***Andželos pozicija***
-Kaip pogalais jie čia atsibeldė? Juk 13 metų tavęs nieks neieškojo. Kodėl dabar?-rėkė jis.-atsakyk man!
-Kaip aš tau atsakysiu, kai nežinau atsakymo į šią tavo klausimų laviną. Verčiau užsičiaupk ir vešk mane į tą sumautą namą.-suurzgiau. Jis atsiduso ir daugiau nieko nesakė.
******Prisiminimas.....
-Ką tu darai?-sušnypščiau, kai buvau įsodinama į invalido vežymėlį jo.
-Pasiimu tave tik sau. Gyvensi su manimi, vagysi kartu, miegosi šalia,-nusišypsojo,-kartu.
-Bet jie...
-Sumokėjau daktarui, kad sakytų, jog tu mirusi,-nusijuokė.
-NEKENČIU TAVĘS VISA SAVO ESYBE!-surėkiau kiek tik gerklė leido.*****
Pas Jį aš jau sėdžiu 13 metų. Šitas nevisprotis mane tieiog pasiimė. Vargšas Hazz... Galvojo, kad aš mirusi, nebeegzistuoju jo gyvenime... Bet ne, aš sėdžiu su Juo po vienu stogu, turiu daryti tai, ką Jis man liepia. Esu Jo vergė. Bandžiau sprukti, dėja visad per niek. Bet sugalvojau idealų planą, kaip išsineždinti iš čia. Tiesiog turiu sulaukti tam tikros dienos, kad galėčiau Jį apsukti aplink pirštą.
***Harry pozicija***
-Tai ji!-sušukau iš laimės įėjęs į namus,- bet tas vyras pasirodė man labai pažystamas...-nutęsiau.
-Aha... Ir man,-pasikasė pakaušį Niall. Sedėjome name ir mąstėme. Kur tas vyras ją nusivežė? Kodėl? Kaip?
-Sugalvojau!-sušuko Liam. Nubėgo į didžiulį sandelį ir iš jo atsivežė pastatomą rašomają lentą,- va ant jos rašysime kur ją matėme, kur tas vyras ją nusivežęs buvo ir panašiai. O tada, kai turėsime daug informacijos galėsime ieškoti kažkokių spragų.-pasididžiuodamas savimi nusišypsojo Liam.
-Man patinka,-nusijuokė Zayn. Jam suskambo telefonas,- skambina Perrie...
-Atsiliepk. Sakyk kad tik dabar grįžom iš kavinės ar panašiai. Dabar žiūrim futbolą,-sumaliau kažką. Niall pribėgo prie televizoriaus ir įjungė futbolo varžybas.
-Sveika, mažute,-atsiliepė Zayn.
***Zayn pozicija***
-Sveika, mažute,-atsiliepiau.
-Labuka mažiau. Kaip sekasi? Nieko blogo neatsitiko?-klausinėjo ji.
-Viskas gerai. Buvom mieste, pavalgėm. O dabar žiūrim futbolo varžymas,-pasakiau, o vaikinai surėkė ,,Valio!'' kai kažkuri komanda įmušė į vartus.
-Girdžiu,-nusijuokė ji.-klausyk, kada planuojate grįžti?-paklausė ji.
-Žinok nežinom dar, bet ilgai stengsimės neužsibūti. Na žinai pati Hazzą,-tyliai pasakiau. Uh kaip man nepatinka jai meluoti.
-Gerai, zuiki. Einu pas vaikus. Myl myl.
-Aš labiau,-nusijuokiau ir padėjau ragelį.
-Uh.... Išsisukau,-nusijuokia balsu. Niall išjungė televizorių.
-Tai tada rašom, kad ją tas vyras buvo nusivežęs prie bankomato nusiimti pinigų,-paėmęs markerį pasakė Winsonas.
-Rašyk,-paragino jį Harry.
***Harry pozicija***
-Žinot, man įdomu, kodėl mums visiems tas vyras buvo matytas...-susiraukiau.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
My princess. My prince (LT)
ФанфикŠi istorija apie merginą, kuri susipažįsta su garsios grupės One Direction nariu Harry Styles. Ji jaučiasi mylima ir saugi, bet atsitinka nemažai nelaimių, kurios labai nuliūdins ją ir Harry. Kas bus toliau? Ar pagaliau visos nelaimės dings? Ar saul...