***Harry pozicija***
Įėjau į Andželos tėvų svetainę. Ten sedėjo berniukas. Kaip supratau tai buvo Džonas.
-Sveikas, Džonai,-ištiesiau jam ranką. Jis atsistojo.
-Labas vakaras.-nusišypsojo visas įraudęs.
-Vadink mane Harry,-nusijuokiau.
-Labas, Harry,-nusijuokė jis ir stipriau suspaudė mano ranką.
Atsisėdau ant sofos prie Andželos. Džonas pirsėdo šalia. Pradėjom išdarinėti nesamones, kos Anžd tėvai ruošė arbatą.-Aš nueisiu padėt jiems.-pasakė ji.
-Gal pagalbos?-pasisiūliau.
-Nea. Sedėk tik,-nusijuok ėji ir dingo virtuvėje.
-Harry, ar myli mano sesę?-paklausiė jis. Nedvejodamas atsakiau.
-Taip Džonai. Tokios kaip ji nemylėti neymanoma. Džiaukis, kad turi tokią sesę. Ji nuostabi.
-Na ką, mes jau čia,-nusijuokė Lola. Anžė grįžo į vietą.
-Girdėjau, ką sakei. Ir aš tave myliu. Labiau už viską,-sušnybždėja man į sausį.
Aš išsišiepiau ir pažiūrėjau jai į akis.-Na, Harry. Tai kuo gyvenime užsijemi?-paklausė Dian.
-Dainuoju grupėje. Muzikos srytije sukuosi,-nusijuokiau.
-Va kur tu man matytas,-nusijuokė Lola.
-Mam.. Taigi čia tas vaikinuskas iš One Direction,-pasakė Džonas.
-Tiksliai,-nusijuokė Lola.
-Hmm.. Muzika.. Ką veikete su grupe?
-Na vyksta koncertai, turai po Europą ar kitus žemynus, visokios konferencijos, intervių.
-O jūs laisvo laiko turit?-paklausė Dian.
-Na... Matot....
-Sakyk,-padrąsino Andž.
-Grupės nariui Niall labai patiko Tom. Jie susibičiuliavo ir na Tom buvo jo mergina. Bet kaip ji mirė jis palūžo. Buvo atidėtas turas, koncertai, intervių. Visą mėnesį taip. Bet jis pagaliau išlindo iš kambario. Žinoma Andžės dėka.
-Taip.. Tom buvo labai brangus žmogus... Kiek laiko jūs esate kartu?
-Jaunai iškepti,-nusijuokiau.
-Supratau,- nusišypsojo Dian.
***Po 2 valandų***
-Viso gero.-atsisveikinome.
-Važiuojam namo?-paklausė ji.
-Davai važiuojam į pradę, o namuose kokį filmą pažiūrėsim?-pasiūliau.
Ji sutiko. Nuvažiavom į parduotuvę. Prisipirkom purškiamos grietinėlės, braškių, bananų, kyvių, persikų, apelsinų. Guminukų nusipirkom. Susimokėjom ir išvažiavom namo.-Dieve... Kiek mes čia pirkom? Vos panešu,- juokėsi ji.
-Nebūk skystablauzdė,- pasišaipiau.
-Nu jau nu jau... Pamatysi, kokia aš stipri, vištakoji,-nusijuokė ji ir labai greit atsidūrė prie durų. Pavijęs ją atrakinau duris. Sugriuvom su maistu į namus. Virtuvėje padėjom prekes. Iškraustėm.
-Einu aš persirengti,-pasakė ji.
-Paskubės, princese,-nusišypsojau jai.
***Andželos pozicija***
YOU ARE READING
My princess. My prince (LT)
FanfictionŠi istorija apie merginą, kuri susipažįsta su garsios grupės One Direction nariu Harry Styles. Ji jaučiasi mylima ir saugi, bet atsitinka nemažai nelaimių, kurios labai nuliūdins ją ir Harry. Kas bus toliau? Ar pagaliau visos nelaimės dings? Ar saul...