7 dalis.

1.6K 71 3
                                    

***Harry pozicija***

Atsibudau nuo švelnių bučinių. 

-Garbanėle... Mano prince... Man nuobodu... Kelkis, zuiki,- murkė Andžela.

-Labas rytas, princese,- nusišypsojau ir greit užguliau ją bei įsisiurbiau į jos saldžias lupas.

-Dabar jau nebenuobodu,- nusijuokė savo dangišku juoku Andžė,- Ei.. Hazza.. Aš neturiu mūsų nė vienos nuotraukos... Ir tu neturi.. Kaip čia dabar?- vaidino susimaščiuse

-Tai galima greit ištaisyti,- nusijuokiau ir nuo naktinio staletio paėmiau kompiuterį.
Įjungiau kamerą ir pradėjom kvailioti. Darem juokingas grimasas. Buvo ir normalių nuotraukų.

-O dabar įkelsiu į Twitter.- pasakiau. Andžė parodė pačia kvailiausią nuotrauką kokią tik padarėm ir liepė škelt.
Parašiau Morning with love. Andžela nusišypsojo ir pabučiavo.

-Garbanėlee.. Einam valgyt, nes nenoriu mirti iš alkio tavo minkštoi ir šiltoi lovoj,- nusijuokė ji.

-Na jau tau tikrai neleisiu badaut. Einam į virtuvę! Valgyt!!!-sušukau,

-Maistas!!!!- užrekė per namus Niall ir atidarė mano kambario duris,- jūs čia apie maistą? Einam greičiau, arba mirsiu iš alkio.- skubino mus Niall. Su Andžela nuėjom į virtuvę, o ten jau sukosi Zayn su Perrie. Nusijuokiau, nes blynai buvo žiauriai prisvilę.

-Žinot ką, gal duokit man, nes man atrodo, kad sudeginsit visus namus,- nusijuokė Andžela.

-Ačiū Dievui mus išgebėjai,- atsipūtė Perrie.

***Andželos pozicija***

Tešla buvo siaubinga. Žiauria suri ir labai keistos spalvos.

-Ko jūs į tešlą prikrovėt? Ji keistos spalvos ir žiauriai suri. Jūs gal nemokat tešlos padaryt?- nusijuokiau.

-Aš tau sakiau, kad vyno į blynus pilt nereikia ir druskos trijų šaukštų irgi nereikia.- žvairavo Perrie į Zayn.

-Jūs tai duodat,- nusijuokiau.
Išmečiau tą tragišką tešlą ir pradėjau savo, naują ir normalią tešlą. 

-Šiandien eisiu aplankyti Tom. Kas eina kartu?-Paklausiau mušdama kiaušinį į tešlą.

-Aš eisiu,- pritarė Niall stebėdamas kaip gaminu.

-Aš kartu,- mirktelėjo Harry.

-Mes su Perrie šiandien važiuojam aplankyt kapinių. Senelių ir kitų. Tai arba vėliau užsuksim, arba tik ryt.-pasakė Zayn.

-Puiku. Kur kiti miegaliai? Louis, Eleonor, Liam ir Dani?- nusijuokiau.

-Pala, greit prikelsim.- Niall paėmė iš manęs keptuvę kurią laikiau rankoje ir dar šaukštą pasiimė.
Nubėgo į antrą aukštą ir pradėjo rėkt.

-Mus ateiviai puola!!! Durniai kelitės!!! Ateiviai puola!!! Mūsų smegenis suvalgys!!! Greičiau!!!- pradėjo rėkaut Niall, o mes juokemės iki ašarų. Išgirdom, kaip Liam su Dani pradėjo isterikuot. Patikėjo.

-Dieve... Jie patikėjo...-pradėjo juoktis Perrie.
Aš ir gi lūžau. Harry ašaras juoko braukėsi. 

-Niall užsikišk! Jei nori valgyt taip ir sakyk!- pradėjo rėkt Louis.
Visi dar labiau prapliūpom juoktis.

-Nu taigi tyskit savo seksovus šikniukus į apačią. Andže blynų be mano paimtos keptuvės negali kept...-zyzė Niall, o aš tik juokiausi.

-Va. Imk keptuvę ir kepk,- padavė Niall

-Ačiū,- pralemenau dusaudama nuo juoko.
Pradėjau kepti. Harry į mane visą laiką žiūrėjo kaip ir ką darau. Visi buvo svetainėje ir kalbėjosi. 

My princess. My prince (LT) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora