2 dalis.

2.6K 88 13
                                    

Pro duris įžengė patys One Direction. O DIEVE! Aš su Tomy juos labai mėgstam, bet neesame fanės.

-O... To.. o..myy...-išlemenau aš.

-Kas tau yra?-pradėjo juoktis Tom iš mano veido.

-T...ten One Direction. Pažiūrėk... Negaliu patikėt.- alpau.

-Kas per vel...- atsisuko į duris,- o...aš sapnuoju. Čia tikrai jie. Jie eina link mūsų.

-Apsimes, kad jų nematei,- surimtėjusi bandžiau apsimesti, kad jų net nemačiau.

-Gerai. Tai jau radai kokį darbą, ar ne?-bando užmegsti dialogą T.

-Dar ieškau. Matai, kai pati dar nežinau ko noriu, tai negaliu ir ringtis,- nusijuokėme kartu.

-Aišku. O sušiai,- pasitrynė rankas.- o... Ačiū Dievui nuė...- užsikitro.

-Kas yra?- suglumau.

-Jie atsisėdo už tavęs- pašnybždėjo T.

-Ou...- tik tiek išlemenau.
Sušiai jau buvo ant stalo. Pradėjom juos valgyt ir plepėt ką nusipirkom, nes dar buvom Tiger parduotuvei.

-Gal dar ko norėsite?- pasiteravo priėjusi padavėja.

-Saskaitos. Ačiū,- nusšypsojau.

-Tuoj atnešiu.

-Tai žiūrėk, nuvarom kavos į centrą ir nuo centro varom namo. Kokį filmą pažiūrėsim, o po to gal į kokį vakarėlį. Luk, mano toks pažystamas rengia.

-Žiūrėsim,- mirgtelėjau jai, kai atėjo padavėja.
Susimokėjom ir išvarėm į centrą. Taxi sustojus centre susimokėjom ir nuėjom kavos. Aš stovėjau eilėje o T jau flirtavo su vaikinu, bet kaip matau nevykusiai. Pagaliau gavau kavą.

-Ačiū. Viso gero,- pasakiau darbuotojai, kuri mane aptarnavo. Niuktelėjau Tom.

-Ė, balandėliai. Viskas, einam, T.

-Iki, Greg,- atsisveikino su juo.- tu gal pakvaišai ,,Ė balandėliai''?!- suploninus balsą atkartojo. 

-Imk tik savo kavą ir einam iš čia.- padaviau jai kavą.
Atsigėriau kavos ir gavau žinutę nuo mamos, kad labai pasiilgo ir taip toliau. Pradėjau jai rašyti tą patį, bet į kažką atsitrenkiau ir visa kava ant manęs.

-O Dieve. Labai atsiprašau. Tikrai jūsų nepastebėjau.- pradėjo atsiprašinėti vaikinas, o aš toliau išsižiojusi žiopsojau į savo dabar jau rudą maikutę.

-Visų pirmą - ką jau padarysi, gal išsiplaus. Nors nemanau. Visų antrą - neesu tokia sena, kad mane reikia vadinti jūs,- nusijuokiau ir pasižiūrėjau į vaikiną.
Vos nenualpau. Ten stovėjo pats Harry Styles. Tos garbanos, žalios it smaragdai akys ir aukštas sudėjimai. O tos teturuotės.

-Tikrai labai atsiprašau. Nepastebėjau, kad eini. 

-Viskas gerai,- kaip kokia kvaiša išsišiepiau.
Jis tai pat nusišypsojo ir atsipūtė.

-Am aš Harry,- nusišypsojo ir ištiesiė ranką,- o tu kuo vardu?

-Tikrai žinau kas tu.- nusijuokiau ir paspaudžiau ranką,- Aš Andžela.

-Malonu susipažinti. Tik kad susipažinom keistomis aplinkybėmis,- nusijuokė garbanius.

-Nieko. Aš turiu lėkti, kitaip draugė užmuš, kad pavelavom per mane į vakarėlį,- nusijuokiau.

-Mhh.. Vakarėlis? Kur ir kada. Atvažiuosiu. Susipažinsim artimiau,- mirktelėjo.

-Kiek žinau žvaigždžių rajone pas kažkokį Luk. Atrodo 5 namas. Tikrai manau pastebėsi,- nusijuokiau.

My princess. My prince (LT) Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt