3 sezono 3 dalis.

593 43 8
                                    

***Andželos pozicija***

Sėdėjau advokatės kabinete. Abi laukėme Harry'io su advokatu. Jie vėlavo daugiau nei 10 minčių. 

-Tai nepriimtina...-suburbėjo Ellen.

-Nuo šiol toks mano gyvenimas,-sarkastiškai nusijuokiau.

Staiga kabineto durys atsilapojo ir pro jas įžengė du uniformuoti vyrai. Vienas iš jų buvo mano garbanius. 

Patiesinau suknelės kraštus. Dėvėjau juodą suknelę, juodus, lakuotus aukštakulnius. Rankas puošė auksinės apyrankės ir laikrodis, į ausis buvau įsivėrusi Pezz padovanotus auskarus. Makiažas buvo paprastas, bet atrodžiau iš ties gražiai. Norėjau parodyti, ką Harry's praranda.

-Atleiskite, kad vėluojame. Patekome į spūstį,-sumalė advokatas.

-Spūstį?-nusijuokė Ellen.

-Aš atvažiavau prieš 20 minučių. Gatvės tuščios. Tiesiog pasakykit, kad reikėjo sutvarkyti Harry, nes vakar prisilakė iki žemės graibymo,-paniekinamu žvilgsniu žiūrėjau į Harry.

Jis susiraukė, bet nieko nesakė. Ellen metė man žvilgsnį lyg sakydama, kad buvau teisi.

-Taigi. Mano klientė Andžela Grees Styles pateikė prašimą skyryboms su jūsų klientu Harry Styles,-žiūrėdama į popierius susakė Ellen.

-Norėčiau iš ponios išgirsti svarių argumentų, kodėl turėčiau sutikti,-piktas Harry'io žvilgsnis susitiko su mano akimis.

Žvilgtelėjau į Ellen. Ji linktelėjo, kad kalbėčiau.

-Vaikams nėra saugu su tavimi. Jei jau savaitė nelaikei jų rankose, o po to prisigėrei, tik laiko klausimas, kada viskas pereis į jėgos naudojimą. Pamiršai visiškai šeimą. Mane, Alex, Edward'ą, Eva bei Beną. Spėju net neišgirdai, ką vakar tau sakiau skambindama prieš surenkant advokatės numerį,-sušnypščiau.

-O ką jūs sakėte?-susidomėjo Ellen.

-Man buvo sunku laikytis sužinojus, kad mano mama serga krūties vėžiu. Jis tiesiog atkirto, kad turi dirbti. Suprantu, kad tai yra svarbu, bet pasikartosiu, šeima nėra pririšta,-žiūrėdama per langą, kalbėjau.

Kabinete vyravo tyla.

-Ar ponas Styles sutinkate pasirašyti skyrybų dokumentus?-paklausė Ellen.

-Ne. Ar yra koks kitas būdas?-susiraukė jis.

-Na... Iš tiesų yra. Tereikės visą mėnesį pamiršti, kad turite darbą,-ramiai atsakė ji.

-Kaip suprasti?-susiraukė jis.

-Turėsite praleisti daug laiko kartu. Rūpintis vaikais, kalbėtis, gaminti vakarienė ar suktis namuose. Dar geriau būtų, jei išvažiuotumėte kur nors. Svarbu, kad visą laiką būtumėte kartu,-ramiai kalbėjo Ellen.

-Nesutinku,-sušnypščiau.

Buvau per pikta, kad leisčiausi tokioms skiedalams.

-Nagi, pabandykite. O po mėnesio galėsite tvirtai sakyti, ar skiriatės ar ne,-ramiai kalbėjo ji.

-Aš sutinku,-tvirtai atsakė Harry's.

-O jūs, ponia Styles?-paklausė advokatas.

Kurį laiką tylėjau. Apmąsčiau visus taip ir ne.

-Puiku. Mėnuo bandyti gerinti mūsų santykius, kurie ir taip sugriuvę. Super. Susitiksime po mėnesio,-bekalbėdama atsistojau, pagriebiau rankinę ir patraukiau durų link.

-Visko, Andžela,-atsisveikino moteris.

-Ačiū už pagalbą, Elle,-mirgtelėjau akimi ir išėjau iš kabineto. 

Tvirtais žingsniais ėjau link lifto. Čia buvo daug vyrų, kurie niūrėjo mane. Pavarčiau akis ir įėjau į liftą. Nuspaudžiau pirmo aukšto mygtuką. Durys radėjo vertis, bet užkišta koja to neleido. Į liftą įėjo Harry's ir atsistojo šalia manęs. Aš ir vėl paspaudžiau skaučių vienas. Išsitraukiau iš rankinės telefoną ir surinkau mamos numerį.

-Klausau?-linksmu balsu atsiliepė mama.

-Labas. Ar viskas gerai? Ar Alex su Edward'u nekelia problemų?-su šypsena kalbėjau prisiminusi tuos angeliukus.

-Žaidžiame kieme, pavėsyje. Beje, Alex pasakė kamuolys,-nusijuokė ji.

-Tai jau antras žodis. Mama, o dabar ir kamuolys! Tai nuostabu. O Edward'as?-nusijuokiau.

-Vis kartoja žodį sesė,-jaučiau, kaip ji šypsosi.

-Mama ir sesė. Neįtikėtina! Greit būsiu namuose. Užvažiuosiu į parduotuvę...

-Nereikia,-pertraukė mane mama,-buvome nuėję.

-Puiku. Už 10-20 minučių būsiu namuose,-šyptelėjau ir padėjau ragelį.

Liftas dar nesiruošė sustoti.

-Vaikai pasakė pirmuosius žodžius?-liūdnas vyro balsas pasiekė mano ausis.

-Kol tu buvai darbe, mokiau juos kalbėti. Išmokome pasakyti mama, o dabar savarankiškai pasakė kamuolys ir sesė,-šiek tiek pikčiau pasakiau.

-Nenoriu jūsų prarasti,-tyliai pasakė jis.

-Reikėjo pagalvoti prieš prarandant mus,-žvilgtelėjau į jį ir nuėjau didžiuliu fojė links išėjimo.

Spėjau išgirsti jo žodžius 'Neilgam'.

***Harry pozicija***

Gyliai atsidusau ir išėjau iš lifto. 

Šie metai buvo siaubingi. Mane paaukštino į vadovą agentūroje, tad darbo turiu iki kaklo. Nespėju jų atlikti. Daug skaičiavimo, pinigų tvarkymo, susitikimų ir interviu. Mane apakino tai ir visai pamiršau, kad namuose gyvenu ne vienas. O štai kuo viskas pasibaigė. Bet tik sužinojęs, kad ji nori skirtis, išėjau iš darbo. Viską mečiau. 

Dėl vaikų išlaikymo visiškai nesiįjaudinu. Būdamas grupėje susitaupiau milijonus, tad finansiškai esame labai stiprūs.

Nenoriu prarasti savo mažųjų angeliukų. Nenoriu, kad Andžela paliktų mane vieną. Prisiekiu, kad ir kaip būtų sunku, aš ją susigrąžinsiu. Susigrąžinsiu ją visą. O tuomet būsime didelė ir graži Styles šeima.


Ar Harry's ne per daug tikisi ir ne per lengvai į viską žiūri? Ar tikrai viskas taip ir baigsis? Jie išsiskirs ir paliks vienas kito gyvenimus tik susitikdami dėl vaikų? Ar tai bus pradžios pabaiga? Ar jie to tikrai nori?

Naujoji dalis :) Tikiuosi, kad patiko. Galiu tik nuraminti, kad daugiausiai komentarų buvo, jog nenorite, kad jie išsiskirtų. Tad taip ir bus, tik bus daugiau dramų. Jie peraugs lyg ir į naujų sutuoktinių porą, kurie nemoka gyventi darniai. Žodžiu, bus daugiau pykčių, ašarų, nekaltų bučinių ir galbūt čia įsivels kitas vyras, o gal ir moteris. Bus matyt. Laukiu VOTE, komentarų ir iki kitos dalies:

Wolf-in-the-dark. xx ♥♥♥

My princess. My prince (LT) Where stories live. Discover now