18Dalis

154 8 2
                                    

- Sveiki, aš Zayn. Alishos vyras ir Zack tėvas.

Ką jis čia veikia?!

- labas, - pasisveikino Lucy, - Alisha, nesakei , kad turi vyrą.

-Jis ir - norėjau užbaigti bet mane nutraukė Zayn, uždėdamas savo ranką ant mano kelio ir pradėdamas pats kalbėti.

- Taip, ji visada pamiršta paminėti svarbius dalykus

- Vis dar ta pati Alisha - nusijuokė Katelyn.

- Gal sakau eime pasivaikščioti paplūdimiu? - Paklausė Adam ( Lucy vyras)

- Jūs eikit, aš pabūsiu čia. - nusišypsojau ir palaukiau kol jie nueis. - Ką tu sau manei čia atvažiuodamas ir pareikšdamas jog esi mano vyras?! - sušukau

- Nepyk už tiesą, bet kiek žinau mes oficialiai vis dar vyras ir žmona, o Zack taip pat su mano pavarde.

- Ką?! kaip?! - išviso sutrikau jau.

- Tavo planas atimti Zack pavardę, ir mumis išskirti, nepavyko. Mes einam prie jūros, eini kartu?

- Su tavimi savo sūnaus tikrai vieno nepaliksiu - pasakiau piktai ir atsistojau nuo kėdės, tą patį padarė ir jis tik lėčiau nes jis turėjo pasisodinęs Zack sau ant kelių.

- Einam? - paklausė ir apkabino mane per liemenį nuo ko aš žiauriai susinervinau, - vaidink tik

- Neaiškink - tariau ir paėmiau Zacko mažą rankutę, kad padėčiau eiti.

Prisiekiu, iš toli atrodėm kai tikra šeima, bet tai tik vaidyba. Suknista Zayn vaidyba... Nors ir žinau, kad jis nevaidina bet stengiasi to neparodyti.

**Zayn POV**

Kaip gera vėl Alisha ir Zack turėti šalia savęs, nors ir per vaidyba... Norėčiau, kad tai būtų tikra o ne vaidyba. Aš jų abiejų pasiilgau. Aš, Jade nieko nežinojom apie tai ką jie nori padaryti. O kai Alisha viską pasakė prieš išeidama,aš jų vos neprimušiau. Kaip jie aplamai turėjo tokią mintį?! Gi žino,jog aš juos labiausiai branginu... Ėjom paplūdimiu palei pat jūra, kai vanduo aptaškydavo Zack kojytes, jis pradėdavo džiaugtis. Mačiau kaip Alisha vos laikosi nepravirkusi ir dėl to man velniškai skauda širdį. Prisitraukiau ją arčiau ir sužnabždėjau:

- Nepravirk

- Koks tavo reikalas? a? Lyg rupėčiau tau... Tau rūpi tik Zack, tai juo ir rūpinkis. Nors ir tai abejoju ar jis tau rūpi - tarė ir paėjo toliau nuo manęs. Velnias, kodėl su ja visada būna taip sunku? Zayn, susiimk. Tu privalai jos atsiprašyti, jeigu nori turėti tobulą šeimą...

- Alisha, - tariau ir priėjau arčiau. - Aš atsiprašau... Tų žodžių neturėjo būti aplamai niekada mūsų gyvenime, atsiprašau. Aš tik noriu turėti tobulą šeimą, o ta tobula šeima esat jūs. Aš kaip ir Jade nieko nežinojom apie jų planą. Kai tu išvažiavai aš vos neprimušiau Harry ir Niall, nes jie du viską sugalvojo o kitus papirko... Atleisk man - viską išsakiau ir mačiau kaip Alishos skruostu rieda ašara. Negaliu žiūrėti kaip ji verkia, prisitraukiau ją arčiau ir pabučiavau...

** Alisha Pov**

Nesusivaldžiau ir atsakiau į bučinį, man jo taip reikėjo... Prisimenu kai su Zayn išsidirbinėdavom. Mėtydavomes iš maisto ir visokių kitų dalykų. Prisiminusi tai, nusišypsojau ir galiu garantuoti jog Zayn matė.

- Atleidi? - paklausė dar kartą ir nustatė šuniuko akytes.

- Taip - nusijuokiau ir šokau jam į glėbį ir Zack pradėjo ploti mums savo mažomis rankutėmis, kaip jis greitai mokosi.

- Alisha, Zack, Zayn! Eime valgyti - sušuko Katelyn kaip mama.

- Ateinam! - sušukau atgal

- Kodėl neatsiliepi į Jade skambučius? - paklausė kai man vėl pradėjo ji skambinti

- Nežinau, tiesiog.... nenoriu

- Atsiliepk, nagi. - paragino ir atsiliepiau. Ji atsiprašinėjo ir girdėjau kaip verkė. Atleidau jai, ir susitarėm susitikti rytoj 13h pasišnekėti.

Visas vakaras buvo tobulas. Visi juokiames kai Zack bandė valgyti maistą, bet vis nepavykdavo. Zayn kopija, jei nenori tai ir nevalgo.

- Mums jau laikas - tarė Dylan kai pamatė jog Katelyn beveik miega.

- Mums irgi - tarė Lucy.

- Mums visiems laikas namo - tariau ir pažiūrėjau į vaikus.

Atsisveikinom su visais ir ėjau link savo mašinos, bet Zayn mane sustabdė

- Parvešiu, nes jaučiu jog tu užmigsi važiuodama - nusijuokė

- O kaip mano mašina?

- Rytoj ryte paprašysiu kad apsauginiai parvažiuotu su ja.

- Gerai. - tariau ir Įdėjau Zack į kėdutę bei prisegiau, jis jau beveik miegojo todėl apklojau jį su antklodę o pati atsisėdau į priekį. Pripažįstu, keista po tiek daug laiko vėl sėdėti su Zayn vienoje mašinoje ir turėti nuostabią šeimą. Važiuodama net nepajutau kaip užmigau.

**Zayn POV**

Atsisukau į Alishos pusę, bet ji jau miegojo, nusišypsojau iš tokio vaizdo. Privažiavau jos namus, gaila jog teks vėl issiskirti. Užgesinau mašiną ir nuėjęs iki durų jas atrakinau. Paėmiau Zack ir Alisha ir nunešiau juos į kambarius. Zack paguldžiau ir apkamšiau jog nesušaltų. Nuėjau į Alishos kambarį ir ją paguldžiau, jau norėjau eiti, bet ji mane sustabdė:

- pasilik. - atsisukau pasižiūrėti ar man nesivaidena, nesivaidena.

- Gerai, - tariau ir atsiguliau šalia jos ir apkabinau, ši naktis ir diena viena tobuliausių.

My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )Where stories live. Discover now