***Andželos pozicija***
-Kaip karšta,-suburbėjo Jade,-girdžiu, kaip čirška oda,-nusijuokė ji.
-Eik į jūrą,-pavarčiau akis.
-Bet čia taip gera,-atsiduso ji.
Suskambo mano telefonas. Pakilau nuo gulto, ir pagriebusi papludymio rankinę išsitraukiau tą tarškalą.
-Klausau?-išsišiepiau.
-Labas meile,-duslus garbaniaus balsas pasiekė mano ausis.
-Sveikas, prince,-sukikenau.
-Kaip jums ten sekasi pirmoji diena?-jaučiau, kaip jis nusišypsojo.
-Ilsimės. Gulim papludymį. Kaip tavęs pasiilgau...-atsidusau.
-Aš tavęs taip pat, net Liam namuose tiesiog pragaras. Visi vaikai viską daužo, bėga, rėkia, verkia, žviegia. Uhh... Jogė bent jau rami,-sukikeno jis.
-Suprasit, kaip mums sunku,-pavarčiau akis.
-Aha. Man rodos, vaikinai verkė, kad jūsų nėra,-nusijuokė savo dangišku juoku.
-Haha. Kaip sekasi, ką veiki?
-Puikai viskas, tik pasiilgau savo žmonos... Dabar Jogę palikau žiūrėti filmukus, o pats gaminu pietus.
-Ką gamini?-atsiguliau atgal ant gulto.
-Vištieną, su salotomis ir bulvėmis. Nieko įmantraus,-sukikeno jis.
-Viską atiduočiau, kad paragaučiau tavo gaminto maisto,-atsidusau.
-Liko aštuonios dienos,-nusijuokė jis.
-Merginos mane tempia į jūrą...-numykiau,-myliu, bučiuoju, myluoju, apkabinu, vėl bučiuoju, bučiuoju, bučiuoju, myliu, myliu, myliu.
-Tūkstančiai bučkių. Myliu tave, meile,-atsiduso ilgesingai jis.
-Aš tave labiau. Iki, prince,-šyptelėjau.
-Iki, princese.
Padėjėjau telefoną į savo vietą ir nubėgau pas merginas į jūrą.
*******
Sėdėjau balkone su taure raudono vyno. Stebėjau dangų, kuris jau tapo orandžiniu, nuo saulės spindulių, kurie jau leidžiasi žemyn. Šyptelėjau atsiminusi mūsų su Hazza susipažinimo dieną. Mąsčiau apie savo gyvenimą. O jis neeilinis. Suprunkščiau.
-Ko juokiesi?-pažįstamas balsas paklausė.
-Prisiminimai,-šyptelėjau Pezz.
-Norėjau pakalbėti...-nutęsė ji.
-Kas buvo?-susiraukiau ir pašokau iš savo vietos.
-Nusiramink,-nusijuokė,-tiesiog, patarimo,-šyptelėjo ji.
-Kas buvo?-susiraukiau.
-Su Zayn atitolome vienas nuo kito. Jis pasinėręs į savo reikalus, o aš lieku ant ledo su dviem vaikais. Jis nebesako - myliu tave, nebebučiuoja manęs prieš kur išeinant, nebeeiname pasivaikščioti. Nieko nebedarome, kas buvo mums aktualu. Esu neviltyje. Nenoriu gyventi viso gyvenimo žmogaus glėbyje, kuris manęs nemyli,-nusivalė ašarą išdavikę.
-Meile... Šį kart nepulsiu karštakošiškai tavęs ginti. Reikia už save pastovėti ir pačiai. Manau reikia pasikalbėti su juo. O gal jis tą patį jaučia iš tavo pusės? Gal tiesiog praradote tą ryšį, kurį turėjote? O gal būt tu ko nors nepastebi? Reikia kalbėtis. Kitaip nieko nebus,-šyptelėjau ir apkabinau ją per pečius,-juk supranti, kad meilė, tai tragiškas dalykas,-nusijuokiau,-bet tuo pačiu metu toks saldus ir malonus,-šyptelėjau,-viskas bus gerai,-pabučiavau jos kaktą,-eik arbatos. Šniurkščioji nosimi,-nusijuokiau.
-Ačiū tau, Andž,-nusišypsojo ir išėjo iš balkono. Šyptelėjusi gurkštelėjau vyno. Atsidususi taurę padėjau ant staliuko. Po kelių minučių, nuostabią tylą sudrumstė mano skambantis telefonas. Skambino Liam. Susiraukiau.
-Klausau?
-Labas. Atvažiuok į ligoninę,-persigandęs jo balsas pasiekė mano ausis.
-Kas buvo?-pašokau ant kojų.
-Hazz... Jis pateko į avariją,-sukūkčiojo jis. Mano akyse prisipildė ašarų.
-Su juo buvo Jogė?-susiraukiau.
-Ne, ji buvo su Nojumi. Bet jam blogai. Atvažiuok į centrinę ligoninę,-numetė ragelį.
Sviedžiau pledą kur papuola. Jis užkliudė taurę, tad ji nukrito ir sudužo. Nepaisydama to, nubėgau į savo kambarį. Susiradau juodus džinsus, plyšusius per kelius, juodą, didelį Harrio megztinį ir baltus 'Adidas' batus. Viską greit apsivilkau. Pagriebiau piniginę, raktus, telefoną. Bėgdama laiptais susirišau kuodą.
-Kas atsitiko?-persigando Jesy.
-Hazz ligoninėje,-greit pasakius išlėkiau pro duris. Pamačiau stovintį taksistą, kuris rūkė cigaretę.
-Sumokėsiu dvigubai, jeigu paskubėsite ir mane nuvešite į centrinę ligoninę.
-Londone?-išsprogdino akis.
-Ne, Airijoje. Žinoma, kad Londone. Tiesiog paskubėkit,-susiraukiau. Jis šoko į automobilį, aš paskui jį. Pajudėjome iš vietos.
***Po dviejų valandų***
-Štai. Imk 500 svarų,-numečiau jam ant sėdynės tuos pinigus ir nubėgau į ligoninę. Per ašaras vos ką mačiau.
-Kurioje palatoje guli Harry Styles?-greit paklausiau.
-394 palatoje,-pasakė mergina.
Linktelėjusi nubėgau prie laiptų. Pasileidau jais į trečia aukštą. Ant stiklinių durų užrašyta 'Intensyvios priežiūros skyrius'. Kojos dar labiau sulinko. Apsidairiau ir pamačiau vaikinus. Nubėgau link jų, o tuo metu iš palatos išėjo daktaras.
-Harry Styles šeima?-paklausė.
-Taip,-greit pasakiau.
-Kas būsite jam?-susiraukė jis.
Atkišau jam ranką su žiedu.
-Žmona.
-Taip. Jo būklė iš ties labai sunku. Avarijos metu susilaužė daug kaulų, patyrė galvos sutrenkimą, daug nubrozdinimų. Bijome, kad jam gali būti koma, arba atminties praradimas...-nutęsė jis. Aš jau raudojau.
-Galima...pas jį?-sukūkčiojau.
-Taip, prašome,-atidarė man palatos duris.
-Hazz...-sukuždėjau pamačiusi jo baltą veidą.
Pribėgau prie jo ir apkabinau jį. Pradėjau vergti į jo krutinę. Verčiau žviegti.
-Andžela!-sušuko Niall.
-Harry! Dieve, Harry!-rėkiau.
Pasidarė sunku kvėpuoti. Pradėjau dūsti, bet vis vien verkiau ir žviegiau. Į palatą įbėgo kelios sesutės ir man kažko suleido į veną. Numanau, kad raminamieji. Po kelių minučių apsiraminau, bet vis dar verkiau. Bet netrukus pajaučiau, kaip mano akių vokai sunkėja ir aš užmiegu...
**********************
Prabudau ant sofos. Girdėjau pastovų pyptelėjimą, šnopavimą. Pramerkiau akis ir atsisėdau ant sofos. Pamačiusi Hazzą vėl pradėjau vergti. Juk jis gali prarasti atmintį, o gal net gulėti komoje. Kažkas įėjo į palatą. Pajaučiau dvi rankas aplink save. Iš kvepalų supratau, kad tai Jesy.
-Zuiki, neverk. Jam viskas bus gerai,-nusivalė savo ašaras.
-Jis gali prarasti atmintį, arba gulėti komoje,-pradėjau raudoti.
-Šą, zuiki. Viska bus gerai,-pradėjo mane supti ji.
Negaliu patikėti, kad mano Meilė guli mirties patale. Toks baltas ir silpnas. Negaliu jo tokio matyti. Man tai per sunku. Verkiau kiek tik leido mano jėgos. Žviegiau, trankiausi, dusau, raudojau. Niekas nepadėjo numalšinti to skausmo. Aš jį per daug myliu, kad prarasčiau...
Nauja dalis! Vėl viskas pasisuka kita linkme :) Tikiuosi, kad patiko. Laukiu komentarų, VOTE ir iki kitos dalies:Wolf-in-the-darl xoxo. ♥
YOU ARE READING
My princess. My prince (LT)
FanfictionŠi istorija apie merginą, kuri susipažįsta su garsios grupės One Direction nariu Harry Styles. Ji jaučiasi mylima ir saugi, bet atsitinka nemažai nelaimių, kurios labai nuliūdins ją ir Harry. Kas bus toliau? Ar pagaliau visos nelaimės dings? Ar saul...