3 sezono 7 dalis.

628 47 8
                                    

***Andželos pozicija***

Įvažiavom į savo namų kiemą. Ten stovėjo du furgonai, kurie jau laukė mūsų.

-Na ką, laukia ilga diena...-atsidusau. 

-Pradėkim nuo virtuvės, po to vaikų kambariai, svetainė, vonios kambariai, miegamieji ir likę kambariai. 

Linktelėjau. 

-Tu pasirūpink vaikais. Na žinai, kad jie toliau miegotų ir jiems būtų šilta, o aš einu prie furgonų,-šyptelėjau ir pabučiavau savo didvyrį.

Išlipau iš automobilio, tyliai uždariau dureles, telefoną įsidėjau į kišenę ir keliavau link keturių vyrų.

-Sveiki. Taigi pradedam?-šyptelėjau.

Jie atidarė furgonus. 

-Gerai. Paimkite loveles, ir dėžes su užrašu 'Vaikai',-paliepiau.

Aš paėmiau vazoną su gėle ir pradėjau eiti į priekį. Užlipusi laiptais atrakinau duris ir jas plačiai atvėriau. Vyrai ėjo paskui mane. Užlipau laiptais į viršų ir atidariau vienas duris.

-Čia padėkite vieną lovelę, o kitame kambaryje, kitą,-padėjau vazoną ant žemės.

-O dėžes kur dėti?-paklausė pagyvenęs vyras.

-Nėra skirtumo. Gal į šį kambarį. Susinešiosim,-išsitraukiau skambantį telefoną.

Pamačiau, kad skambina Hazz'ą.

-Aš viršuje!-sušukau.

Vaikinai sudėliojo dėžes ant žemės.

-Su užrašu 'Virtuvė' nešam į virtuvę, su 'Svetainė' prie židinio arba fortepijono, su 'Vonia' palikite pire durų, o su 'Miegamasis' antrame aukšte, koridoriuje.

Visi kibome į darbus. Nuėjau į virtuvę ir ten jau pradėjau kraustyti pirmąją dėžę. Ją pravėrusi pamačiau, kad čia lėkštės. Atidariau visas spinteles ir išrinkusi vieną, kurioje laikysiu lėkštes, pažiūrėjau, ar ji švari. Perbraukiau pirštu. Jokios dulkės. Pradėjau dėlioti indus. Iškrausčiau didžiulę dėžę ir ją numečiau į šalį. Du vaikinai atitempė dar keturias dėžes. Praplėšusi vieną jų, pamačiau keptuves, dubenis, puodelius. 

***Po trijų valandų***

Furgonų jau senei nebebuvo, o aš tik dabar baigiau kraustyti virtuvę. Čia buvo jauku ir gražu. Jau praėjo dalis dienos, o aš net nebuvau išėjusi iš virtuvės.

Užlipau į viršų ir įėjau į vieną kambarį. Jis buvo visiškai sutvarkytas. Tikrai dailiai, tik vieną vazoną padėjau ant palangės, o knygas pastačiau ant stalelio. Lovytė su spintele buvo sutvarkytos, viskas paklota, švaru. Net gi šviestuvas įsuktas. Puiku.

Išėjau iš kambario ir įėjau į kitą. Čia buvo nemažai purpurinės spalvos, tad aišku, kad gyvens Alex. Taip pat viskas sutvarkyta. Mažai kuo skyrėsi nuo Edward'o kambario, bet viskas puiku. Paskubomis nusileidau į svetainę. Ten triūsė Hazz'a.

-Kaip sekasi?-apsikabinau jį per liemenį iš nugaros.

Jis šoktelėjo, bet nusijuokęs atsisuko į mane ir pabučiavo.

-Viskas puiku. Esu greitesnis už tave,-prunkštelėjo jis.

-Jau pamiršau, kurioje spintelėje yra puodeliai,-prunkštelėjau.

-Aš einu paimsiu vaikus ir juos paguldysiu. O po to tvarkysiu vonias,-atsidusau.

Priėjusi automobilį, tyliai atidariau dureles ir šyptelėjau pamačiusi vis dar miegančius vaikučius. Pirmą pažadinau Edward'ą. Jis sunkiai pramerkė akytes, susiraukė, bet ištiesęs rankytes į mane, nusišypsojo. Atsegiau visus diržus ir pakėlusi jį, grįžau į namą. 

My princess. My prince (LT) Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt