***Andželos pozicija***
Su merginomis sėdėjome ant žolės. Tina atrodė susikrimtusi, bet bandė tai vis nuslėpti. Merginos buvo tikrai nepatenkintos Niall'o išdavyste. Aš vis dar buvau labai pikta, bet stengiausi to neparodyti. Man gaila Tinos. Ji turi kentėti tokias jo nesąmones.
-Gal kada išvažiuokim kur nors? Na tik mes, merginos?-pasiūlė Perrie.
-Be vaikinų,-išsišiepiau.
-Ir be nepilnamečių,-nusijuokė Gemma.
-Taip. Tai Pezz, Tina, El, Gemma, Eva, Melisa ir aš važiuojam prie jūros!-nusišypsojau.-juk vasara!-nusišypsojau.
-Šaunu. Išvažiuosime ryt ryte,-nusijuokė Gemma.
-Aš pasirūpinsiu būstu. Melisa, Tina ir Andžela pasirūpinkite maistu, gėrimais ir panašiai. O Eva, El ir Gemma pasirūpinkite higienos priemonėmis ir apsauga nuo raudonųjų dienų,-nusijuokė Perrie.
-Puiku. Taigi, Pezz pasiimk kompiuterį ir ieškok namo. Kompiuteris virtuvėje. Tada mano grupė važiuosime į parduotuvę, o Gemmos grupelę važiuoja į vaistines ir į parduotuves,-šyptelėjau. Pakilom visos iš savų vietų. Ryžtingai įėjau į svetainę.
-Kur keliaujate, merginos?-nusišypsojo savo žavia šypsena Hazza.
-Nusprendėme pailsėti nuo visko ir išvažiuoti prie jūros,-pabučiavau jo lūpas. Prie manęs pribėgo Kaila.
-Teta Andžela, gal galiu važiuoti su jumis?-paklausė ji.
-Ar tėtis su mama išleis?-sukikenau.
-Važiuokit. Tik atsargiai,-nusijuokė Zayn'as.
-O Lilė gali?-Kaila pasisuko į Pezz.
-Žinoma, kad gali,-nusišypsojo ji. Kaila nubėgo prie savo sesers.
-Winsonai, palieku tave su Sateise. Rūpinkis ir nepridaryk nesąmonių,-sužvairavo Gemma.
-Joge, eikš pas mane,-nusišypsojo Tina. Jos dukrelė nusišypsojo ir pribėgo prie jos.
-Kur tėtis?-paklausė ji.
-Turėtų tuoj grįžti,-liūdnai numykė ji.
-Benai, aš važiuoju su Tina ir Andžela į parduotuvę, tad nesinervink,-nusišypsojo Melisa.
-Viskas gerai, mieloji,-atsistojęs nuo sofos priėjo prie Melisos ir pabučiavo.
-Gerai. Taigi vaikinai, pilnametės moterys ryt ryte išvyksta prie jūros. Perrie šiuo metu ieško mums būsto prie jūros, aš, Melisa ir Tina važiuojame į parduotuvę maisto, o El, Gemma ir Eva važiuoja higienos prekių, tad būsite vieni palikti su vaikais. Būsime išvykusios 9 dienas, tad privalėsite pasirūpinti vaikais. Turėsite suplanuoti kiekvieną dieną. Vestis į lauką, karuseles, kavines, į susitikimus su draugais. Taigi mes atostogausime, o jūs pavaduosite mus,-šyptelėjau.
-Mums tinka,-šyptelėjo Liam. Priėjau prie jo.
-Ar tikrai viskas gerai? Na žinai, be moters?-maloniai nusišypsojau.
-Taip, nėra ko nerimauti,-nusišypsojo jis,-Gytis man padės, jei kas,-sukikeno jis.
-Tikiuosi,-sukrizenau.
-Gerai. Merginos, į parduotuves! Vaikai!-pakviečiau visus. Prie manęs pribėgo Kaila ir Lilė. Jos esi su manimi, Tina ir Melisa. Prie Gemmos, El ir Evos prisijungė Jogė (9 metai) ir Lira su Alice (po 10 metų).
-Sėkmės, merginos,-pabučiavo mane Hazza.
-Iki!-sušukom visos ir išėjom į lauką. Gemmos grupė įsėdo į Elės automobilį, o mano grupė į mano automobilį.
YOU ARE READING
My princess. My prince (LT)
FanfictionŠi istorija apie merginą, kuri susipažįsta su garsios grupės One Direction nariu Harry Styles. Ji jaučiasi mylima ir saugi, bet atsitinka nemažai nelaimių, kurios labai nuliūdins ją ir Harry. Kas bus toliau? Ar pagaliau visos nelaimės dings? Ar saul...