2 sezono 6 dalis.

955 63 3
                                    

***Harry pozicija***

Kartu įsėdome į automobilį, aš jį užvedžiau ir nuvairavau į namų kiemą.

-Gal ką nors pagaminam? Visiems?-šyptelėjo ji.

-O ką gaminam?-šyptelėjau.

-Lazaniją,-nusišypsojo ji. Nusijuokiau, išlipau iš mašinos, atidariau jos dureles ir padėjau jai išlipti.

-Dėkui,-pakštelėjo į lūpas. Nupėdinome į namus.

-Mes grįžom,-sušuko ji. Namuose buvo spengenti tyla.

-Nieko nėra?-suglumau.

-Kas per velnias?-įsikibo į mano parankę. Lėtai pradėjome eiti į svetainę. Joje nieko nebuvo. Jau norėjome apsisukti, bet išgirdome kažkieno nugriuvimą.

-Šūdas...-tyliai kažkas pasakė.

-Ha ha ha. Geras pokštas! Galit išlyst,-surėkiau. O tada viskas vyko labai greitai. Įsijungė visome name šviesos, prie visų išėjimų iš svetainės stovėjo visi vaikinai, o už jų merginos. Rankose jie laikė po kiaušinį, miltų kupetą, kečiumo, majonezo ar dar kitokio šūdo.

-O ne...-nutęsiu.

-O taip!-nusijuokė Zayn.

-Tik pabandykit. Juk žinot, kad aš kerštinga,-nusijuokė Andž.

-KARAS!-surekė Perrie. Į mus skriejo kiaušiniai, bet Andžela buvo labai apdairi ir tą kiaušinį sugavo rankoje ir jo net nesudaužė. Ji nusijuokė.

-Karas tai karas, bet merginos prieš vaikinus,-nusijuokė ji, o tada kiaušinį tėškė man į plaukus.

***Andželos pozicija***

-Nešam šiknas iš čia!-surekė Tina. Merginos visiems vaikinams ant galvų kažko užtėškė, o tada išbėgo iš namo. Aš buvau nekvaila, tad nubėgau į rūsį. Manęs nieks nepastebėjo, nes Perrie išjungė šviesas, kad pabėgčiau. Ji spėju suprato, kad jos neatsilaikys, o aš ne iš kelmo spirta. Rusį prasedėjau geras 20min. kol kažkas skubėdamas nenusileido.

-Andž? Čia Pezz. Kur tu?-sušnabždėjo ji.

-Aš čia. Kiek jūsų liko?-nutęsiau.

-Visos merginos paimtos įkaitėmis. Aš pabėgau, bet sakė, jei nepasiduosi, jos nukentės.

-Cha! Geras. Aš pasiduosiu? Nejuokinkit,-nusijuokiau,-ko šiame rūsyje yra?-paklausiau.

-Yra vandens šautuvų, balionų, kelios kuprinės, koncervų ir visokio kitokio mėšlo,-nusijuokė ji.

-Mums reikės 2 kuprinių, balionėlių pilnų vandens, šautuvų vandens.

-Kuprinė pilna balionėlių su vandeniu,-nusijuokė ji.

-Jap. Kimbam prie darbo.

***Po 20min.***

-ANDŽELA, PASIDUOK! KITAIP JOS NUKENTĖS!-surekė Zayn.

-Veikiam,-paliepiau. Su Pezz viską susitarėm kaip ir ką darysim. Aš išėjau pro kažkokį galinį išėjimą. Atsiradau kieme, o Pezz pasuko savo puse. Tiksliai nežinau kur. Apsidairiau. Pasiruošiau lipnią juostą ir virvę. Ten vaikščiojo Benas. Cha, bus lengva! Tyliai priėjau prie jo, užspaudžiau gerklė. Žinoma silpnai, tada su lipnia juosta užklijavau jam burną ir su virve užmazgiau rankas. Jis muistėsi, bet nevykusiai. Nutempiau jį prie medžio ir pririšau.

-Karas juk,-nusijuokiau tyliai,-su manimi verčiau nejuokauti. -jis pradėjo muistytis ir inkšti. Tyliai priėjau prie lango. Vidurį svetainės sedėjo susodintos merginos, o aplink jas vaikinai. Tada iššoko Pezz su balionėliais. Pradėjo į juos mėtyti. Jie greit suregavo ir ją sučiupo. Kartu ji turėjo tik kelis balionelius. Reiškiasi prie įėjimo yra kuprinė su balionėliais ir vandens šautuvu. Šaunu. Nutipenau prie pagrindinių durų, tyliai jas atidariau ir patekau į vidų. Paėmiau paliktą kurptinę ir šautuvą. Virtuvėje kažkas buvo. Žvilgtelėjau. Zayn gėrė vandenį. Paruošiau lipnią juostą. Terasos durys buvo atidarytos. Tyliai priėjau prie jo. Užspaudžiau jo gerklę kaip ir Benui, rankas supančiojau, o vandens šautuvą nutaisiau jam į nugarą.

-Į lauką,-sušnypščiau. Jis ramiai nuėjo kur buvo lieptas. Greit pririšau jį ten, kur buvo Benas, bet toliau nuo jo. Patikrinau, ar gerai supančiojau jį ir ar gėrai užklijavau lipnią juostą. Iš tolo jų nesimatė, nes šešėlis juos paslepė. Vaikinai dar jo nepasigedo, bet Niall pradėjo nerimauti. Mačiau tai iš jo veido. Jis nuėjo jo ieškoti. Išėjo į lauką, o aš jį užpuoliau. Padariau tą patį, tik pririšau jį visai kitoje pusėje. Tą patį padariau su Winsonu, Louisu, Liamu, Ashtonu. Liko Harry.

-Tyliai priėjau prie jo, apglebiau jo liemenį. Jis šoktelėjo.

-Jie paimti įkaitais. Pasiduok.

-Niekada,-nusijuokė jis. Bandė nubėgti, bet aš jį supančiojau. Jį palikau supančiotą ir negalintį kalbėti svetainės vidurį. Merginas išleidau.

-Va tu čia tai pasidarbavai,-nusijuokė jos.

-Dėkui,-nusijuokiau.

-Dabar jau viskas...-atsiduso Melisa.

-Oi ne... Čia tik pradžia. Merginos, eime pasilinksminti su kosmetika, plaukų priemonėmis ant vaikinų,-nusijuokiau ir pakilnojau antakius.

Atsiprašau, kad taip iillgai nekėliau. Bet tikiuosi dalis patiks. Laukiu daug VOTE,komentarų ir iki kitos dalies: Wolf-in-the-dark.

My princess. My prince (LT) Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt