Jau ziojausi sakyti koks jis asilas ir panašiai, bet staiga...
Bet staiga pasigirdo šūvis ir netoli mūsų praskrejanti kulka.
- greičiau, bėgam! - Sušuko Zayn ir pradėjom bėgti.
- Kas čia po velnias buvo? - paklausiau Zayn kai išėdome į mašiną.
- Neapsimesk kad nežinai, domėjausi tavimi. Kai tu pasitraukiai iš mafijos, vos ne visi ten buvę nariai buvo nušauti.
- Ką?!
- nebijok, tavo draugas Jame liko gyvas, nes buvo su nepersaunama liemene. Gal žinai kieno mafija issaude juos ir dabar ką tik kėsinosi į mus?
- tai Dylan gauja. Ji nuo pat tada kai atsisakėm jų pagalbos trukdo mums ir bando visaip sužlugdyti.
- Dylan? Kokia pavardė?
- Wen.
- Negali būti. - Jau Pašnibždomis tarė Zayn
- Kas?
Jis atsisuko į manę su vilties kupinomis akimis
- Aš jį pažįstu.
- Oh, tai bus sunkiau man jį dabar patraukti iš gyvenimo visiems laikams.
- Really?
- Yes, Malik. Aš jį pašalinsiu. Nuvežk manę iki sandėlių.
Jis tik palinkciojo galvą ir užvedė variklį. Na ką, Dylan. Saugokis.Kai jau buvome prie sandėlių mane pasitiko Jame.
- O labas, nesitikėjau tavęs čia išvysti - priėjo prie manęs Jame ir draugiškai apkabino
- Na taip, nemaniau jog dar kada nors čia atvažiuosiu. Bet matai, Dylan nori vėl žaisti. Kėsinosi į manę su Zayn. Reiks prisiminti senus laikus ir vėl įsitraukti į mafiją.
- Vienas už visus....?
- Visi už vieną.
- Na ką Dylan, gali pradėti saugotis.
Nusijuokėm, pasiėmėm visko ko gali prireikti ir pasišalinom iš sandėlių jog niekam nekiltų įtarimų kad senoji Vendetta sugrįžo.
**Dylan pov**
Jau praėjo kelios dienos, kai nebematau nei vieno iš vendettos narių, turbūt visi mirė. Na ką, reikės patraukti ir pagrindinę vadę.
- Bose! - Įbėgo pro duris tekinas ir uždusęs pakalikas.
- Kas nutiko?
- Namas apsuptas, visus po kelis žmones issaudo, neina niekaip pasišalinti iš čia. Bijau jog mirsime.
- Ką?!
Išgirdau šūvį ir sustingau. Už pakaliko išvydau tai ko mažiausiai norėjau tikėtis matyti per pastaruosius 8metus.
- Liam - susnypsciau.
- Labas ir tau, Dylan - pašaipiai nusijuokė ir užtaise ginklą.
- neišdrįsi. - Nusijuokiau.- Tu nuo pat mažų dienų bijodavau netgi musę užmušti
- Nebeesu tas Liam kurį užauginai, laikai keičiasi kaip ir mes patys. Sudie, Dylan. Geros tau keliones į pragarą iš kur ir atkeliavai. - nusijuokė ir nuspaude gaiduka.
- Liam, palauk! - Is kažkur isdyges Zayn jį sustabdė
- Kas? Dėlto asilo aš neturėjau vaikystės, dėlto asilo aš netekau visko. Laikas jam nešdintis į pragarą.
- Palauk, Liam. Šitą asilą noriu skaudžiai nukankinti, o ne nušauti tai jam būtu per lengva mirtis. - Iš kažkur išdygo ji.
Jau norėjau sušukti kai staiga...
****************
Autorės žodis
Labuka, štai ir antra dalis. Ši dalis trumpesnė nei pirmoji, nes labai skubu ir dėlto gal būt gavosi pieva, bet any way, kita dalis bus geresnė ir ilgesnė.
Gero likusio vakaro! 😍😘
YOU ARE READING
My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )
Fanfiction**LA**** Pagaliau atskridom. Dėja skrydis buvo pats bjauriausias mano gyvenime, nes kartu tuo pačiu lėktuvu skrido Zayn. išėjusi iš oro uosto, nuėjau iki savo mašinos kurią atvairavo mano pakalikai. Taip aš ir vėl grįžau prie senų laikų kai...