27 Dalis ( Lėlė iš anabelės|| Liam apsėstas?!)

134 3 0
                                    

**rytas**

Atsikėliau su skaudančia galva, ach tos pagirios... Nuėjau pas Zack į kambarį, bet jo ten nebuvo, kur jis? apsisukau eiti link durų ir ant jų pamačiau priklijuotą lapelį, nuplėšiau jį ir pradėjau skaityti:

Alisha, išsigąndai neradusi sūnaus? Nusiramink, mes jį pasiėmėm. Šiandien vakare tavęs atvažiuos paimti Niall ir visi susitiksim miškelyje. Pratęsim tavo gimtadienio švente. Lauk, atvažiuos taves paimti 19:30.

Antra diena mano gimtadienio? jie juokauja taip? o gal ir ne... Nukreipiau dėmesį į kitą objektą kuris buvo kambaryje, lėlė iš anabelės. Kas sumanė pajuokauti?! Reikės pasiimti lėlę kai atvažiuos Niall. Nusileidau laiptais žemyn į virtuve, pasidariau kavos ir nuėjau atgal į savo kambarį, pasiėmiau kompiuterį ir įsijungiau filmą, bet išgirdau kai kažkas sudūžta priešais mane, ta lėlė. Ji čia. Kas per velnias?! čiupau telefoną, mašinos raktelius ir paėmusi tą lėlę išvažiavau link miško. Visą kelią ji nedavė man ramybės. Iš kur ji? privažiavusi mišką išmečiau ją pro langą ir nuvažiavau visu greičiu. Pagriebiau telefoną ir žiūrėdama tai į kelią tai į telefoną, ieškojau Jade numerio, bet prieš ekrana išdygo Zayn. Ko jam reikia?! atsiliepiau.

- Ko nori?

- Alisha, pala tu verki? kas nutiko?

- kažkas į mano namus parvežė lėlę iš anabelės filmo, galvojau nieko nebus, bet kai šiandien ryte ji atsirado mano kambaryje ir išgirdau sudužimo garsą, ne juokais išsigąndau, nuvežiau ją į mišką ir išmečiau, dabar norėjau skambinti Jade bet tu paskambinai.

- lėlę? Alisha, būk atsargi tai prakeiksmas!

- koks dar prakeiksmas?! ji buvo Zack'o kambaryje!

- kur Zack'as?

- jį išsivežė Jade, dabar važiuoju pas ja.

- Aš tuoj ten būsiu, nesijaudink. - tarė ir padėjo ragelį. Koks dar prakeiksmas?! visą kelią vėl galvojau apie prakeiksmą kol pasiekiau Jade namus, ten jau buvo suvažiavę visi draugai. Įėjusi į namus nubėgau į svetaine.

- Kaip tu?- paklausė Niall.

- Kas. atvežėt. tą. lėlę? - su pertraukomis paklausiau

- mes jos tau nevežėm, - Niall.

- Tai po velnių, kaip ji atsirado mano namuose?! - sušaukiau ir pamačiau pro langą lėlę.- ji - ji - ji čia. - tariau ir visi atsisuko į langą, taip ji ten buvo...

- Kas per ?! - sušuko Harry ir pašoko iš savo vietos.

- Tai prakeiksmas - tarė Zayn. - ta lėlė, kitaip žinoma kaip anabelė, atsiranda pas tų žmonių, kurie išsiskiria turėdami vaikų.

- Ką?! - suklykiau - kur Zack?!

- Jis čia, nusiramink - tarė Malik mama.- taip, žinau ir aš apie šį prakeiksmą. Ir vienas būdas jį sunaikinti, yra tik vėl judviem su Zayn susituokti.

- Jeigu kaip Zayn sakė anabelė, atsiranda pas tų žmonių, kurie išsiskiria turėdami vaikų, tai ji neatstos. Zayn gi turi dukrą, Dilą.

- Zayn, pasakyk jai. - tarė Niall. Nieko nesupratau. Ką jis turi man pasakyti?!

- Dila ne mano dukra. Įsivėliau į purvinus reikalus, iš kurių norėdamas išsigelbėti turėjau vęsti Jessica, ir Dilą pripažinti kaip savo dukrą...

- Tai nieko nekeičia tarp mudviejų - perspėjau- turėsim susituokti... - tai tarusi apsimečiau nuliūdusią, bet viduje dalis manęs džiaugėsi, nes Zack'as bent trumpam turės tėvą.

Vakare kaip ir susitarėm susitikom.

- Pradedam vakarą? - paklausė Jade rankoje laikydama maistą.

- Pradedam - atsakėm visi vienu balsu.

Vakaras ėjosi puikiai, visi buvom laimingi. Žaidėm tiesą/ drąsą, kol atėjo iki manęs.

- Alisha, tiesa drasa? - paklausė Liam.

- tiesa.

- Suprantu kad judu su Zayn išsiskyrėt, bet tu jam vis dar jauti kažką, taip?

- Turiu tave nuliūdinti Liam, aš jam nieko nejaučiu. - iš po šitų mano žodžių visi buvo šoke, ypač Zayn. Kadangi aš turėjau klausti Zayn ką renkasi, tiesą ar drąsą, neužlaikiau laiko ir paklausiau taip užtildydama tylą.

- Zayn, tiesa/ drąsa?

- Drąsa. - šito nesitikėjau, pripažįstu.

- Apkabink Jade. - tariau ir stebėjau Harry žvilgsnį. Harry aiškiai davė ženklą Zayn nesiartinti prie Jade's, bet kas, juk čia Zayn Malik, jam viskas galima.

- Harry, gi draugiškai - nusijuokė Zayn.

- žiūrėk tu man - tarė Harry ir apkabino Jade per liemenį.

Žaidėm toliau tiesa drąsa kol Zayn pakliuvo ne kokia drąsa.

- Sakai drąsa, mhm. Pasiimk Alisha, nueikit į miška, pasibučiuokit ir pareikit.

- Ką?!

- Arba atimsim nuo Alishos striuke - nusišypsojo klastingai Liam.

- Atkeršysiu - pasakiau kai Zayn paėmė mano ranką. Ėjom gan netoli, kad nepasiklystume.

- Tai jau sugalvojai planą kaip atkeršysi Liam? - paklausė Zayn kai atėjom.

- Taip, bet nesitikėk jog bučiuosimės - tariau ir nuėjau atgal prie draugų.

- O jūs greiti. - nusijuokė Jade.

- bla bla bla, Liam tiesa drąsa

- Drąsa. - su lig tuo žodžiu pasirodė Zayn. Tegul cirkas prasideda. - Matai štai tą medį? - parodžiau į labai aukštą medį ant kurio buvo mažos ir plonos šakos. - Tu įlipsi į jį, arba turėsi visą likusį vakarą būti vien po apatiniais.

- ūūū - sūūbavo Jade ir gavo žvilgsnį nuo Harry. Jis ją tikrai myli.

- Ką renkiesi? - paklausiau dar kartą.

- Medį. - tarė Liam ir pradėjo į jį lipti. Jam pavyko, bet kai nulipo pastūmė mane nuo ko aš kritau.

- Kas tau užėjo?! - sušukau, bet Zayn mane užtildė. - kas jam po velnių darosi?

- Liam - tarė Zayn,- tau viskas gerai?

- Taip - tarė tos lėlės balsu.

- Zayn - tyliai tariau- girdėjai?

- girdėjau. Ta lėlė, ji jį apsėdo.

- Liam, tiesa/ drąsa?

- Drąsa.

- apibėk aplink mišką. - tariau ir jis lėtai atsistojęs pradėjo artėti link manęs, o Dieve...

My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )Where stories live. Discover now