- Nesvarbu. Tu jai padedi? - paklausė Zayn Louis ir mačiau kaip Louis įsitempia.
- Taip.
- Saugokitės!! - sušukau kai pamačiau jog į mumis taikosi nemažai ginklų. Spėjau sureaguoti, bet ne Zayn. jį pašovė... Stengiausi kuo greičiau atsišaudyti, Louis atsisėdo prie Zayn ir bandė stabdyti kraujavimą, kartais padėdamas man atsišaudyti. Išgirdau šūvius ir pamačiau, jog Liam, Niall ir Harry bei Jade čia. Ką Jade čia veikia?!
- Alisha ir Jade, vežkit Zayn į ligoninę, mes jais pasirūpinsim. - greit pasakė Harry ir atsišaudė. Nieko nelaukusi su Jade pagalbą įkėliau Zayn į mašiną ant galinės sėdynės ir užvedusi mašiną greit išvažiavau. Viršijau greitį, bet tai man šiuo metu mažiausiai rūpėjo. Man šiuo metu labiausiai rūpėjo Zayn... Taip, aš jį tebemyliu ir noriu, kad tas idijotas išgyventų!
**Zayn POV**
Išgirdau šūvį ir pajaučiau milžinišką skausmą krūtinėje, akyse viskas liejosi. Vienintelis dalykas ką norėjau šiuo metu matyti buvo Alisha. Ji viena dar atsišaudė, nors jos akyse mačiau daug streso. Louis bandė man stabdyti kraujavimą, bet nesėkmingai. Jaučiau kaip silpstu ir viskas... Tamsa... Prabudau nuo milžiniško skausmo galvoje ir pypsinčių aparatų. Aš ligoninėje? Sunkiai atsimerkiau ir ant kėdės pamačiau miegančią Alisha. Ji tokia miela ir graži... Pasisukau į kitą pusę, ten buvo ir visi kiti, bei Zack. Zack? ką jis čia veikia? Jis vienintelis nemiegojo tik žiūrėjo pro langą. Jis atsisuko į mane ir pradėjo šaukti
- Tėtis! Mamyte, tėtis prabudo!! - visi iškart atsibudo ir pradėjo sakyti: pagaliau Zayn tu prabudai'' ,,miegalius'' Viena Alisha nieko nesakė, tik su skausmu akyse bandė atsistoti, bet nesėkmingai. Kas jai?! Ji susiėmė už šono ir vėl atsisėdo.
- Alisha, kas tau? - paklausiau jos ir ji pakėlė savo akis į mane. Kas mano žaliaakei?!
- Nieko. Man viskas gerai. - Jaučiau, jog ji meluoja. Todėl išsėmiau kateterį ir pajaučiau milžinišką skausmą. Bet man tai nerupėjo.
- Zayn! - sušuko Harry pamatęs ką padariau. Man tai nerūpėjo, aš pradėjau eiti link Alishos, bet vos nenuvirtau todėl Liam padėjo nueiti iki jos. Jie viską suprate, išėjo iš palatos.
- Kas nutiko? - paklausiau dar kartą. Ji tylėjo...- Žaliaake, atsakyk. - ji pagaliau pakėlė savo akis į mane, jos akys buvo nuverktos...
**Alisha POV**
Važiuojant į ligonine, teko sustoti nes kažkas mums pastojo kelią. Nieko nelaukusi išlipau ir norėjau eiti link mašinos, bet pasigailėjau. Pajaučiau kaip skausmas perveria mano šoną. Jade šovė į juos. Neįtikėtina, bet ji viena nušovė tris asmenis... Skausmas didėjo, girdėjau kaip ji skambina Harry ir klausinėja jo. Po kiek laiko čia buvo ir Harry su greitąja medicinos pagalba. Zayn ir mane išvėžė į ligoninę... Prabudau nuo ligoninės aparatų. Nieko nelaukusi atjungiau juos ir sunkiai,bet kažkaip atsikėliau iš lovos. Mačiau savo drabužius ant kėdės, užsirakinau duris ir persirengiau. Apsižiūrėjusi ar nieko nėra, pabėgau iš palatos. Ieškojau kažkurio iš jų, Harry arba Louis. Tik jie man šiuo metu gali padėti. Neilgai ėjusi pamačiau juos visus čia. Turbūt prie Zayn palatos. Ten buvo ir Zack... Jis pamatė mane ir aišku, pradėjo šaukti.
- Mamyte, mamyte! - pasileido bėgti prie manęs. Mačiau jog Jade pasižiūrėjo į mane piktu žvilgsniu kam pabėgau iš palatos, bet man nesvarbu. - Mamyte, ten guli tėtis...
- Žinau sūneli. - Zack'o pakelti negalėjau, nes ir taip nuo ėjimo žvėriškai skaudėjo šoną. Jaučiuos kai iš po operacijos... Iš Zayn palatos išėjo daktaras ir seselė. Aš iškart puoliau prie jų.
- Kaip jis?
- Visų pirma, jūs turėtumėte gulėti savo palatoje. O antra, jam viskas gerai, tik negali daug vaikščioti.
- Galima jį aplankyti?
- Jis miega, bet galite. - tarė ir nuėjo. Nieko nelaukę įėjom į palatą. Jis miegojo, o aš taip pat buvau pavargusi, todėl nutariau numigti.
- Tėtis! Mamyte, tėtis pabudo! - Zack mane žadino. Sunkiai, bet atsibudau. Visi puolė prie jo, išskyrus mane. Nežinojau ar eiti ar ne... Bandžiau atsistoti, bet nepavyko, skausmas pervėrė šoną... Mačiau jog Zayn tai pastebėjo...
- Alisha, kas tau? - nežinojau ką atsakyti, todėl tylėjau. Jis dar kartą paklausė, bet atsakiau jog viskas gerai. Jis manimi nepatikėjo... Išsėmė kateterį ir pradėjo eiti link manęs, bet sunkiai. Vos neparvirto, bet jį pagavo Liam, jis padėjo jam ateiti iki manęs. Visi išėjo iš palatos.
- Kas tau žaliaake? - paklausė, pakėliau akis į jį.
- Man viskas gerai - tariau, bet jis manimi netikėjo. Pakėlė maikutę nuo to šono, kuriame buvo randas ir mėlyne nuo kulkos...
- Kuris?!
- Nežinau... - puoliau jam į glėbį... Žinau, kad taip nedera nes jis vedęs ir turi dukra bei žmoną, bet daugiau taip nebegaliu...
ESTÁS LEYENDO
My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )
Fanfic**LA**** Pagaliau atskridom. Dėja skrydis buvo pats bjauriausias mano gyvenime, nes kartu tuo pačiu lėktuvu skrido Zayn. išėjusi iš oro uosto, nuėjau iki savo mašinos kurią atvairavo mano pakalikai. Taip aš ir vėl grįžau prie senų laikų kai...