Nebegaliu... Paėmusi Zack nuvežiau jį pas jo senelę Malik, ir išvažiavau link tilto... Išlipau iš mašinos ir užsilipau ant tilto... Atleisk man Zack, bet daugiau taip nebegaliu... Ruošiausi šokti nuo tilto, bet mane kažkas sustabdė...
- Alisha! - sušuko puikiai pažįstamas balsas. - nebandyk nušokti!- nutariau pagaliau atsisukti... tai buvo Harry... ( tikėjotės Zayn :D )
- Atleisk man Harry už visas mano klaidas, už viską ką blogo esu jums padariusi, saugok Zack, neleisk jam užaugti tokiam kaip Zayn... Sudie, Harry... - pasakiau paskutinius žodžius ir žiūrėdama jam į akis nušokau nuo tilto. Vanduo. Šaltas vanduo, šaltis lyg žiemą. Sunku kvėpuoti. Jaučiu kaip mano kūną palieka jėgos kurios dar pasirodo buvo manyje... Atleisk man Zack, užauk džentelmenas, ir elkis su merginomis kaip dera...
<....>
Girdžiu kai aplinkui pypsi kažkokie aparatai. Kas juos įjungė?!
- Išjunkit kas nors tuos prakeiktus garsus! - sušukau tyliai, bet neatsimerkiau, nepajėgiau atsimerkti...
- Alisha! - sušuko Harry. Pala ką? Iš kur jis čia? ką jis čia veikia? Juk aš mirusi, taip? Pasakykit kad taip. Nes jeigu nemiriau, nepajėgsiu žiūrėti kitiems į akis...- Alisha, girdi mane?
- Girdžiu... Kur aš? - jau pajėgiau prasimerkti.
- Ligoninėje. Kodėl norėjai mirti? - paklausė klausimo kuris mano širdį kankino visą laiką...
- Nesvarbu - tariau ir nusukau nuo jo akis į kažkokį langą, pro kurį mačiau kitus savo draugus. Jaučiau kažkokį žvilgsnį į save, Zayn... Nusukau nuo jo akis...
**Zayn POV**
Važiavome su Jessica namo, bet pradėjo vibruoti mano telefonas kišenėje, Harry.
***
- Harry - tariau
- Alisha... Ji ligoninėje. - išgirdęs šiuos žodžius, sustabdžiau mašiną.
- Ką? kodėl ji ten?!
- Ji nušoko nuo tilto... - ir atrodo netekau jėgų... Mano vaiko motina norėjo savižudybės...
- tuoj būsiu. - tariau ir padėjau ragelį.
***
- kur tu tuoj būsi? - paklausė Jessica.
- Nesvarbu, parvešiu tuoj tave namo.
- Niekur tu nevažiuosi! - sušuko
- Važiuosiu, aišku? važiuosiu!
***
Atvažiavęs į ligoninę greit pasileidau bėgti link palatos. Netrukus pamačiau visus draugus. Jie buvo visiškai palūžę...
- Kur Harry? - paklausiau neradęs jo tarp jų
- Jis palatoje - tarė Louis. Ką jis ten veikia?! Nuėjau prie lango pro kurį matėsi Alishos palata. Šalia jos buvo Harry. Jie apie kažką kalbėjosi. Mačiau kaip Alisha'i kažkas nepatiko todėl ji nusisuko nuo jo ir atsisuko į mus. Ji turbūt pajautė mano žvilgsnį nes pažiūrėjusi man į akis greit nusisuko... Kodėl viskas turi būti taip sumautai? Kodėl?! Kodėl turėjau susimauti užduotyje? Kodėl? Jei ne ta prakeikta užduotis viskas nebūtų taip pasisukę, nebūčiau palikęs Alishos vien dėl jos ir Zack'o gyvybių, negalėjau jais rizikuoti... Privalėjau vesti Jessica jog Alisha ir Zack'as nenukentėtų.. Jei ne ta užduotis dabar Alisha negulėtų ligoninėje, o Zack... O kur Zack?!
- Jade, kur Zack? - paklausiau jos, ji taip pat būvo palūžusi...
- Jis pas tavo mama... - tarė ir išgirdęs šiuos žodžius dar kartą pažiūrėjau į Alisha kuri vos laikėsi nepravirkusi išbėgau... Man reikia kuo greičiau paimti Zack... Greit sėdau į mašina ir išvažiavau link mamos. Negaliu antrą kartą susimauti, negaliu! Privažiavęs namus greit puoliau prie durų skambučio.
- Sūnau, sveikas - tarė mama bet nekreipiau dėmesio
- Zack pas tave ? - paklausiau vienintelio klausimo kuris man rūpėjo.
- Taip. - išgirdęs atsakymą greit puoliau pro duris į svetainę kur ir pamačiau sūnų. Jis žaidė su meškiukų kurį jam padovanojau kai jis gimė...
- Zack' ai, sūnau - tariau ir pasiėmiau jį į glėbį... - Alisha daugiau nieko nepaliko čia be jo žaislo?
- Paliko visus jo daiktus, nieko nesupratau.
- Mama, Alisha... Ji ligoninėje... Susimoviau per užduotį ir turėjau vesti Jessica, kuri laukiasi net ne mano kūdikio. Alisha dėl to ir nušoko nuo tilto...
- Ką?! kaip ji?!
- Nežinau, mama, nežinau... - paėmiau paskutinius Zack'o daiktus ir atsisveikinęs išvažiavau link ligoninės. Zack'ą nešiausi kartu, nes negalėjau palikti jo vieno... Net nesiklausęs įėjau į palatą ir Harry supratęs viską, išėjo.
- Ko tu nori?! - sušuko Alisha... Kad tu žinotum kaip man sunku...
- Dėl ko nušokai nuo tilto? - klausiau klausimo į kurį žinojau atsakymą...
**Alisha POV**
- Dėl ko nušokai nuo tilto? - paklausė Zayn klausimo į kurį negalėjau atsakyti... Man galas...
YOU ARE READING
My Stupid Life ( Z.M; Užbaigta )
Fanfiction**LA**** Pagaliau atskridom. Dėja skrydis buvo pats bjauriausias mano gyvenime, nes kartu tuo pačiu lėktuvu skrido Zayn. išėjusi iš oro uosto, nuėjau iki savo mašinos kurią atvairavo mano pakalikai. Taip aš ir vėl grįžau prie senų laikų kai...