31 Dalis

115 3 0
                                    

**Jade POV**

Man visiškai nepatiko, tai ką Louis su Harry sugalvojo, mes merginos buvom prieš, bet jiems tai nerūpėjo. Zayn su Alisha jau išvažiavę į mūsų bendrus namus, kuriuose yra ir Zack, todėl nutarėme jiems netrukdyti ir važiuoti į kavinę pavalgyti. 

- O jūs tikit, kad jie susitaikys? - paklausiau, nes visi tylėjo ir tikrai buvo nesmagu, nes tyla mane žudo.

- Tikėkimės. Jie vieni juk iš mūsų turi sūnų, jie daug kartų pykosi, bet susitaikė. Tikėkimės jog viskas bus gerai. - dėja, bet aš manau kitaip. Po velnių! Juk Alisha žino, kad aš labai myliu Zayn tik tai slepiu nuo kitų! Zayn bus mano, arba kitaip mano vardas ne Jade!

**Alisha POV**

Kai grįžom namo, aš labai daug galvojau apie Jade. Ji juk myli Zayn ir ne kartą man apie tai sakė. Aš jos nenoriu įskaudinti, bet nenoriu įskaudinti ir Zayn bei Zack. Zayn ir Zack - jie mano šeima, o Jade, ji privalės susitaikyti, nes Zayn aš jai neatiduosiu. 

- Mamyte! - pradėjo krykštauti Zack'as kai pamatė kažką pro langą. Neturėjau suvokimo kas ten galėtų būti, juk Zayn apačioje.

- Zack'ai kas ten? - paklausiau nes tikrai tingėjau keltis iš lovos, kad pažiūrėčiau pro langą.

- Ten kažkokia juoda mašinytė su kaukėtais žmonėmis kaip iš filmo! - pala ką?! greitai čiupau Zack'ą ir susiradusi ginklą nuskubėjau į apačią. Ten jau radau pasiruošusį Zayn.

- Pastebėjai ir tu? - paklausė Zayn kai pamatė jog turiu rankose ginklą, neatsakiau tik palinksėjau galva taip duodama atsakymą ,,taip''

- Ką darysim su Zack?

- Regis žinau vietelę kur jo neras. Zack'ai žaidžiam slėpynių? Tik tu turėsi būti tyliai ir saugotis, kad tavęs nepastebėtų svetimi žmonės.

- Žaidžiam žaidžiam! - suplojo rankytėmis ir Zayn jį išsivedė į rūsį, kuriame buvo mažas liftas kelti daiktams.

- Paslėpei? - paklausiau kai jis parėjo.

- Taip. Jie ateina, saugokis. - perspėjo Zayn ir pasislėpiau. Netrukus į namus įsilaužė kaukėti žmonės, kurie tikrai nebuvo nusteikę gerai.

- Ieškokit jo! - sušuko iki kaulų žinomas balsas. Pastebėjau pro langą, kad atvyko Harry bei kiti, jie pamatę atidarytas duris iškart pasiruošė ir stengėsi niekuo nepastebėti ateiti.

- Ko ieškot? - išdygau prieš juos ir paleidau kelis šūvius. Dėl mano tokio poelgio Zayn taip pat turėjo išlysti ir padėti man.

- O, štai ir jie patys. - šlykščiai nusijuokė ir bandė artėti link manęs. Zayn jau norėjo šauti į jį, tačiau sulaikiau.

- Kaip matau nepasimokei?

- Nei kiek. O žinai, man visai patiko kai vadovavai mafijai, buvo su kuom pasišaudyti. - rado kada priminti mano praeitį...

- Galvoji kažką įrodysi prikišinėdamas mano praeitį? Prisimink, kas nužudė tavo sesę? Ne aš? Oi, atleisk, tu gi pats ją norėjai nužudyti.

- Nedrįsk. jos. prikišinėti! - bandė šauti į mane tačiau nepataikė.

- O ji taip tave mylėjo, kad atrodė net savo nekaltybę paaukotų, kad tik tu liktum gyvas. Ach, tokią gerą sesę turėjai, ir vistiek jos nesaugojai.

- Dar žodis, ir tu lavonas! 

- Jei kas šiandien bus lavonas, tai tik tu. - Išsitraukiau ginklą ir šoviau, kiek keistoka, kad pataikiau ten kur ir reikėjo. Į širdį. Man nereikia liudininkų dėl mano nešvarios praeities. Su mano šūviu į namą įsiveržė ir Harry bei kiti. Išgabenę lavonus iš mūsų namų puoliau į rūsį. 

- Mamyte! - sušuko Zack, jis verkė. Greitai jį išėmiau iš lifto ir parsivedžiau į namą.

- Kaip tu? -paklausiau ir jis nieko neatsakęs puolė man į glėbį. 

- Jie. jie. jie buvo ten, ir matė mane, jie pradėjo artėti prie manęs, tačiau Jade jiems sutrukdė. Mamytė, ten buvo labai baisu. - jis verkė nesustodamas. Reikės atsilyginti Jade už tai, nors ir žinau, kad niekuo jai negalėsiu dėl Zayn padėti. 

- Kaip tu, Zack'ai? - priėjo Zayn ir pasiėmė jį į glėbį, o aš tuo tarpu akimis ieškojau Jade. Pamačiau ją, tačiau ji buvo pašauta.

- Jade! Kuris?! - ji išgelbėjo mano sūnui gyvybę, o dabar pati pašauta dėl to!

- Šitas - akimis parodė į vaikiną kurį laikė Niall.

- Niall, vesk jį į rūsį, su juo aš kalbėsiu.

- Bet Z-

- Sakau vesk į rūsį! - jis kentės, kentės už tai, ką padarė Jade. Nieko nelaukusi nuėjau pasiimti reikiamų įrankių iš miegamojo ir nuėjau į apačią, jis jau buvo pririštas prie kėdės. Nutariau netemti laiko ir nuėmiau jo kaukę. Pamačiusi jo veidą, sustingau. Čia buvo mano kadaise buvęs geriausias draugas.

- Taigi, taigi. Kaip sekasi tau? - paklausiau kol kaitinau įrankius, jis nieko neatsakė tik stebėjo mane. - kai klausiu, tai turi atsakyti, aišku? - iš jo akių mačiau, kad jis bijo. 

- Puikiai sekasi, o ypač ta Jade. Agh, ji tokia graži ir - nespėjo užbaigti sakinio kai mano kumštis susidūrė su juo veidu, kuris nuo smūgio nusisuko į kitą pusę. 

- Nori sužinoti tiesą apie savo sese? Vistiek tu iš čia gyvas neišeisi, todėl manau, kad verta tau papasakoti, bent žinosi ką praradai. - susiradau kėdę ir atsisėdau priešais jį. - tavo sesė vieną dieną atbėgo pas mane į sandėlius, iš pradžių pagalvojau, kad tai tik dar vienas tavo žaidimas, bet pasirodo ji atbėgo pas mane ir mainais į tai, kad palikčiau tave ramybėje įsidarbino mano viename iš daugelio naktinių klubų. Ji - 

- Užtilk! - kadangi jis įsiterpė ne laiku, priėjau ir peršoviau koją. Jo akis iškart perėme skausmas.

- Neįsiterpk kai aš kalbu, jeigu nenori dar labiau nukentėti, nors vistiek tu mirsi. Taigi, ji kiekvieną dieną klausinėjo kaip tu ir ar tavęs nepuolu. Ji norėjo tau gero, supranti? G-E-R-O! Ji dėl tavęs net savo gyvybę paaukojo, o tu? Tu vistiek jos nekenti. Tą vakarą kai sumanei užpulti mano klubą, tu net nenumanei, kad jame yra tavo sesuo. Tu ją nušovei pačią pirmą, prieš mirtį ji buvo atbėgusi pas mane ir pasakė šiuos žodžius: ,,žinau, kad tu liksi gyva, todėl perduok jam, mano broliui, kad jį visada mylėjau ir mylėsiu, kad ir ką jis bebūtų man padaręs...'' Ji dėl tavęs paaukojo savo gyvybę, kurios tu niekada nevertinai! - Prisiminusi, ką jis padarė Jade, ir kitiems nekaltiems žmonėmis, užbaigiau savo darbą. Pažvelgusi į jį paskutinį kartą, išėjau iš ten. 

-Niall ar kas nors kitas, išveškit tą lavoną iš mano namų. - tai pasakiusi, pastebėjau kaip Jade veidas persimainė į nustebusią išraišką. Nieko daugiau nesakiau tik nuėjau į vonią, kurioje nusiploviau visą to niekšo kraują.

- Am, Alisha? - išgirdau Jade's balsą, ji aiškiai buvo sutrikusi.

- Taip? - nusivaliau rankas ir pagaliau atsisukau visu kūnu į ją. 

- Manau tu turi tai žinoti - pasakė ir padavusi laišką išėjo iš vonios palikdama mane vieną. Kas čia?

Hey, hey, hey! I'm back! Tikiuosi nepraradau jūsų per tą laiką kol nekėliau istorijos naujų dalių. Na, o jeigu ir praradau, tai būtinai bandysiu susigražinti! Norėčiau bent vienos nuomonės. Nepamirškit ir vote!

Luv!



My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )Onde histórias criam vida. Descubra agora