6 dalis.

1.5K 79 1
                                    

***Niall pozicija***

-Ar jai viskas gerai?-pašokęs paklausiau.

-Sveiki. Operacija buvo sunki, nes nemažai kulkų, durtinių žaisdų. Dar nemažai kraujo neteko. Bet įvyko stebuklas. Mergina išgyveno operaciją, nors buvo mažai tikėtina. Dabar ji guli koklas be samonės. Turėtų greituoju metu atsibusti.- su šypsena veide pasakė daktaras.

Atsipūčiau. Palengvėjo išgirdus, kad jai viskas gerai.

-Kada galėsime ją aplankyti?-paklausė Andžela.

-Galite ir dabar, bet po vieną.- nusišypsojo jis ir nuėjo į koridoriaus gilumą

-Niall. Eik pas Tom,- nusišypsojo Andž.
Pasinksėjau ir atidariau palatos duris. Buvo gaila matyti ją tokią... net nerandu žodžių. Gal nusilpusą? Nežinau. Atsisėdau prie jos lovos. Buvo nemažai prietaisų ir laidelių prijunktų prie jos.

-Laba, Tom. Čia Niall. Ačiū Dievui, kad tu gyva ir kaip ir sveika,- nusišypsojua,- Bet turi žinoti vieną dalyką. Nepalik manęs, Tu man labai patinki. Tik pamačiau, iškart pamaniau ,,pagaliau meilė iš pirmo žvilgsnio''. Myliu tave, T. Negali palikti mūsų. Tuo lab manęs. Prašau, būk stipri,- pradėjau nejučiomis verkti.
Pėmiau jos gležną delną ir pabučiavau. Užsimerkiau.

-Ir aš tave myliu, Niall...- sunkiai prabilo ji.
Ką? Ji viską girdėjo? Ji pabudo?

-Tom!-sušukau ir nieko nelaukęs įsisiurbiau į jos lūpas.
Ji per bučinį nusišypsojo.

***Andžel pozicija***

-Tom!-sušuko Niall iš palatos.
Priėgau prie durų ir pamačiau mieliausią vaizdą gyvenime. Niall bučioja T. JI pabudo.

-Kas ten dedasi?- sumišusi ir susisūpinusi paklausė Perrie.

-Tom atsikėlė. Niall greičiausia prisipažino meilei ir dabar jie bučiojasi,- svajingai pasakiau.

-Naill ir Tom kartu?-paklausė Louis

-Louis, gi pati tik dabar pamačiau, kad balandėliai bučiojasi. Nežinau- nusijuokiau, per paskutines ašaras. Atsitraukiau nuo langelio ir patuksenau į duris. Atlapojau, visi sugriuvom į palatą. 

-Tom! Tu atsikėlei,- sušukau ir pribėgusi prie jos apkabinau.- mačiau ką jūs išdarinėjot,- pašnabždėjau jai į ausį, kad tik ji girdėtų.- ir žinau, kad Niall tave myli,- pridūriau. Atsitraukiau ir pastebėjau, kad T nuraudonavo. Nusijuokiau.

-Mes taip jaudinomės...-pasakė Zayn.

-Keista... Beveik jūsų nepažystu, o jūs manimi taip rūpinatės. Ačiū,- nusišypsojo.

-Kai tave išleis iš ligoninės, varysim visos 1D merginos į shopingą!-sušuko Dani.

-Merginos? Visos? Ko aš nežinau?- šelmiškai nusišypsojo Tom ir nužvelgė mus visas.

-Aš ir garbanėlė dabar pora,- nusišupsojau ir nuraudau.

-O Dieve! Aš tau sakiau, kad taip bus! Sveikinu, balandėliai,- nusijuokė ji.

-Žinai, Tom. Kai išleis tave iš šios skylės, nes nekenčiu ligoninių, tai padarysim pas mane susibūrimą ir susipažinsime artimiau,- pasiūlė Liam.- Ką manai?

-Būtų šaunu,- nusišypsojo.
Dar paplepėjom, kol atėjo policininkai. Musi visus išprašė iš palatos. Tik aš pasilikau, nes man turėjo kelis klausimus. Ką?

-Taip. Panele Hells. Kas jus užpuolė? Kur ir kada?

-Mane užpuolė, kiek mačiau 4 vyrai. Jie buvo visi su juodais rūbais. Bet pastebėjau, kad vienas buvo su akiniais ir barzda. Mane įspeidė į kampą prie pat namų butų rajonėlį ir pradėjo priekabiauti. Tada aš pasipriešinau. Gavau kelis smūgisu į pilvą. Vienas su peiliu dūrė į petį kiek atsimenu, o kitas šovė į mane. Daugiau nieko neatsimenu. Aptemo akyse ir manau nualpau.

My princess. My prince (LT) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant