pasibjaurėjimą, skausmą širdyje, nusivylimą. Ten sėdėjo mano tėtis, apsikabinęs juodaplaukę moterį ir ją bučiuodamas. Stebėjau juos. Mano burna buvo praverta iš nuostabos, o akyse jau kaupėsi kelios ašaros, bet jas bandžiau laikyti.
Netrukus jie atsitraukė vienas nuo kito, o aš pasukusi galvą nuskubėjau link susitikimo vietos. Be galvodama apie ką tik matytą vaizdą, įėjau į kavinę. Apsidairiau ir pastebėjau iškeltą Jesy ranką. Šyptelėjau ir priėjau staliuką. Ji pašoko iš vietos ir stipriai apkabino mane.
YOU ARE READING
My princess. My prince (LT)
FanfictionŠi istorija apie merginą, kuri susipažįsta su garsios grupės One Direction nariu Harry Styles. Ji jaučiasi mylima ir saugi, bet atsitinka nemažai nelaimių, kurios labai nuliūdins ją ir Harry. Kas bus toliau? Ar pagaliau visos nelaimės dings? Ar saul...