22Dalis,, Hey?"

155 5 0
                                    

Nu ką, sugrįžau ☺. Istorijos tęsiasi.

**Alisha POV **
Jau praėjo dvi dienos, kai Zayn nematau. Pasikeičiau numerį, nes daug kas skambinejo. Grįžusi vakar šalia namų pamačiau tamsią mašiną. Joje sėdėjo dvi merginos, ir tik vėliau jas pažinau. Tai buvo Tami ir Luka. Jos mano vaikystės draugės. Prisimenu tas dienas kai namo negrizdavom iki paryčių, ir tėvai nieko nesakydavo nes žinodavo kur būdavom. Turėjom susiradusios apleistą namą, kuriame visada būdavom. Aišku, kai pamatydavo mus ten aplinkiniai skambindavo policijai, nes tame name negalėjo niekas lankytis. Dėl to mus ir spėjo įsiminti policininkai. Tame name būdavo visokių senų daiktų, kurie mums patikdavo. Grįžtant prie dabarties, su Tami ir Luka susitarėm susitikti rytoj vakare. Rytoj penktadienis, todel ir bus smagiau. Zack'a paliksiu su aukle arba Nicolle. Zayn Zack'o tikrai neberas, per tas dvi dienas spėjau persikraustyti į kitą miestą, kuris yra gan toli nuo Zayn. Nesakau kad atskirsiu Zayn nuo Zack, jie   laisvai galės matytis. Tiesiog, kai jie matysis, manęs nebus šalia. Aš juos priziuresiu iš toliau.
kadangi vis dar gulėjau lovoje, nusprendžiau nueiti į dušą. Nuėjusi į dušą issivaliau dantis ir išsitiesinau plaukus. Plaukus susirisau į kuoda. Išėjusi iš vonios susiradau švarius rūbus ir greit juos apsirengiau. Tai buvo plėšyti džinsai ir crop top'as. Dar karta nužvelgusi save veidrodyje išėjau iš kambario. Nusileidau žemyn ir nuėjau pažiūrėti kaip Zack. Jis vis dar miegojo, todėl nutariau nezadinti ir nueiti pasidaryti valgyti. Nuėjusi į virtuvę, uzsikaiciau arbatos. Laukiant kol ji užvirs, pasiėmiau telefoną ir ėjau į instagrama, Twitter. Ties Twitter naujienų ir sustojau. Na ką, būsiu populiari... Visos naujienos ėjo tik apie mane ir Zayn...
" išsiskyrė Alisha ir Zayn??,,  " negali būti, Zayn neteko mylimosios?!"
Žiniasklaida nemiega... Tai tikrai pakenks Zack. Bet tikiuosi jog po kiek laiko viskas užsimirš. Dar šiek tiek pabuvau Facebook ir susilaukiau skambučio iš Jade. Thank you very much...  Abejojau ar atsiliepti, bet atsiliepiau...
A: klausau?
J: Alisha!
A: taip, aš. Iš kur gavai mano numerį?
J: ou, tu nežinojai... Tavo numerį paplatino kažkokia Luka. - Luka?! Negali būti!!
A: cha, tu meluoji
J- visiškai ne, įsijunk tv. - Nieko nelaukusi padėjau ragelį ir nuskubėjau prie tv.
Įsijungiau reikiamą kanalą ir pamačiau Luka. Taip, Luka... Žurnalistė jos klausė ar tikrai aš taip galėjau padaryti. Ji atsakė jog ne. Apie ką jos kalba?! Dar kartą pagriebusi telefoną paskambinau Jade 
A: apie ką jos kalba?!
J: kažkas suklastojo nuotrauką jog palikai Zack vieną mašinoje ir jo nesirūpini
A: ką?!
J: nebijok, Zayn jau aiškinasi kas suklastojo nuotrauka.
A: aišku, visad Zayn...
J: tu džiaukis jog nelieki viena tokiom minutėm...
Nieko nelaukusi numečiau ragelį ir uzsirakinau duris. Kas tai paskleidė?!
Netrukus išgirdau mašinos garsą, kas ten?
Pastebėjau iš mašinos išlipanti vyrą, jis buvo aukštas, maždaug 25metu, su kostiumu. Jis buvo užsidėjęs juodus akinius, todėl akių nemačiau. Jis ėjo link namo durų. Ne už ilgo išgirdau durų skambutį. Nuėjau atidaryti.
- HEY - tarė ir nusiėmė akinius. Negali būti...

My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )حيث تعيش القصص. اكتشف الآن