**27**

68 6 0
                                    

Atsikėliau nuo telefono skambesio. Pažvelgiau kas skambina ir atsiliepiau.

- Ko? - paklausiau, nes buvau pikta kadangi neišsimiegojau.
- Galiu miegoti šianakt pas jus? Niall ant manęs supyko labai ir nenoriu viena su juo būti.
- Gerai, gali, o dabar leisk man miegoti. - Tariau ir padėjau ragelį.

- Kas skambino? - paklausė Zayn ir prisitraukė mane arčiau savęs.
- Jade, ji miegos šianakt pas mus. - vos pasakius tai, Zayn atsitraukė nuo manęs.
- Nenoriu, kad ji miegotu pas mus. - Sumurmėjo ir aš susiraukiau. Juk ji mano draugė, kodėl jis nenori jai padėti?
- Kodėl to nenori? - paklausiau ir prisiglaudžiau prie jo.
- Tiesiog, Niall tikrai nenori, kad ji miegotu kažkur kitur, kai jie susipykę, nes nuo to bus tik blogiau. - sumurmėjo ir apkabino mane.
- Tik vieną naktį. Prašau, Zayn. - Padariau šuniuko akytes ir jis atsiduso.
- Na gerai, bet tik šianakt. - Pabučiavo man į kaktą ir aš pasiemiau Zayn telefoną.
- Ei, ką darai? - Paklausė ir susiraukė.
- Atrakink.
- Ne, duok. - Atėmė ir aš susiraukiau, ką jis slepia nuo manęs? Atsikėliau iš lovos ir nuėjau į dušą. Jis mane stipriai sunervino...
Nusiprausiau ir tyčia nuėjau nuoga į miegamąjį. Ėjau lėtai link spintos ir jaučiau Zayn žvilgsnį į mano kūną. Priėjusi prie spintos, viską dariau lėtai. Pasiėmiau trikotažą, aptemptą suknelę ir apsivilkau.

- Niekur tu taip apsirengusi neisi. - Suurzgė Zayn ir nusišypsojau.
- Neisiu? Kas sakė, jog klausysiu tavęs? - nepažvelgiau į jį ir išėjau iš kambario.
Lipau laiptais ir išgirdau durų skambutį. Turbūt Jade. Vos spėjau atidaryti duris, buvau stipriai apkabinta.
- Tu mane uždusinsi. - Sumurmėjau ir įkvėpiau oro.
- Gerai gerai. - Nusijuokė - kur Zayn? Tebemiega?
- Miega. Einam, parodysiu kur miegosi. - Tariau ir ji pradėjo sekti mane. Jos kambarys buvo netoli mano ir Zayn.

Atidariau kambario duris ir praleidau ją eiti pirma.
- Wow - tarė įėjusi ir apsižvalgiusi. - Tobulas kambarys.
- Žinau, Zayn rinko dizainą, įsikurk, o aš einu padaryti ką nors valgyti. - Išėjau iš jos kambario ir atsitrenkiau į kietą krūtinę.
- Blemba... - sumurmėjau ir norėjau eiti, bet Zayn prirėmė mane prie sienos.
- Turim pasikalbėti apie Jade. - Tarė ir norėjo imti mane už rankos, bet atsidarė durys ir išėjo Jade.
- O, labas, Zayn. - Pasisveikino ir priėjusi prie Zayn, apkabino jį. Piktai pažvelgiau į Zayn, o jis tik žiūrėjo rimtai į mane.
Nieko nesakiusi, nuėjau į virtuvę. Nekęnčiu jų abiejų...

My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )Onde histórias criam vida. Descubra agora