9 Dalis ,, Nepalik manęs''

33 3 0
                                    

- Pradėsiu nuo to, Zayn, kad kai buvom išsiskyrę, man nebuvo lengva auginti Ashley, taip kaip tau atrodo. Turėjau nemažai problemų su ja dėl mokyklos, o Liam, mes bendravom, nedaug, tačiau jis žinojo apie Ashley problemas. - Pradėjo pasakoti Alisha ir su kiekvienu žodžiu, man vis labiau didėjo pyktis. - Vieną dieną, Ashley stipriai prisidirbo mokykloje,  dėl ko turėjau problemų su mokyklos direktore ir vaikų teisėmis. Jie norėjo apie tai informuoti ir tave, nes tu palei dokumentus buvai tuo metu Ashley tėvas, tačiau aš to nenorėjau. Nenorėjau, kad tu žinotum, jog man ir Ashley sunku. Apie tai papasakojau Liam, todėl jis ir pasiūlė perrašyti visišką Ashley globą man ir jam. Sutikau, nes tuo metu tai atrodė geriausia idėja. 

- Ką tu čia nusišneki?! - sušukau ir mačiau kaip ji sudrebėjo, nes pastaruoju metu stengiuosi nieko jai pikto nesakyti. - Staiga po tiek metų sužinau, kad mano biologinė dukra priklauso net ne man, o mano geriausiam draugui ir tu taip ramiai man viską pasakoji?!

- Zayn, nusiramink. Man tuo metu tai atrodė geriausia išeitis, jau sakiau. - Kuo ramiausiai atsakė, bet jos akyse mačiau baimę, didelę baimę, todėl stengiausi nusiraminti ir bent kiek švelniau kalbėti.

- Iš po viso šito cirko, grąžinsi man jos globą. - Tariau ir išėjau iš kabineto. Buvau labai piktas. O pamatęs Liam iš vis nesusivaldžiau ir priėjęs, stipriai jam trenkiau. - Už tai, kad bandei atstoti tėvą mano dukrai. - Piktai pasakiau ir ėjau toliau, link mašinos. Šito aš taip paprastai nepaliksiu, o ta direktorė, už tai, kad taip pasielgė su mano dukra, dar atsiims. Įsivedžiau į navigaciją mokyklos adresą ir išvažiavau. Šį kartą atsiimsi, ponia Milan.

*Alisha POV*

Pažvelgiau dar kartą į veidrodį ir nužvelgiau save, žinau, kad kai Zayn grįš, jau bus vėli naktis, tačiau reikia man išmokti valdyti jo pyktį. Manau jam tai patiks. Apsirengiau drabužius ir išėjau iš kambario. Eidama sutikau Liam, bet jis iškart nusisuko.

- Liam? Viskas gerai? - Paklausiau jo, bet jis nieko nesakė ir nuėjo toliau. Zayn... - Zayn kaltė, kad Liam su manimi nekalba? - Paklausiau Niall ir jis davė teigiamą atsakymą. Zayn ir ką man su tavimi daryti... Pažvelgiau į savo telefoną, kuriame pradėjo šviesti direktorės vardas ir atsiliepiau.

- Jūsų vyras čia ir jis  tikrai ne geriausios nuotaikos, atvažiuokit, greičiau. 

 Greitai griebusi mašinos raktus, išvažiavau link mokyklos. Ilgai netruko kol čia atsiradau ir greitais žingsniais pradėjau eiti link direktorės kabineto, net nieko nelaukusi atidariau duris ir ten pamačiau piktą Zayn ir išsigandusią mokytoją.

- Zayn Malik. - Piktai tariau ir jis iškart atsisuko su piktu žvilgsniu.

- Kaip tu... Tu paskambinai? - Piktu žvilgsniu vėl atsisuko į direktorę. - Mes dar nebaigėm. - Suurzgė ir trenkęs per stalą, griebė man už rankos ir išsivedė iš kabineto.

- Zayn. - Tariau, bet jis nereagavo, todėl išvadavau savo ranką iš jo ir tada jau aš supykau. - Tu kada nors klausysi manęs? Bent kartą? Kiek aš galiu bijoti dėl tavęs, Zayn? Kodėl aš visada turiu tave raminti? Kodėl? - pradėjau šaukti ir jutau kaip akyse kaupiasi ašaros ir tai paveikė Zayn, nes jo veidas iškart tapo liūdnas, o akys vėl grįžo į rudas ir nekaltas. 

- Eii, ramiai. - Tiek tepasakė ir stipriai mane apkabino. - Atsiprašau... Tiesiog nevaldau savęs, o tas faktas, kad Liam teisėtas Ashley tėvas, mane dar labiau pykdo. 

- Zayn, aš tau viską paaiškinau, kodėl jis turi tokias teises, viską paaiškinau ir tarp manęs ir jo nieko nebuvo, kodėl tu pyksti? - Toliau verkiau, nepakeldama akis į jį. - Man skauda, Zayn...

- Ššš, nusiramink... - Dar stipriau apkabino mane ir pakėlęs, nusinešė į mašiną. - Atsargiai, - tarė ir pasodino mane į savo mašiną, o pats atėjęs iš kitos pusės atsisėdo į vairuotojo vietą. - Atsiprašau... - Tiek tepasakė ir paėmęs mano ranką, pabučiavo. - Važiuojam namo?

- Mhm... - Tiek tesugebėjau atsakyti ir nusivaliau ašaras. - Mano mašina ten, - tariau, bet jis tik pasakė, kad ją paims jo žmogus. Visą kelią namo žiūrėjau pro langą, o grįžus namo, iškart nuėjau į lovą. Norėjau pamiegoti, bet iš paskos atėjęs Zayn, atsigulė ant manęs ir pasidėjo galvą man ant krūtinės.

- Nenoriu tavęs skaudinti, tačiau taip pat ir nežinau kaip valdytis... - Tarė ir pajutau, kad jis verkia, todėl pradėjau glostyti jo plaukus. - Nežinau kaip valdytis, Alisha, nežinau... Tačiau tuo pačiu ir nenoriu tavęs skaudinti, bet ir nenoriu tavęs paleisti, noriu, kad būtum su manimi, noriu, kad padėtum man susitvarkyti su savimi, tiek tenoriu... Todėl prašau, nepalik manęs...

- Nepaliksiu, bet turėsi stengtis, žinai tai. - Tariau ir pabučiavau Zayn plaukus, dėl ko jis iškart pakėlė galvą ir pabučiavo mane į lūpas.

- Žinau. - Pasakė lyg nusikaltęs vaikas ir vėl pasidėjęs galvą man ant krūtinės, užmigo.

My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )Where stories live. Discover now