***Andželos pozicija***
***Kitos dienos rytas***
-Šūdas, kaip nervinuosi...-suinkščiau.
-Nesijaudink, viskas bus gerai,-Harry's pabučiavo mano kaktą ir nuėjo į vonią.
Stovėjau kambaryje tik su rankšluosčiu. Atidariau spintą ir išsiėmiau gėlėtą suknelę, kuri buvo aptempta iki liemens, o žemiau juo, krito laisvai. Ji siekė kelius. Suknelę atsargiai padėjau ant lovos. Išsitraukiau juodą apatinių komplektą. Pakėlusi rankas, leidau rankšluosčiui gražiai nukristi ant žemės. Greit užsidėjau liemenėlę ir apsimoviau apatinius. Į rankas paėmiau suknelę ir ją apsivilkau. Perbraukiau delnais per šonus, taip palygindama ją. Atsitūpusi prie spintos, susiradau šviesiai violetinius batelius. Jie derėjo su suknelės spalvomis. Juos apsiaviau ir šiek tiek pavaikščiojau. Plaukus surišau į tvarkingą arklio uodegą. Šiek tiek pasidažiau. Į ausis įsivėriau perlus. Iš spintos apėmiau juodą 'Louis Vuitton' rankinę. Į ją įsimečiau telefoną, piniginę, akinius, kosmetinę bei dokumentus, kurių gali prireikti. Iš vonios išėjo Harry's.
-Paskubėk,-suzyziau.
-Nezyzk,-nusijuokė jis ir atsidaręs spintą, išsiėmė juodas, aptemtas kelnes, baltus marškinius ir apatinius.
Per veidrodį žvilgtelėjęs į mane, nusimetė rankšluostį. Aš sukikenau. Paėmiau į rankas kvepalus ir pasi kvepinau. Atsisukusi pamačiau Harry jau su apatiniais. Jis greit įšoko į kelnes ir paskubomis užsivilko marškinius. Pasitvarkė garbanas. Paėmusi mylimus jo kvepalus, papurškiau jo rūbus. Jis pasilenkęs pabučiavo mane į lūpas. Tada greit užsidėjo laikrodį ir užsimovė juodas kojines. Abu nusileidome į apačią. Iš batų dėžės pasiėmęs juodus, auliniu batus, juos greit apsiavė. Aš virtuvėje suradau du obuolius ir nuo stalo paėmiau mūsų pasus, gimimo liudijimus ir visokius kitus popierius. Paėmiau dar ir Harry'io telefoną, bei mašinos raktelius.
-Štai,-atkišau telefoną su raktais bei obuoliu.
-Ačiū, meile,-mielai nusišypsojo ir atrakinęs duris, praleido mane pirmą.
Aš išėjau į lauką ir priėjau mašiną. Atsisukau į Harry, kuris rakino namo duris. Baigęs tai, atsisuko ir pulteliu atrakino mašiną. Atidariau jo dureles, o po to apėjusi mašiną, įlipau į vidų. Uždariau dureles ir užsisegiau saugos diržą. Rankinę pasidėjau ant kelių. Pradėjau tikrinti, ar tikrai viską turiu. Į mašiną įsėdo Hazz'a ir uždarė dureles, užvedė mašiną ir užsisegė saugos diržą.
-Viską turim?-nusišypsojo jis.
-Manau, kad taip,-baigusi kuistis rankinėje, pasakiau.
-Važiuojam,-atsiduso jis ir išvairavo iš kiemo.
***Vaikų globos namuose***
-Sveiki atvykę. Kuo galime padėti?-maloni moteris pasisveikino.
Atsikrenkščiau ir pradėjau kalbėti:
-Sveiki. Mes esame susitarę dėl susitikimo. Norime pasiimti du vaikučius,-nusišypsojau.
-Kaip džiugu. Kokia jūsų pavardė?-atsisuko į kompiuterio ekraną.
-Harry's ir Andžela Styles,-pasakė Harry's.
Moteris pabarškino į klaviatūrą.
-Eikite į 201 kabinetą. Jis antrame aukšte. Liftai štai ten,-švystelėjo ranka į liftus.
Mes padėkojome ir nuėjome prie liftų. Harry's iškvietė jį. Įlipome į vidų ir paspaudžiau skaičių du. Lifto durys užsidarė.
-Kaip manai, viskas bus geria?-supynė mano ir savo rankas Harry's.
YOU ARE READING
My princess. My prince (LT)
FanfictionŠi istorija apie merginą, kuri susipažįsta su garsios grupės One Direction nariu Harry Styles. Ji jaučiasi mylima ir saugi, bet atsitinka nemažai nelaimių, kurios labai nuliūdins ją ir Harry. Kas bus toliau? Ar pagaliau visos nelaimės dings? Ar saul...