***Harry pozicija***
-Ką?-sutrikęs žiūrėjau į jį.
-Tas vyras, pagrobėjas yra Paul,-dar kart pakartojo Louis.
-Jis miręs. Tas senis miręs,-sugriežiau dantimis.
-Eik vilktis. Laukiam apačioje.-sumalė Louis. Išgriuvau iš lovos, pagriebiau juodus džinsus, paprastą baltą maikutę ir akinius nuo saulės. Apsiaviau baltus konversusu ir nubildėjau į pirmą aukštą.
-Tas kalės vaikas... Aš jį pritrėkšiu,-sušnypščiau.
-Mes taip pat,-nusijuokė vaikinai.
-Kodėl jums taip linksma?-sutrikau.
-Jis turi namą Amerikoje, čia. Visai šalia tavęs,-pakilnojo antakius Niall.
-Tiksliai... Buvau pamiršęs.-pasikasiau pakaušį,-bet vis tiek jis miręs.-nutęsiu.
-Ponaiti Harry, kaip čia dabar kalbat?-susiraukė Elsa.
-Elsa, pagal nuotaiką kalbu ir situaciją. Amm.. Liam. Ką mes žinom?-stipriai užsimerkiau.
-Na pirmą kart ją pastebėjome prie bankomato....-pertraukiau Liam:
-Aš ją mačiau oro uoste.
-Ką?-susiraukė Louis.
-Mačiau ją kai išlipome iš lėktuvo,-atsimerkiau.
-Gerai. Tada pirmą kart matėme ją oro uoste, tada su vyru prie pinigų bankomato. Parduotuvėje, kai pamatėme tą vyrą supratome, kad tas vyras Paulas. Žinome jų buvusią gyvenamają vietą ir galbūt esamają.
-Jie ruošiasi išskristi iš čia,-pagalvojęs pasakė Zayn.
-Jo... Šūdini reikalai. Eime į miestą. Gal pamatysime juos. Tada Winsonas su Ashton prieis prie jo ir paklaus, kur čia artimiausia kavinė ir panašiai. Mes tuomet Andželai kažkokiu būtu duosime kažkokį daiktą. Aš sugalvosiu. Žodžiu eime. Suprasite veiksmo metu,-sumaliau kažką. Jie palinksėjo.
-Elsa, mes išeiname,-pranešė Winson prieš užsidarant durims.
***************************************
Sedėjome kavos kavinėje ir stebėjome žmonės. Jau sėdime geras 4 valandas.
-Jų čia nerasime...-nutęsė Ashton.
-Rasime. Aš žinau,-palinksėjau galva. Su tais pačiais žodžiais pasirodė ir Paulas su Andžela. Andžela buvo su prakirstu antakiu. Suspaudžiau kumščius.
-Jie čia,-sušnypščiau.
-Veiksmas,-sukikeno Benas. Jis, Winson ir Ashton nuėjo prie Paulo su Andž.
***Winsono pozicija***
-Sveiki. Gal galite padėti?-prakalbo Ashton.
-Kokios bėdos?-atsakė Paul.
-Mes niekaip nerandame čia Nandos. Sakė praeiviai kad kažkur čia, bet niekur nematome...-nutęsiu.
-Oi... Tai jūs čia tikrai nerasti,-nusijuokė.
-O kur rastumėme?-paklausė Benas.
-Eikite......
***Harry pozicija***
Nepastebimai priėjau prie Andželos. Tik mane pamačiusi ji nusišypsojo. Parodžiu ženklą, kad nejudėtų. Įdaviau jai mobilujį telefoną ir raštelį. Dar paskubomis priglaudžiau savo lūpas prie jos. Tai buvo nuostabus ir išilktas bučinys. Dėja teko atsitraukti. Nubėgau nuo jos. Ji liūdnu žvilgsniu mane nusekė. Winsonas, Benas ir Ashtonas jau ėjo nuo Paul. Andžela viską paslepė liemenėlėje. Thu... Spėjom.
YOU ARE READING
My princess. My prince (LT)
FanfictionŠi istorija apie merginą, kuri susipažįsta su garsios grupės One Direction nariu Harry Styles. Ji jaučiasi mylima ir saugi, bet atsitinka nemažai nelaimių, kurios labai nuliūdins ją ir Harry. Kas bus toliau? Ar pagaliau visos nelaimės dings? Ar saul...