**24**

70 4 0
                                    

Pažvelgiau į Zayn ir išgirdau vėdėjo balsą per garsiakalbį.
- Ponai, kas nors prisimenat mūsų klubo geriausią šokėją, nuo kurios visi išeidavom ,,susigūžę"? - pradėjo kalbėti vėdėjas ir aš pažvelgiau į sceną. Gal ir nebus taip lengva, kaip maniau. - Ponai, ji grįžo. Kviečiu ant scenos pačią Ali! - sušuko ir pasigirdo plojimai, bei švilpaujimai.
- O tu nepamiršai mano slapyvardžio Doni. - Nusijuokiau ir jis nusišypsojęs, bei palinkėjęs sėkmės, nuėjo atsisėsti. Užlipau ant scenos ir pradėjau savo šou.

** Po 3 minučių **
Tos 3 minutės atrodo truko amžinybe... Viskas pavyko, todėl dabar tiesiog sėdžiu ,,savo" kambaryje ir galvoju kaip gauti Dylan pasitikėjimą.
- Po 5 minučių ateis klientas, nieko nepridirbi. - Sumurmėjo apsauginis ir išėjo. Klientas? Po velnių, tai nebuvo mano plane! Nubėgau į vonią ir susirišau plaukus į aukštą kasą. Norėjau susirasti ką nors, su kuo galėčiau apsiginti, bet nespėjau. Jis atėjo...
Pažvelgiau į jį ir pasibaisėjau. Girtas, vos pastovi ant kojų, piktas ir apsirūkęs.
- Kalė. Atsiduosi savo noru ar reikės sumušti? Juk prisimeni kas buvo paskutinį kartą, kai manęs neklausei? - Aš jo nekenčiu... Visą laiką bandydavo lysti prie manęs, bet pabėgdavau, o kai surasdavo mane, sumušdavo. Jam niekada nepavyko manimi pasinaudoti, neleisiu ir šįkart.
- Dink iš čia. - Pasakiau ir jis pradėjo eiti link manęs, bijau jo...
- Ką sakei? Dingti? Svajok. Girdėjau su Malik susidėjai? Dar ir vaikų padovanojai? Tu mano. Aš turėjau būti tavo pirmasis, o ne suknistas Malik! - ėjau kuo toliau nuo jo, kol mano nugara nesusidūrė su siena. Po velnių, ką man daryti? - O dabar, šiek tiek pažaisim. - Tarė ir nuplešė mano maikę nuo kūno, niekaip negalėjau pasipriešinti, jis buvo žymiai stipresnis už mane... Leidau ašaroms tekėti mano skruostais, kol jis bučiavo mano kaklą, o aš vos laikiausi neapsivėmusi, nes jaučiausi šlykščiai. Staiga pajutau, kaip kūnas patraukiamas nuo manęs ir išvydau susierzinusį Zayn, Harry, Liam ir kitus.
- Tu šunsnuki! - sušuko Zayn ir pradėjo mušti Dylan. Nieko nedariau, tik stovėjau ir nedrįsau niekam pažiūrėti į akis, jaučiausi lyg šiukšlė. Šiukšlė su siela... Pajutau rankas ant pečių ir išgirdau Harry balsą, liepantį eiti su juo. Ėjau su Harry ir nereagavau į nieką, kol kelio nepastojo Kate.
- O, štai ir kalė, na kaip? Patiko Dylan? Kaip matau neblogai pasidarbavo - nusijuokė ir aš pati nesupratusi iš kur pas mane atsirado jėgos, trenkiau jai į veidą, jog ji net atsijungė. Jaučiau Harry žvilgsnį, bet vis dar nedrįsau pažvelgti į jį. Keista, bet Harry visą laiką, kol ėjom link mašinos, tylėjo ir nieko man nesakė. Atsisėdau mašinoje į galą ir Harry man padavė pledą. Susisukau į jį ir stengiausi užmigti.
Pramerkiau akis, nes atpažinau Zayn kvepalus.
- Mažyte, - pabučiavo mano kaktą - palauk. - Tarė ir nusiėmęs savo megztinį, davė man. Užsidėjau, nes buvau tik su liemenėle ir pledu... Prisiglaudžiau prie Zayn ir užmerkiau akis.

- Mamytė grįžo. - Išgirdau Zack balsą ir Ashley krykštavimą. - Ša, tyliau, tėtis sakė jos netrukdyti, nes mamytė labai pavargusi. Einam į svetainę, dėdė Harry ten, pažaisim. - Girdėjau dar jų žingsnius ir tyliai uždaromas duris. Atsidusau ir atmerkiau akis. Buvau mano ir Zayn kambaryje. Pažvelgiau į lovą ir supratau, jog čia šlapia. Pakėliau kaldrą ir trenkiau sau per veidą. Pačiu laiku... Atsistojau iš lovos ir pasiėmusi visą patalynę, išnešiau į vonią, skalbti. Susitvarkiusi ir parėjusi į kambarį, sutvarkiau lovą ir pažvelgiau į veidrodį, atrodau tragiškai... Pasiėmiau iš spintos drabužius ir nuėjau į vonią. Nusiėmiau Zayn megztinį ir pasišlykštėjau savimi. Perbraukiau per krūtinę, kuri buvo mėlyna... Net nepajutau kaip pradėjau verkti.
- Eii, - pajutau šiluma už nugaros ir stiprų apkabinimą. - Mažyte. Kas?
- Nekęnčiu savęs... - Sumurmėjau ir Zayn mane pabučiavo.
- Nesakyk taip daugiau, skaudini. Mėlynės ant tavo krūtinės, tik įrodo, kokia tu stipri. - Pasakė Zayn ir pakėlęs mane, nunešė atgal į lovą. - Jau sutvarkei? - nusijuokė ir aš užsidengiau rankomis veidą. Kodėl jis visada mane gėdina?
- Baik. - sumurmėjau ir pajutau šiltus patalus po savęs. Zayn atsigulė šalia ir priglaudė mane prie savęs.
- Miegok Mažyte. - Išgirdau jo žodžius prieš man pasineriant į miegą.

My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )Where stories live. Discover now