**Jade POV**
-Dabar taip,-pirmoji prakalbo Alisha- aš jumis pasitikiu ir atsimenu,tiesiog paprašiau daktaro jog jums biski pameluotu. Dėl Zayn... Aš noriu susikurti naują gyvenima, be jo... Prizadekit kad niekas be jūsų daugiau nežinos apie šitą nesąmone kurią pasakysiu dabar.
- Prizadam
- Aš isiveliau... Isiveliau ant tiek jog jums visiems kyla pavojus dėl gyvybių, o ypač Zayn. Nenoriu jūsų prarasti, todėl turėsiu išvykti. Nežinau kada grįšiu. Gal po 3-4 metų... Žinau, bus sunku, bet privalau. mudu privalom... - Pasakė ir pridėjo ranka prie pilvo. Ji... Ji laukiasi?!
- ką turi omeny sakydama,, mudu"? - Paklausė Harry, jis ką rimtai Nemato?
- Aš ir mano, tiksliau mano ir Zayn kūdikis.
- Atleisk, bet privalau pasakyti Zayn jog laukiesi... - Pasakiau ir Alisha iškart atsisuko į mane.
- Gerai- atsiduso- suprantu tave, bet tik apie tai, daugiau nieko kad ir kaip maldautu...
- Kada išvyksti?
- Kai israsys, maždaug po 3 dienų.
- Bet tu supranti jog kai isvyksi jie ims tavęs ieškoti? Tu sukelsi dar didesnį pavojų ne tik sau, bet ir kūdikiui. Tu atsakinga už dvi gyvybes, nepamiršk. - Pasakė Louis.
- Tau geriausiai būtų likti čia- pasakė susikrimtes Niall.
- Privalau išvykti. Galėsim karts nuo karto susiskambinti per Skype. - bandė paguosti juos Alisha
- Bet ką tu Pasakysi Zayn? Jis nepatikės jog tu išvykai be priežasties ar dėl to jog nori pailsėti nuo visko, o ypač kai sužinos jog tu laukiesi.
- Nežinau, nežinau - tarė- sugalvosiu ką nors.**Niall POV**
žinau kad Jade bus sunku, bet aš pasakysiu viską Zayn. Bet padarysiu taip jog jis ant jos nepyktu ir neissiduotu jog žino tiesa.**Alisha pov**
Dar valandą kalbėjausi su draugais ir jie išvažiavo. Jau buvau užmieganti, bet kažkas pradare duris. Iš pradžių pamačiau tik labai didelę rožių puokste bet vėliau ir pati Zayn. Būčiau sokusi jam į glėbį, bet gi jis nežino jog nepraradau atminties, o gal žino?
- Kad ir neatsimeni manęs, vistiek nutariau atnešti tavo mėgstamiausių rožių.
- am, ačiū - tariau ir norėjau atsisėsti bet Zayn buvo pirmesnis, padėjo man.
- Tikrai Manęs neatsimeni? - Paklausė ir jo akyse mačiau viltį.
- Tikrai ne- tariau kad ir kaip skaudu būtų.
- Aš jau eisiu - tarė. Taip, štai ir tas tikrasis Zayn, mato kad tuoj neišlaikys ašarų, šalinasi.**Zayn pov**
Aš noriu ją turėti savo glėbyje, bet negaliu. Negaliu! Turiu susirasti Jos daktarą ir viską išsiaiškinti! Daejau iki daktaro kabineto ir norėjau daryti duris, bet kažkokia seselė išėjo iš jo kabineto. Iškart pasipūte, echh lyg aš į ją žiūrėčiau
- Kažko ieškote jaunuoli? - Maloniai Paklausė
- daktaras yra?
- Jis išvažiavęs, jo nebus 2 savaites.
- Aišku, ačiū. - Tariau ir nuėjau. Tai ką taip išeina jog turėsiu laukti 2 savaites? ne, tikrai nelauksiu 2 savaičių. Pajutau vibruojant telefoną kišenėje, išsėmiau, skambino Jade
**pokalbis**
Z: taip?
J; Zayn, reikia pasikalbėti.
Z: apie ką?
J: apie Alisha.
Z: kur kada?
J: toi pačioi vietoi kaip ir visada, 11 valandą rytoi ryte.
Z: gerai.Dabar dar labiau man neduoda ramybės tas daktaras, ir tai apie ką norėjo pasikalbėti Jade.
Nuėjau prie Alishos palatos, tyliai padariau duris jog ji nepabustu ir įėjau vidun. Ji miegojo. Ji tokia miela kai miega. Priėjau prie jos lovos, ir atsisėdau ant kėdės. Pasiėmiau jos ranką į savo ir atsisėdęs stebėjau ją. Nejučiomis užmigau.
**Ryte**
Atsibudau kai Alisha bandė ištraukti savo ranką iš manosios. Nusišypsojau kai jai nepavyko.
- Paleisk nuuu- suzyze.
- Kas už tai?
- Nieko - parodė liezuvi.
- Gerai, gerai - nusijuokiau.
- Neknark naktį- pasiskunde- vos miegojau
- Atsiprašau - vaidinau nusikaltusi
- Atleidžiu - nusijuokė.
- Tuoj 11, turiu važiuoti. Sutvarkes reikalus atvažiuosiu - tariau ir atsisveikinęs išvažiavau.
Išsiunčiau Jade žinutę jog atvažiuoju.
Atvažiavęs į sutarta vieta mačiau Jade.
- Taigi apie ką norėjai paiskalbeti? - Paklausiau atėjęs.
- Alisha... Ji
YOU ARE READING
My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )
Fanfiction**LA**** Pagaliau atskridom. Dėja skrydis buvo pats bjauriausias mano gyvenime, nes kartu tuo pačiu lėktuvu skrido Zayn. išėjusi iš oro uosto, nuėjau iki savo mašinos kurią atvairavo mano pakalikai. Taip aš ir vėl grįžau prie senų laikų kai...