28 dalis.

901 60 5
                                    

***Harry pozicija***

Vaikus išleidau atšvęsti su savo draugais baigimą, o pats sedėjau namuose ir žiūrėjau televizorių. Visi vis dar šneka pie Andželos mirtį. Bet vienas reportažas mane nustebino.

-Andžela buvo pastebėta Amerikoje. Ją vežė kažkoks vyras į namą. Kas čia dedasi?

Pagriebiau telefoną ir surinkau Zayn numerį.

-Klausau?

-Visi vaikinai. Pas mane. Dabar.-viską išpyliau ir numečiau telefono ragelį. Dieve, jei tai tiesa... Praėjo 13 metų, o ją dabar veža kožkoks vyras į kažkokius sušiktus namus... Mes net laidotuvėse buvom. Ją laidojome. Kas per šūdas? Susinervinęs nenustygau savo vietoje. Į namus sugriuvo visi vaikinai.

-Kas atsitiko, Hazz?-susiraukė Niall.

-Andžela.-sustojau, paėmiau televizoriaus pultelį ir atsukau tuos pačius reporterės žodžius.

-Andžela buvo pastebėta Amerikoje. Ją vežė kažkoks vyras į namą. Kas čia dedasi?

Vaikinai stovėjo šoke. O kai pamatė nuotrauką net turėjo prisėsti.

-Tai tiesa?-paklausė Louis.

-Aš nežinau. Todėl ir pašaukiau jus čia. Man atrodo, kad čia kažkas labai norėjo man pakenkti. Kažkas norėjo pasiimti Andželą tik sau. Kai ją sužeidė prie stadijono ji buvo lengvai sužalota, o daktarą kažkas papirko, kad sakytų, kad ji mirusi. Palaidojom spėju žemes arba akmenis. O ją išsivežė.-susiraukęs bandžiau delioti mintis į logiškas vietas.

-O ji pati negalėjo čia visko suregsti?-pakėlė antakį Zayn.

-Tu girdi ką šneki? Koks sveiko proto žmogus sugalvotų savo netikrą mirtį?-persmelkiau jį piktu žvilgniu. Jis iškėlė rankas pasiduodamas.- mums reikia į ligoninę viską išsiaiškinti. Gauti duokumentus ir pažiūrėti, kas parašyta juose... Bet ką mes 40 metų vyrai padarysime?....

***************************************

-Tėti, tu girdi ką šneki?-susiraukė Benas.

-Benai, klausyk. Yra vilties, kad Andželą mes rasim. Bet ji gali būti blogose rankose. Mums te reikia sužinoti, ar ji gyva. Gal tai didelis melo burbulas. Prašau, apviniok sesutę aplink pirštą, iškovok man laiko, o aš surasiu jos bylą. Viskas paprasta.-su viltimi jam viską išdėščiau. Jis valandėlę pamastė.

-Gerai... Tebunie. Bet jokių moterų šiame reikiale,-susiraukė jis.

-Moterys mums reikalingos.-susiraukiau. Bet pagalvojus, kokios jų kartais scenos būna persigalvojau,- tu teisus. Nereikia mums jų. Tai sutarta.

-Taip, sutarta.-nusišypsojo jis. Su vaikinais ir Benu susėdome į automobilius. Patraukėme į ligoninę. Pirmas įėjau aš. Atsisėdau laukiamajame ir apsimečiau, kad laukiu vizito pas gyditoją. Tada suėjo visi likusieji. Louis dėdę čia paguldė, tad visi nuėjo ten, o Benas prie sesutės. Jis jau su ja flirtavo, o aš patiliukais nusėlinau į duomunetų saugyklą. Įėjąs į ją nustėrau. Čia labai daug duokumentų. Susiradau A raidę. Kas keiščiausia labai greitai radau Andž duokumentus. Atverčiau juos ir pradėjau skaityti.

-Taip taip taip... Persileidimas... Gimdymas... Taip taip taip.... O...-šyptelėjau. Įdėtas lapelis, kur kita likusi duokimento dalis. Nubėgau į 18 sektorių ir taip pat greit susiradau Andž likusią dalį informacijos.

,,Moteris išleista po 2 mėnesių renimacijos. Ją pasiėmė vyras. Daktarui buvo sumokėta, kad šeimos nariams būtų pameluota apie jos mirtį už 100.000 svarų. Moterį išsivežė į Ameriką. Paskutinė jos žinoma gyvenamoji vieta buvo Hirdonso gatvė 16 namas.'''. Viską, kas buvo parašyta nusifotografavau ir išėjau iš saugyklos. Tyliai praėjau pro Beną, duodamas ženklą, kad tuoi paskambinsiu. Išėjau į lauką.

-Klausau,-atsiliepė Benas.

-Kaip su ta sesute? Ar pavyko nukabint nakčiai?-nusijuokiau iš tokių nesamonių.

-Karen, tu ne taip supratai, palauk....-maldavo jis jos. Tada atsiduso ir nuėjo. Numetė ragelį.-ji patikėjo,-nusijuokė.- o kur duokumentai?

-Aš ne toks kvailas, kad su jais taip paprastai išeičiau. Nusifotografavau. Štai, pažiūrėk.-išsišiepiau. Jis paskaitė ir nustėro.

-Mama gyva..?-išlemeno jis.

-Aleliuoja!-sušukau. Jis išsišiepė ir apkabino mane. Iš mašinos išlipo vaikinai.

-Na?-Niall.

-Ką radot?-Louis.

-Paskaitykit,-atkišau telefoną. Kai baigė pažiūrėjo į mane, į Beną ir išsišiepė. Pasididžiuodamas pasakiau:

-Vaikinai, mes važiuojame Andželos į Ameriką.

Na štai :) Ačiū AkvilinaPanda už šią idėją :) Čia buvo paskutinioji primo sezono dalis :) Pradėsiu antrą, kai vaikinai ieškos Andželos po Ameriką. Išsiaiškinsime, kad buvo tas Andželos pagrobėjas. Iki kito sezono: Wolf-in-the-dark.

My princess. My prince (LT) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz