22 dalis.

1.1K 70 0
                                    

***Andželos pozicija***

Prabudau nuo saulės spindulių. Prie kojų gulėjo išsidrėbęs Dorgas, o šalia jo kažkaip atsiradę Eva ir Benas. Sukikenau. Tyliai išlipau iš lovos, paėmiau kompiuterį, telefoną ir nuėjau į apačią. Prisisjungiau prie Skype. Harry prisijungęs! Staigiai paskambinau jam.

-Princese mano...-sumurkė jis.

-Prince....-nusiunčiau oro bučinį.

-Kaip miegojote, panele?

-Na... Pas mus prasidėjo audra... Na kokia ten audra - keli žaibai, dundesiai ir lietus su vėju. Aišku vaikai persigandę pas mane. Dar ir Dorgas. Na jaučiuosi išsimiegojusi, tai manau, kad gerai,-nusijuokiau,-o jūs, mielas pone Styles?-sukikenau.

-Tragiškai... Šitie gultai beproto nepatogūs... Siūbuoja ir atrodo, kad tuoi iškrisi,-susiraukė jis.

-Jap, aš ir jų nemėgstu. Aš sugebėjau net išdribti iš jų,-nusijuokiau.

-Ką veiki?

-Einu mūsų atžaloms pusryčių daryti. O tu?-jis kažkaip susimėtė, bet pasikasė kaktą ir pasakė:

-Į koncertą čia vieną važiuojam,-atsiduso.

-Na... Nedaug liko iki susitikimo,-sumurkiau ir pakraipiau užpakalį, nes buvau nusisukusi nugara į kamerą. Gaminau vaflius pabiručiams.

-Oho... Andžela... Ir tau labas rytas,-šokiruotas pasisveikino Niall.

-Nežiūrėk kur nereikia. Tina sakė, ką ji rodė tau,-atsisukusi mirktelėjau, o tas nuraudonavęs nuėjo.

-Kiap Pezz ir Zayn?-nedrąsiai paklausė jis.

-Na... Kaip sakiau ji visą svetainę sušiko, o Zayn laimingas su kita mergina. Sakė, kad vaiką aplankys ir panašiai, bet taikytis nesiruošia,-atsidusau,-bet gal ji susiras net gi geresnį už jį.-šyptelėjau.

-Ką gamini?-paklausė.

-Vaflius su nutela,braškėmis, mandarinais, kyviais, obuoliais, vyšniomis, arbūzais ir meleonais,-išdėščiau.

-Kai atvažiuosiu man tokie pusryčiai kiekvieną dieną,-nusijuokė jis.

-Vaikinai!!!-sušuko Paul iš kažkur.

-Pakviesk jį čia,-sukrizenau. Harry surekė jo vardą. Paul greit prisistatė čia.

-Štai ir super mama,-sukrizeno jis.

-Labas ir tau.

-Na kaip Evai su Benu?

-Miega pobemiegės nakties dėl audros,-sukikenau.

-Na svarbu, kad miega. Mes jau bėgam į repeticiją,-nusijuokė jis.-čiau ir sekmės. Greit susimatysime,-pamojo. Išlindo visi vaikinai. Iš viršaus atbėgo El.

-Louis!-sušuko ji.

-El pas Louis,-pranešiau.

-Labas, meile,-sumurkė jis.

-Vaikinai, po velnių, nešat savo seksovus šikniukus čia,-atsiduso užriaumojęs Paul.

-Paulitai, tu vogi mano žodžius.

-Mylim, iki,-atsisveikino vaikinai.

-Laba ryta,-apsikabinome.

-Kaip miegojai per audrą? Su vaikais?

-Jap, kaip kitaip?-nusijuokiau.

-Valgysi?-parodžiau į vaflių krūvą.

-Kaip gi ne?-nusijuokė. Sudėjau lėkštes ant stalo. Į 3 lėkštes sudėjau vaflius, įpyliau sulčių į stiklines ir įdėjau po šiaudelį. Viską smulkiai supjauščiau ir padėjau į vietą. Nubėgau į viršų žadinti vaikučių.

My princess. My prince (LT) Where stories live. Discover now